Компанія «НІБУЛОН», будучи справжнім патріотом своєї країни, спрямувала власну діяльність на розвиток внутрішніх водних шляхів та утвердження України як могутньої морської держави і уже сьогодні відома у світі як автор справжньої революції у вітчизняній логістиці.
Досягнення такої високої мети вимагало комплексу серйозних рішень, неабияких інвестицій і значного часу. Для цього у 2009 році «НІБУЛОН» запустив власний глобальний проект з відродження Дніпра та Пд Бугу як транспортних артерій і наполегливо та послідовно йшов до своєї цілі. З року в рік компанія розбудовує потужну річкову та елеваторну інфраструктуру, відроджує суднобудівну галузь, зводить сучасний флот, а також власнозбудованою унікальною технікою самотужки відновлює судноплавні можливості обмілівших річок. На розвиток української економіки компанія направила більше 2,3 млрд дол. США та стала справжнім її лідером.
"Наша логістика вивірена до дрібниць, а усі судна компанії завжди знаходяться у повній готовності. Тому для переорієнтування все більших обсягів вантажів на водний транспорт, розвантаження автодоріг та зменшення навантаження на довкілля компанія збільшила ефективність роботи флоту, максимально використовуючи відведений державою час для судноплавства Дніпром. Символічно, що минулого року саме наш флот відкрив новий навігаційний сезон цією річкою, першим здійснивши шлюзування на ВП «Каховський судноплавний шлюз». Також у 2021-му завдяки бездоганно налагодженій роботі усіх підрозділів та зокрема судноплавного підприємства компанія досягнула нового рекорду у транспортуванні вантажів річками у розрізі місяців: у серпні Дніпром перевезено 267,9 тис. тонн, а Південним Бугом – 102,8 тис. тонн", - кажуть у компанії.
Новий рекорд зареєстровано й у перевезеннях вантажів внутрішніми водними шляхами України у розрізі календарних років – 4,15 млн тонн різноманітної продукції. Перевезення Дніпром та Бузько-Дніпровсько-лиманським каналом склали 3,44 млн тонн, а Південним Бугом сягнули позначки у 709 тис. тонн. Завдяки роботі нашого водного транспорту за минулий рік українськими автошляхами не проїхало більше 172 тис. вантажівок, адже роботу за них виконав наш водний транспорт, здійснивши 1221 барже-рейсів.
Також нагадаємо й про абсолютний рекорд плавкранів компанії, які протягом минулого року, працюючи на зовнішньому рейді Миколаївського морського торговельного порту, відвантажили 3,8 млн тонн продукції.
У компанії не зупиняються на досягнутому та продовжують шукати нестандартні корисні рішення для розвитку українського судноплавства. Так, у вересні минулого року «НІБУЛОН» здійснив новий крок у транспортуванні вантажів, що оптимізує логістичний ланцюжок водних перевезень компанії Південним Бугом, а також покращує екологічну та інфраструктурну ефективність за цим напрямком. У рейс Миколаїв – Нова Одеса пішов об’єднаний караван у складі 1 буксира-штовхача, 4 несамохідних суден та 1 портового буксира (замість звичних 1+1-2). Кожен такий рейс забезпечує транспортування річкою понад 9 тис. тонн вантажів замість 4 тис. тонн двома несамохідними суднами. Окрім того, при використанні модернізованих суден проєкту В5000М (перше з яких уже спущено ТОВ «ССЗ «НІБУЛОН» на воду) можна збільшити вантажоперевезення одного рейсу більше ніж вдвічі. Це означає, що 750 вантажівок не заїдуть до Миколаєва на різні перевантажувальні термінали, адже їм буде логістично й економічно вигідніше вивантажуватись ближче до місця збору або зберігання врожаю за напрямком автошляху у Новій Одесі та Вознесенську.
Нагадаємо, що НІБУЛОН першим почав відновлювати судноплавство на Південному Бузі ще 2015 року і вперше за чверть століття запустив вантажний флот у напрямку Вознесенська. Раніше, в найкращі часи судноплавства, цією річкою перевозилося близько 60 тис. тонн зерна за рік, ми ж тільки за 2021 рік перевезли 709 тис. тонн – у 12 разів більше за колишні рекорди. Наша мета у сезоні 2022 – транспортувати 1 млн тонн вантажів, у тому числі всі будівельні матеріали з кар’єрів Вознесенщини, щоб важковагові автомобілі не заходили в місто Миколаїв.
Маючи неабиякий теоретичний та практичний досвід з розвитку річкової інфраструктури та судноплавства, ґрунтовні знання із організації логістики провідними країнами світу, «НІБУЛОН» відстоює інтереси України та національної безпеки у галузі водного транспорту на державному рівні, адже подальший розвиток судноплавства потребує відповідного законодавства та розв’язання багатьох серйозних проблем. Минулого року компанії вдалося здійснити справжній прорив десятирічної історії боротьби за використання всього корисного об’єму камер шлюзів Дніпровського каскаду для поліпшення річкової логістики та підвищення конкурентоспроможності річкового транспорту. У результаті Міністерство інфраструктури України запустило експеримент зі шлюзування баржо-буксирних складів в 1 буксир та відразу 2 несамохідних судна, у якому успішно взяла участь компанія «НІБУЛОН» та інші перевізники. Після аналізу результатів будуть внесені необхідні зміни до Правил шлюзування, що дозволить перевізникам економити час та кошти, перенаправляючи їх на додатковий розвиток річкових перевезень в країні.
За роки діяльності всупереч усім перешкодам судноплавна компанія «НІБУЛОН» транспортувала українськими річками 25 млн тонн вантажів, за рахунок чого автошляхами нашої країни не проїхало більше 1 мільйона вантажівок. «НІБУЛОН» довів власні водні вантажоперевезення до 70 % та показав, що глобальна стратегія компанії працює та є ефективною. Своїм успішним прикладом ми надихаємо інші українські компанії переорієнтовувати вантажопотоки на водні шляхи, і кожного року наших послідовників стає все більше. Реалізація 2 суден компанії стала важливим прецедентом для нашого ринку, що дозволяє партнерам і клієнтам переймати наш досвід та будувати свою логістику із залученням сучасного екологічно «зеленого» флоту, збудованого лідером національного суднобудування ТОВ «Суднобудівно-судноремонтний завод «НІБУЛОН».
ІЦ УАК за матеріалами прес-служби "НІБУЛОН"
agroconf.org