Аграрний тиждень. Україна
» » Зміна порядку розрахунку доставки вантажів і нові конвенції "Укрзалізниці" з 1 серпня
» » Зміна порядку розрахунку доставки вантажів і нові конвенції "Укрзалізниці" з 1 серпня

    Зміна порядку розрахунку доставки вантажів і нові конвенції "Укрзалізниці" з 1 серпня


    Зміна порядку розрахунку доставки вантажів і нові конвенції "Укрзалізниці" з 1 серпня

    АТ «Укрзалізниця» вносить зміни до Договору про надання послуг з організації перевезень вантажів залізничним транспортом. Насамперед коригується порядок розрахування ставок на вантажні перевезення. Про це йшлося під час наради із представниками аграрного бізнесу 30 червня, передає Rail.insider.

    Йшлося про те, що з 1 серпня почне діяти змінений договір про надання послуг з організації перевезень вантажів залізничним транспортом. Як пояснив заступник директора департаменту комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов, йдеться про дві серйозні новації.

    Насамперед зміни стосуватимуться принципу розрахування ставок на використання рухомого складу філії «Центр транспортної логістики». Посадовець нагадав, що раніше ставки переглядалися раз на місяць і могли коливатися в діапазоні 100 грн (за високого попиту на рухомий склад розмір зростав, за низького — скорочувався). Серйозніші зміни розглядалися під час засідання правління компанії. Тепер же введено кілька діапазонів утилізації, відповідно до яких одномоментне зростання може перевищувати 200 грн.

    Водночас ставку УЗ будуть варіювати залежно від реальних ставок на ринку.

    Ще одним нововведенням буде зважання під час розрахунку не на нормативну швидкість (від 200 км/добу), а на фактичну. Через це кількість діб зросте. Зокрема, для кожного типу рухомого складу філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» розрахувала фактичну швидкість за минулий місяць. Так, в експортному сполученні повагонні відправки у зерновозах рухаються зі швидкістю 50 км/добу, у маршрутах — 82 км. У внутрішніх перевезеннях — 91 та 112 км відповідно. Для піввагонів на експорт швидкість сягатиме 83 км/добу (повагонні відправки) та 82 км (маршрути). По Україні піввагони рухаються зі швидкістю 106 і 107 км/добу відповідно.

    За словами Валерія Ткачова, ГІОЦ буде щомісяця доводити інформацію щодо розрахунку швидкостей на наступний місяць (15–16 числа попереднього місяця). Ставки оприлюднюватимуться, як і раніше, 26–27 числа попереднього місяця.

    Як наголосив представник УЗ, нормативний термін доправлення вагонів при цьому не змінюється.

    Крім того, як зазначалося під час наради, ЦТЛ оприлюднила нові граничні ставки щодо рухомого складу, які почнуть діяти з 1 серпня.

    Нагадаємо, що з 29 червня підвищено тарифи на вантажні перевезення залізницею.

    Конвенції

    З 1 липня Укрзалізниця вводить у дію більш як 10 тимчасових заборон на вантажні перевезення. Про це також пише Rail.insider із посиланням на сайт компанії.

    Зауважимо, що фактично йдеться про конвенції, які були запроваджені раніше. На кілька днів їх скасували, а з 1 липня вони знову почнуть діяти.

    Три конвенції стосуються перевезень до Румунії через прикордонний перехід Вадул-Сірет. Перша поширюється на відправлення лісоматеріалів круглих, дров та виробів із дерева. Виняток — стружка, тріски та відходи дерева. Другою обмежується перевезення у зерновозах, окрім отримувача Ukrainian Global Trading SRL. Третя стосується відвантаження зернових для перевізника АО «ГФР» (GFR).

    Крім того обмеження запроваджено і щодо другого румунського переходу — Дяково. Конвенцією забороняється приймання до перевезення вагонів з перестановкою на колію 1435 мм (не поширюється на зерновози ЦТЛ).

    Перевезення до Румунії та Молдови обмежені також через прикордонні переходи Могилів-Подільський та Сокиряни. Дозволяється рухатися лише зерновозам ЦТЛ.

    Також заборонено перевезення «насіння та плодів олійних, насіння, плодів та зерна інших, лікарських рослин і рослин для технічних цілей; соломи та фуражу» до Молдови на станцію Белць-Ораш.

    Під обмеження потрапили і станції Рені та Рені-Порт. Першою конвенцією заборонено перевозити зерно кукурудзи, другою — усі вантажі у зерновозах ЦТЛ.

    Окрім того, почала діяти конвенційна заборона у напрямку прикордонного переходу Мостиська ІІ (Польща). Вона стосується лише одного перевізника — Rail STM. Це пов’язано з тим, що на адресу перевізника прямує значна кількість вагонів, накопичених по цьому стику.

    ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider

    agroconf.org





    Схожі новини
  • УЗ запроваджує дві конвенції на перевезення до Румунії
  • У травні на залізниці навантажено 1,3 млн т зернових вантажів
  • Укрзалізниця обмежила вивезення зерна до Європи
  • УЗ може вчергове підвищити ставки на зерновози
  • Укрзалізниця відтермінувала введення в дію нового договору на перевезення вантажів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Зміна порядку розрахунку доставки вантажів і нові конвенції "Укрзалізниці" з 1 серпня


Зміна порядку розрахунку доставки вантажів і нові конвенції "Укрзалізниці" з 1 серпня

АТ «Укрзалізниця» вносить зміни до Договору про надання послуг з організації перевезень вантажів залізничним транспортом. Насамперед коригується порядок розрахування ставок на вантажні перевезення. Про це йшлося під час наради із представниками аграрного бізнесу 30 червня, передає Rail.insider.

Йшлося про те, що з 1 серпня почне діяти змінений договір про надання послуг з організації перевезень вантажів залізничним транспортом. Як пояснив заступник директора департаменту комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов, йдеться про дві серйозні новації.

Насамперед зміни стосуватимуться принципу розрахування ставок на використання рухомого складу філії «Центр транспортної логістики». Посадовець нагадав, що раніше ставки переглядалися раз на місяць і могли коливатися в діапазоні 100 грн (за високого попиту на рухомий склад розмір зростав, за низького — скорочувався). Серйозніші зміни розглядалися під час засідання правління компанії. Тепер же введено кілька діапазонів утилізації, відповідно до яких одномоментне зростання може перевищувати 200 грн.

Водночас ставку УЗ будуть варіювати залежно від реальних ставок на ринку.

Ще одним нововведенням буде зважання під час розрахунку не на нормативну швидкість (від 200 км/добу), а на фактичну. Через це кількість діб зросте. Зокрема, для кожного типу рухомого складу філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» розрахувала фактичну швидкість за минулий місяць. Так, в експортному сполученні повагонні відправки у зерновозах рухаються зі швидкістю 50 км/добу, у маршрутах — 82 км. У внутрішніх перевезеннях — 91 та 112 км відповідно. Для піввагонів на експорт швидкість сягатиме 83 км/добу (повагонні відправки) та 82 км (маршрути). По Україні піввагони рухаються зі швидкістю 106 і 107 км/добу відповідно.

За словами Валерія Ткачова, ГІОЦ буде щомісяця доводити інформацію щодо розрахунку швидкостей на наступний місяць (15–16 числа попереднього місяця). Ставки оприлюднюватимуться, як і раніше, 26–27 числа попереднього місяця.

Як наголосив представник УЗ, нормативний термін доправлення вагонів при цьому не змінюється.

Крім того, як зазначалося під час наради, ЦТЛ оприлюднила нові граничні ставки щодо рухомого складу, які почнуть діяти з 1 серпня.

Нагадаємо, що з 29 червня підвищено тарифи на вантажні перевезення залізницею.

Конвенції

З 1 липня Укрзалізниця вводить у дію більш як 10 тимчасових заборон на вантажні перевезення. Про це також пише Rail.insider із посиланням на сайт компанії.

Зауважимо, що фактично йдеться про конвенції, які були запроваджені раніше. На кілька днів їх скасували, а з 1 липня вони знову почнуть діяти.

Три конвенції стосуються перевезень до Румунії через прикордонний перехід Вадул-Сірет. Перша поширюється на відправлення лісоматеріалів круглих, дров та виробів із дерева. Виняток — стружка, тріски та відходи дерева. Другою обмежується перевезення у зерновозах, окрім отримувача Ukrainian Global Trading SRL. Третя стосується відвантаження зернових для перевізника АО «ГФР» (GFR).

Крім того обмеження запроваджено і щодо другого румунського переходу — Дяково. Конвенцією забороняється приймання до перевезення вагонів з перестановкою на колію 1435 мм (не поширюється на зерновози ЦТЛ).

Перевезення до Румунії та Молдови обмежені також через прикордонні переходи Могилів-Подільський та Сокиряни. Дозволяється рухатися лише зерновозам ЦТЛ.

Також заборонено перевезення «насіння та плодів олійних, насіння, плодів та зерна інших, лікарських рослин і рослин для технічних цілей; соломи та фуражу» до Молдови на станцію Белць-Ораш.

Під обмеження потрапили і станції Рені та Рені-Порт. Першою конвенцією заборонено перевозити зерно кукурудзи, другою — усі вантажі у зерновозах ЦТЛ.

Окрім того, почала діяти конвенційна заборона у напрямку прикордонного переходу Мостиська ІІ (Польща). Вона стосується лише одного перевізника — Rail STM. Це пов’язано з тим, що на адресу перевізника прямує значна кількість вагонів, накопичених по цьому стику.

ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider

agroconf.org





Схожі новини
  • УЗ запроваджує дві конвенції на перевезення до Румунії
  • У травні на залізниці навантажено 1,3 млн т зернових вантажів
  • Укрзалізниця обмежила вивезення зерна до Європи
  • УЗ може вчергове підвищити ставки на зерновози
  • Укрзалізниця відтермінувала введення в дію нового договору на перевезення вантажів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.