Станом на 4 травня до прикордонних переходів прямували 30 тис. 530 вагонів. Таку інформацію оприлюднив під час онлайн-наради із представниками зернового ринку заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов, передає Rail.insider.
Складна ситуація наразі спостерігається у напрямку Румунії: черга на прикордонний перехід Вадул-Сірет—Дорнешти сягає 35 діб (4 тис. 422 вагони), а на Дяково—Халмеу — 22 доби (1 тис. 34). Відповідно УЗ довелося ввести конвенції, аби покращити ситуацію.
Найбільше вагонів продовжує фіксуватися на переході Ізов—Грубешув (9 тис. 953 вагони). Черга тут сягає 19 діб. Також у трійці «лідерів» — два переходи до Словаччини: Чоп—Чієрна над Тісоу та Ужгород—Матевці. До них прямують 4 тис. 896 та 4 тис. 869 вагонів відповідно (або роботи тут на 14 і 17 діб).
Обмеження щодо доправлення зернових вантажів і насіння почали діяти 4 травня та стосуються перевезень у напрямку прикордонних переходів з Румунією: Вадул-Сірет (до зони С порту Констанца), а також Дяково. Зауважується, що «забороняється приймання до перевезення вагонів для перевізника АО ГФР».
З 5 травня почали діяти конвенції щодо перевезень у зерновозах філії «Центр транспортної логістики» АТ «Укрзалізниця». Наразі ними заборонено транспортувати вантажі до Молдови та Румунії через прикордонні переходи Могилів-Подільський, Вадул-Сірет і Сокиряни. Окрім того, таке ж обмеження стосується відправлень у напрямку станцій Рені та Рені-Порт.
«На мережі у напрямку цих станцій перебуває орієнтовно 5,5 тис. завантажених зерновозів (майже 70% із них — це вагони ЦТЛ). Зараз вживаємо заходів, щоб розвантажити стики», — пояснив ситуацію під час онлайн-наради із представниками агроринку 5 травня заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов.
Ще одна конвенція почне діяти 7 травня та стосуватиметься усіх перевезень до Угорщини.
Зауважимо, що дати скасування обмежень наразі не уточнюються.
ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider
agroconf.org
Подальший розвиток АПК потребує створення інноваційних технологій виробництва, післязбиральної обробки та зберігання
Докладніше