Аграрний тиждень. Україна
» » Зараз, коли у світі тренд на все українське, пасічникам варто просувати продукти з меду - порада експерта
» » Зараз, коли у світі тренд на все українське, пасічникам варто просувати продукти з меду - порада експерта

    Зараз, коли у світі тренд на все українське, пасічникам варто просувати продукти з меду - порада експерта


    Зараз, коли у світі тренд на все українське, пасічникам варто просувати продукти з меду - порада експерта

    Щоб бджолярам заробляти та продавати мед за вигідною ціною, потрібно перетворити мед на національний бренд, або виготовляти та продавати продукцію з доданою вартістю. Про це розповів фахівець з агроефективності, пасічник Мирон Пундор у матеріалі «Скільки меду втратить Україна через війну та як бджолярам шукати додаткове джерело доходу» на Kurkul.com.

    «Соняшниковий мед має високі оцінки багато де, і його у нас можна його зробити національним брендом. І, наприклад, можна продавати його в баночках по 200 мл. Сьогодні мед на поті коштує 60 грн/л. І ми могли б ту саму баночку продавати за €2, що збільшить дохід пасічника у 2-3 рази. Тут виграли б і переробники, які б мали по 10 чи 20 центів на баночці. Всі б заробляли та інвестували в цілу галузь. Тим більше у всьому світі, на українське зараз мега тренд», — розповів Мирон Пундор.

    Він зазначив, щодо продукції з доданою вартістю, то тут можна включати власну фантазію. Це можуть бути, як питний мед чи крем-мед, так і косметичні чи лікувальні засоби.

    «Я сьогодні спілкувався з Данилом Шапоком. Він десятиліттями виробляє мазі, які лікують від опіків 4 ступеню, за які не беруться навіть професійні лікарі. Ці мазі на основі воску і бджолопродукції. І таких космічних розробок в Україні є десятки. Але про це ніхто не знає. Чи в Броварах сьогодні знаходиться 120 т готового меду питного з витримкою у 2 роки. Його нікуди не продадуть, бо йде війна. А це мед який здобув золоті медалі на світових конкурсах. Тобто нам є куди розвиватись. І війна, популяризація всього українського може дати поштовх для розвитку медової галузі в Україні», — додав експерт.

    ІЦ УАК за матеріалами Kurkul.com

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Як ефективніше продавати живець?
  • Милованов: Україна може виробляти продукції з доданою вартістю на рівні Франції
  • Основні проблеми експорту з України лікарських рослин
  • Польща допомагає українським бджолярам
  • У нас кукурудзу купують за 140 доларів за тонну і створюють доданої вартості на 680 доларів

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Фотозвіти
Новини техніки
Рослинництво
Тваринництво
Відео

Зараз, коли у світі тренд на все українське, пасічникам варто просувати продукти з меду - порада експерта


Зараз, коли у світі тренд на все українське, пасічникам варто просувати продукти з меду - порада експерта

Щоб бджолярам заробляти та продавати мед за вигідною ціною, потрібно перетворити мед на національний бренд, або виготовляти та продавати продукцію з доданою вартістю. Про це розповів фахівець з агроефективності, пасічник Мирон Пундор у матеріалі «Скільки меду втратить Україна через війну та як бджолярам шукати додаткове джерело доходу» на Kurkul.com.

«Соняшниковий мед має високі оцінки багато де, і його у нас можна його зробити національним брендом. І, наприклад, можна продавати його в баночках по 200 мл. Сьогодні мед на поті коштує 60 грн/л. І ми могли б ту саму баночку продавати за €2, що збільшить дохід пасічника у 2-3 рази. Тут виграли б і переробники, які б мали по 10 чи 20 центів на баночці. Всі б заробляли та інвестували в цілу галузь. Тим більше у всьому світі, на українське зараз мега тренд», — розповів Мирон Пундор.

Він зазначив, щодо продукції з доданою вартістю, то тут можна включати власну фантазію. Це можуть бути, як питний мед чи крем-мед, так і косметичні чи лікувальні засоби.

«Я сьогодні спілкувався з Данилом Шапоком. Він десятиліттями виробляє мазі, які лікують від опіків 4 ступеню, за які не беруться навіть професійні лікарі. Ці мазі на основі воску і бджолопродукції. І таких космічних розробок в Україні є десятки. Але про це ніхто не знає. Чи в Броварах сьогодні знаходиться 120 т готового меду питного з витримкою у 2 роки. Його нікуди не продадуть, бо йде війна. А це мед який здобув золоті медалі на світових конкурсах. Тобто нам є куди розвиватись. І війна, популяризація всього українського може дати поштовх для розвитку медової галузі в Україні», — додав експерт.

ІЦ УАК за матеріалами Kurkul.com

agroconf.org





Схожі новини
  • Як ефективніше продавати живець?
  • Милованов: Україна може виробляти продукції з доданою вартістю на рівні Франції
  • Основні проблеми експорту з України лікарських рослин
  • Польща допомагає українським бджолярам
  • У нас кукурудзу купують за 140 доларів за тонну і створюють доданої вартості на 680 доларів

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.