Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Експортний потенціал свинарства або експорт свинини на роздоріжжі
АТУ»Новини»Експортний потенціал свинарства або експорт свинини на роздоріжжі

    Експортний потенціал свинарства або експорт свинини на роздоріжжі


    Цьогоріч непроста ситуація на внутрішньому ринку свинини змусила багатьох виробників усе пильніше спостерігати за експортними здобутками та імпортною активністю інших країн світу. Ізольованість України від них через статус АЧСпозитивної країни не дозволяє повноцінно долучитися до гри глобального ринку свинини. Водночас навіть у цих умовах зовнішні поставки не тільки не зупинилися, а й протягом 2021-го демонструють позитивну динаміку. Які перспективи нарощення експорту свинини з України – ділилися експерти.

    Так, за словами Олександри Бондарської, керівника аналітичного відділу Асоціації «Свинарі України», незважаючи на обмеженість вибору напрямків збуту для вітчизняних експортерів свинини, цьогоріч відзначаємо підвищення активності зовнішніх поставок, які за 9 місяців перевищили минулорічний доробок на 12% та у понад 1,5 рази результати трьох кварталів 2020-го. Найзатребуванішими експортними позиціями у січні-вересні стали морожена свиняча грудинка (41,3%), морожені свинячі лопатки та їх відруби (19%), а також інша необвалена морожена свинина (18,9%).

    «Перспективним для вітчизняних експортерів свинини буде не тільки розвиток торгівлі з лояльними та дефіцитними ринками Азії та Океанії, а й відновлення торгівлі з країнами-сусідами та налагодження поставок до країн Африки», зауважила Олександра Бондарська.

    Водночас, Костянтин Паскевич, директор Департаменту міжнародних комунікацій внутрішніх та зовнішніх зв'язків, зауважив, що ініціатива відкриття того чи іншого ринку має надходити безпосередньо від бізнесу:

    «Спершу виробники звертаються до Держпродспоживслужби з листом-запитом щодо відкриття доступу до конкретного ринку для певного продукту. При цьому бажано, щоб відповідний намір був не від одного-двох підприємств, які бажають зробити разові поставки. В ідеалі, запит має надходити від галузевого об’єднання після дослідження ринку, коли є розуміння перспектив, які він відкриває. Адже на відкриття ринків витрачається не тільки час, а й державні кошти».

    Більше про цікаві для українських виробників експортні напрямки, процедуру виходу на зовнішні ринки та перебіг перемовин щодо налагодження торгівлі з закордонними ринками читайте у жовтневому номері журналу «Прибуткове свинарство» №5 (65).

    Редакційну підписку можна оформити за номером +38 067 357 84 94 чи надіславши запит на е-пошту derkach_v@dykun.com.ua

    Джерело: Pigua.info





    Схожі новини
  • У 2020-му Україна експортувала на 27% більше свинини, ніж роком раніше
  • Імпорт свинини у листопаді послабився
  • Експорт свинини збільшився на 61%
  • Експорт продукції свинарства приніс понад 10,5 млн дол. США
  • Переформатування галузі свинарства

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Експортний потенціал свинарства або експорт свинини на роздоріжжі

08 грудень, Розділ Новини, переглядів 1 376

Цьогоріч непроста ситуація на внутрішньому ринку свинини змусила багатьох виробників усе пильніше спостерігати за експортними здобутками та імпортною активністю інших країн світу. Ізольованість України від них через статус АЧСпозитивної країни не дозволяє повноцінно долучитися до гри глобального ринку свинини. Водночас навіть у цих умовах зовнішні поставки не тільки не зупинилися, а й протягом 2021-го демонструють позитивну динаміку. Які перспективи нарощення експорту свинини з України – ділилися експерти.

Так, за словами Олександри Бондарської, керівника аналітичного відділу Асоціації «Свинарі України», незважаючи на обмеженість вибору напрямків збуту для вітчизняних експортерів свинини, цьогоріч відзначаємо підвищення активності зовнішніх поставок, які за 9 місяців перевищили минулорічний доробок на 12% та у понад 1,5 рази результати трьох кварталів 2020-го. Найзатребуванішими експортними позиціями у січні-вересні стали морожена свиняча грудинка (41,3%), морожені свинячі лопатки та їх відруби (19%), а також інша необвалена морожена свинина (18,9%).

«Перспективним для вітчизняних експортерів свинини буде не тільки розвиток торгівлі з лояльними та дефіцитними ринками Азії та Океанії, а й відновлення торгівлі з країнами-сусідами та налагодження поставок до країн Африки», зауважила Олександра Бондарська.

Водночас, Костянтин Паскевич, директор Департаменту міжнародних комунікацій внутрішніх та зовнішніх зв'язків, зауважив, що ініціатива відкриття того чи іншого ринку має надходити безпосередньо від бізнесу:

«Спершу виробники звертаються до Держпродспоживслужби з листом-запитом щодо відкриття доступу до конкретного ринку для певного продукту. При цьому бажано, щоб відповідний намір був не від одного-двох підприємств, які бажають зробити разові поставки. В ідеалі, запит має надходити від галузевого об’єднання після дослідження ринку, коли є розуміння перспектив, які він відкриває. Адже на відкриття ринків витрачається не тільки час, а й державні кошти».

Більше про цікаві для українських виробників експортні напрямки, процедуру виходу на зовнішні ринки та перебіг перемовин щодо налагодження торгівлі з закордонними ринками читайте у жовтневому номері журналу «Прибуткове свинарство» №5 (65).

Редакційну підписку можна оформити за номером +38 067 357 84 94 чи надіславши запит на е-пошту derkach_v@dykun.com.ua

Джерело: Pigua.info





Схожі новини
  • У 2020-му Україна експортувала на 27% більше свинини, ніж роком раніше
  • Імпорт свинини у листопаді послабився
  • Експорт свинини збільшився на 61%
  • Експорт продукції свинарства приніс понад 10,5 млн дол. США
  • Переформатування галузі свинарства

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.