Аграрний тиждень. Україна
» » У черзі на вивезення стоїть понад 8 тис. вагонів із зерном
» » У черзі на вивезення стоїть понад 8 тис. вагонів із зерном

    У черзі на вивезення стоїть понад 8 тис. вагонів із зерном


    У черзі на вивезення стоїть понад 8 тис. вагонів із зерном

     Сьогодні на прикордонних переходах у черзі стоїть 35 тис. вагонів, з яких 8356 — із зерновими. Найскладніша ситуація по Румунському та Польському напрямках, де черга вже вишикувалася на 24-25 діб.


    Про це повідомив заступник директора Департаменту комерційної роботи «Укрзалізниці» Валерій Ткачов під час онлайн-конференції «Ефективний елеватор у період воєнного стану».
     
    «В останні місяці 2021-го і на початку 2022 р. вантажоперевезення на «Укрзалізниці» зросли до 26-28 млн т за місяць, із яких перевозилось 4 млн т зернових вантажів. З цього обсягу 90% зернових були направлені на морські порти. Загалом уся аграрна логістика була налаштована на перевезення до портів», — зазначає Валерій Ткачов.
     
    За його словами, до початку війни в Україні зернова логістика виглядала так: 40 млн т вивозилося в порти залізницею, близько 25 млн т — автотранспортом і 5-6 млн т — річковим транспортом.
    «Сьогодні всі морські порти заблоковані, в робочому стані лишилися 4 порти в усті Дунаю: Ізмаїл, Рені, Усть-Дунайський, Кілія. Ці порти зможуть забезпечити лише 10-ту частину перевалочної потужності України. Це дуже мало. Тому головне навантаження експорту аграрної продукції зараз лежить на сухопутних шляхах», — говорить Валерій Ткачов.
     
    Він розповів, що «Укрзалізниця» має 13 прикордонних переходів з іншими країнами, теоретично через які за добу можна передавати 3422 вагони, це приблизно 220 тис. т. По факту зараз передається 120 тис. т на добу, це близько 2 тис. вагонів, із яких зерновими вантажами проходить усього 357 вагонів. 

    Валерій Ткачов, заступник директора Департаменту комерційної роботи «Укрзалізниці»
     
    «Якщо говорити в цифрах, то «Укрзалізницею» було перевезено в березні 982 тис. т, у квітні — 1,264 млн т. При цьому експортовано в березні 416 тис. т, у квітні — 638 тис. т. За 24 дні травня вже перевезено 999 тис. т зернових і експортовано 625 тис. т».
     


    За його словами, мета «Укрзалізниці» — вийти на здачу щодоби 500-700 вагонів і за 4-5 місяців вийти на експорт в 1,5 млн т на місяць. Валерій Ткачов відзначає, що це недостатній обсяг, адже до війни через порти експортувалося до 4 млн т зернових на місяць.

    Людмила Лебідь, AgroPortal.ua
     





    Схожі новини
  • Українське зерно стоїть по 90 діб на кордоні у напрямку румунського порту Констанца
  • Укрзалізниця обмежила вивезення зерна до Європи
  • У напрямку західного кордону зростає накопичення зерновозів
  • Іноземні залізниці не готові до різкого збільшення обсягів перевезення українських вантажів — Ткачов
  • За 30 днів війни залізницею відвантажено понад 667 тис. тонн зернових

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

У черзі на вивезення стоїть понад 8 тис. вагонів із зерном


У черзі на вивезення стоїть понад 8 тис. вагонів із зерном

 Сьогодні на прикордонних переходах у черзі стоїть 35 тис. вагонів, з яких 8356 — із зерновими. Найскладніша ситуація по Румунському та Польському напрямках, де черга вже вишикувалася на 24-25 діб.


Про це повідомив заступник директора Департаменту комерційної роботи «Укрзалізниці» Валерій Ткачов під час онлайн-конференції «Ефективний елеватор у період воєнного стану».
 
«В останні місяці 2021-го і на початку 2022 р. вантажоперевезення на «Укрзалізниці» зросли до 26-28 млн т за місяць, із яких перевозилось 4 млн т зернових вантажів. З цього обсягу 90% зернових були направлені на морські порти. Загалом уся аграрна логістика була налаштована на перевезення до портів», — зазначає Валерій Ткачов.
 
За його словами, до початку війни в Україні зернова логістика виглядала так: 40 млн т вивозилося в порти залізницею, близько 25 млн т — автотранспортом і 5-6 млн т — річковим транспортом.
«Сьогодні всі морські порти заблоковані, в робочому стані лишилися 4 порти в усті Дунаю: Ізмаїл, Рені, Усть-Дунайський, Кілія. Ці порти зможуть забезпечити лише 10-ту частину перевалочної потужності України. Це дуже мало. Тому головне навантаження експорту аграрної продукції зараз лежить на сухопутних шляхах», — говорить Валерій Ткачов.
 
Він розповів, що «Укрзалізниця» має 13 прикордонних переходів з іншими країнами, теоретично через які за добу можна передавати 3422 вагони, це приблизно 220 тис. т. По факту зараз передається 120 тис. т на добу, це близько 2 тис. вагонів, із яких зерновими вантажами проходить усього 357 вагонів. 

Валерій Ткачов, заступник директора Департаменту комерційної роботи «Укрзалізниці»
 
«Якщо говорити в цифрах, то «Укрзалізницею» було перевезено в березні 982 тис. т, у квітні — 1,264 млн т. При цьому експортовано в березні 416 тис. т, у квітні — 638 тис. т. За 24 дні травня вже перевезено 999 тис. т зернових і експортовано 625 тис. т».
 


За його словами, мета «Укрзалізниці» — вийти на здачу щодоби 500-700 вагонів і за 4-5 місяців вийти на експорт в 1,5 млн т на місяць. Валерій Ткачов відзначає, що це недостатній обсяг, адже до війни через порти експортувалося до 4 млн т зернових на місяць.

Людмила Лебідь, AgroPortal.ua
 





Схожі новини
  • Українське зерно стоїть по 90 діб на кордоні у напрямку румунського порту Констанца
  • Укрзалізниця обмежила вивезення зерна до Європи
  • У напрямку західного кордону зростає накопичення зерновозів
  • Іноземні залізниці не готові до різкого збільшення обсягів перевезення українських вантажів — Ткачов
  • За 30 днів війни залізницею відвантажено понад 667 тис. тонн зернових

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.