На прикордонних переходах продовжують зростати черги із вагонів. Наразі до інших країн прямують понад 37 тис. одиниць рухомого складу. Про це під час наради з учасниками ринку агропродукції розповів представник департаменту управління рухом АТ «Укрзалізниця» Олександр Фролов, передає Rail.insider.
За даними посадовця, упродовж травня загальне накопичення зросло майже на 6 тис. вагонів. Суттєве збільшення продемонстрували зернові вантажі (+46%). Наразі до прикордонних переходів прямують 9,3 тис. вагонів із ними.
Як пояснив заступник директора департаменту комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов, найскладніша ситуація щодо транспортування агропродукції спостерігається на переходах із Румунією.
Сумне лідерство вже не перший тиждень утримує перехід Вадул-Сірет—Дорнешти. Наразі сюди прямують понад 4 тис. вагонів із зерновими (черга перевищує 90 діб). Аби покращити ситуацію, УЗ та румунські перевізники домовилися про графікову передачу вантажів. Окрім того, продовжує діяти запроваджена конвенція.
Також труднощі спостерігаються і з просуванням рухомого складу до другого прикордонного переходу з Румунією — Дяково—Халмеу. Черга тут трохи менша, але перевищує 30 діб.
Майже місяць можуть простояти в очікуванні і вагони із зерновими у напрямку переходу Могилів-Подільський—Велчинець (Молдова).
Завдяки введеним обмеженням потроху вирівнюється ситуація на переході Ягодин—Дорогуськ (Польща). Наразі черга скоротилася з 24 діб (тиждень тому) до майже 18.
Окрім того, значне накопичення рухомого складу спостерігається у порту Рені. Наразі у напрямку цієї станції також діє конвенція.
Як повідомлялося раніше, у травні на залізниці навантажено 1,3 млн т зернових вантажів.
Тож, із 4 червня почнуть діяти ще дві конвенційні заборони щодо вантажних перевезень до Румунії. Про це пише Rail.insider із посиланням на сайт Укрзалізниці.
Обмеження стосуватимуться румунського перевізника GFR та поширюватимуться на два прикордонні переходи з Румунією — Вадул-Сірет і Дяково.
Йдеться про відправлення у зерновозах «Центр транспортної логістики».
Про терміни скасування конвенції наразі не повідомляється.
Як зазначалося раніше, румунський перевізник погодив приймання набагато більшої кількості вагонів, ніж може вивезти. Це призвело до значного накопичення вагонів із зерновими на прикордонних переходах із Румунією.
ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider
agroconf.org