Аграрний тиждень. Україна
» » Укрзалізниця обмежила вивезення зерна до Європи
» » Укрзалізниця обмежила вивезення зерна до Європи

    Укрзалізниця обмежила вивезення зерна до Європи


    Укрзалізниця обмежила вивезення зерна до Європи

    Станом на 4 травня до прикордонних переходів прямували 30 тис. 530 вагонів. Таку інформацію оприлюднив під час онлайн-наради із представниками зернового ринку заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов, передає Rail.insider.

    Складна ситуація наразі спостерігається у напрямку Румунії: черга на прикордонний перехід Вадул-Сірет—Дорнешти сягає 35 діб (4 тис. 422 вагони), а на Дяково—Халмеу — 22 доби (1 тис. 34). Відповідно УЗ довелося ввести конвенції, аби покращити ситуацію.

    Найбільше вагонів продовжує фіксуватися на переході Ізов—Грубешув (9 тис. 953 вагони). Черга тут сягає 19 діб. Також у трійці «лідерів» — два переходи до Словаччини: Чоп—Чієрна над Тісоу та Ужгород—Матевці. До них прямують 4 тис. 896 та 4 тис. 869 вагонів відповідно (або роботи тут на 14 і 17 діб).

    Обмеження щодо доправлення зернових вантажів і насіння почали діяти 4 травня та стосуються перевезень у напрямку прикордонних переходів з Румунією: Вадул-Сірет (до зони С порту Констанца), а також Дяково. Зауважується, що «забороняється приймання до перевезення вагонів для перевізника АО ГФР».

    З 5 травня почали діяти конвенції щодо перевезень у зерновозах філії «Центр транспортної логістики» АТ «Укрзалізниця». Наразі ними заборонено транспортувати вантажі до Молдови та Румунії через прикордонні переходи Могилів-Подільський, Вадул-Сірет і Сокиряни. Окрім того, таке ж обмеження стосується відправлень у напрямку станцій Рені та Рені-Порт.

    «На мережі у напрямку цих станцій перебуває орієнтовно 5,5 тис. завантажених зерновозів (майже 70% із них — це вагони ЦТЛ). Зараз вживаємо заходів, щоб розвантажити стики», — пояснив ситуацію під час онлайн-наради із представниками агроринку 5 травня заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов.

    Ще одна конвенція почне діяти 7 травня та стосуватиметься усіх перевезень до Угорщини.

    Зауважимо, що дати скасування обмежень наразі не уточнюються.

    ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider

    agroconf.org





    Схожі новини
  • У напрямку західного кордону зростає накопичення зерновозів
  • У квітні обсяги навантаження зернових перевищили березневий показник
  • Іноземні залізниці не готові до різкого збільшення обсягів перевезення українських вантажів — Ткачов
  • За 30 днів війни залізницею відвантажено понад 667 тис. тонн зернових
  • Прикордонні переходи для експорту зерна: станції та деталі

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Укрзалізниця обмежила вивезення зерна до Європи


Укрзалізниця обмежила вивезення зерна до Європи

Станом на 4 травня до прикордонних переходів прямували 30 тис. 530 вагонів. Таку інформацію оприлюднив під час онлайн-наради із представниками зернового ринку заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов, передає Rail.insider.

Складна ситуація наразі спостерігається у напрямку Румунії: черга на прикордонний перехід Вадул-Сірет—Дорнешти сягає 35 діб (4 тис. 422 вагони), а на Дяково—Халмеу — 22 доби (1 тис. 34). Відповідно УЗ довелося ввести конвенції, аби покращити ситуацію.

Найбільше вагонів продовжує фіксуватися на переході Ізов—Грубешув (9 тис. 953 вагони). Черга тут сягає 19 діб. Також у трійці «лідерів» — два переходи до Словаччини: Чоп—Чієрна над Тісоу та Ужгород—Матевці. До них прямують 4 тис. 896 та 4 тис. 869 вагонів відповідно (або роботи тут на 14 і 17 діб).

Обмеження щодо доправлення зернових вантажів і насіння почали діяти 4 травня та стосуються перевезень у напрямку прикордонних переходів з Румунією: Вадул-Сірет (до зони С порту Констанца), а також Дяково. Зауважується, що «забороняється приймання до перевезення вагонів для перевізника АО ГФР».

З 5 травня почали діяти конвенції щодо перевезень у зерновозах філії «Центр транспортної логістики» АТ «Укрзалізниця». Наразі ними заборонено транспортувати вантажі до Молдови та Румунії через прикордонні переходи Могилів-Подільський, Вадул-Сірет і Сокиряни. Окрім того, таке ж обмеження стосується відправлень у напрямку станцій Рені та Рені-Порт.

«На мережі у напрямку цих станцій перебуває орієнтовно 5,5 тис. завантажених зерновозів (майже 70% із них — це вагони ЦТЛ). Зараз вживаємо заходів, щоб розвантажити стики», — пояснив ситуацію під час онлайн-наради із представниками агроринку 5 травня заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов.

Ще одна конвенція почне діяти 7 травня та стосуватиметься усіх перевезень до Угорщини.

Зауважимо, що дати скасування обмежень наразі не уточнюються.

ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider

agroconf.org





Схожі новини
  • У напрямку західного кордону зростає накопичення зерновозів
  • У квітні обсяги навантаження зернових перевищили березневий показник
  • Іноземні залізниці не готові до різкого збільшення обсягів перевезення українських вантажів — Ткачов
  • За 30 днів війни залізницею відвантажено понад 667 тис. тонн зернових
  • Прикордонні переходи для експорту зерна: станції та деталі

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.