Аграрний тиждень. Україна
» » Молочники шукають логістичний експортний ланцюжок без конкуренції
» » Молочники шукають логістичний експортний ланцюжок без конкуренції

    Молочники шукають логістичний експортний ланцюжок без конкуренції


    Молочники шукають логістичний експортний ланцюжок без конкуренції

    Виробники молочної продукції повинні знайти логістичний ланцюжок, який дозволить не конкурувати з іншими за обмежений трафік при експорті.

    Таку думку висловив заступник директора департаменту комерційної роботи «Укрзалізниці» Валерій Ткачов під час експертної дискусії «Логістичні шляхи експорту української молочної продукції».

    «Для відправки своєї продукції на експорт виробникам молочної галузі не варто чекати вільного вікна у зерновому чи олійному експорті. Його просто не буде, йдеться про дуже великі обсяги, тому розраховувати на просвіт у логістиці не варто»

    Він додає, що молочникам важливо не повторювати помилок інших галузей — не треба всім їхати до Констанци та Гданська, адже саме у ці два порти масово їдуть зерновики. Є десятки портів у Чорному та Середземному морях, які менш завантажені.

    «З огляду на те, що експорт молочних продуктів здійснюється в малих обсягах, і для його перевезення не підходять контейнери, я б не розглядав Констанцу та Гданськ, оскільки це основні базові порти для зерна, і там черга стоїть на 90 днів. За таких умов не один вид транспорту не зможе забезпечити вивезення молочної продукції. Експортерам потрібно визначитися, подивитися, які є альтернативні порти, і туди везти продукцію», — радить Валерій Ткачов.

    ІЦ УАК за матеріалами АгроПортал

    agroconf.org





    Схожі новини
  • У черзі на вивезення стоїть понад 8 тис. вагонів із зерном
  • Експорт української молочки зменшився на 20%
  • Зовнішньоторговельне сальдо молочної продукції скоротилось на 14%
  • Держава допомагає молочникам знайти нові зовнішні ринки збуту
  • Україна наростить експорт молочної продукції за рахунок підвищення її якості

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Молочники шукають логістичний експортний ланцюжок без конкуренції


Молочники шукають логістичний експортний ланцюжок без конкуренції

Виробники молочної продукції повинні знайти логістичний ланцюжок, який дозволить не конкурувати з іншими за обмежений трафік при експорті.

Таку думку висловив заступник директора департаменту комерційної роботи «Укрзалізниці» Валерій Ткачов під час експертної дискусії «Логістичні шляхи експорту української молочної продукції».

«Для відправки своєї продукції на експорт виробникам молочної галузі не варто чекати вільного вікна у зерновому чи олійному експорті. Його просто не буде, йдеться про дуже великі обсяги, тому розраховувати на просвіт у логістиці не варто»

Він додає, що молочникам важливо не повторювати помилок інших галузей — не треба всім їхати до Констанци та Гданська, адже саме у ці два порти масово їдуть зерновики. Є десятки портів у Чорному та Середземному морях, які менш завантажені.

«З огляду на те, що експорт молочних продуктів здійснюється в малих обсягах, і для його перевезення не підходять контейнери, я б не розглядав Констанцу та Гданськ, оскільки це основні базові порти для зерна, і там черга стоїть на 90 днів. За таких умов не один вид транспорту не зможе забезпечити вивезення молочної продукції. Експортерам потрібно визначитися, подивитися, які є альтернативні порти, і туди везти продукцію», — радить Валерій Ткачов.

ІЦ УАК за матеріалами АгроПортал

agroconf.org





Схожі новини
  • У черзі на вивезення стоїть понад 8 тис. вагонів із зерном
  • Експорт української молочки зменшився на 20%
  • Зовнішньоторговельне сальдо молочної продукції скоротилось на 14%
  • Держава допомагає молочникам знайти нові зовнішні ринки збуту
  • Україна наростить експорт молочної продукції за рахунок підвищення її якості

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.