Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Канадські залізниці повідомили про рекорди транспортування зерна
АТУ»Новини»Канадські залізниці повідомили про рекорди транспортування зерна

    Канадські залізниці повідомили про рекорди транспортування зерна


    Канадські залізниці повідомили про рекорди транспортування зерна

    У жовтні 2022 року дві канадські залізниці першого класу – Canadian National (CN) і Canadian Pacific (CP) – встановили рекорди щодо перевезень зерна. Кожна з них повідомила про перевезення понад 3 млн т. Про це повідомляє Rail.insider із посиланням на Railway Age.

    Canadian National 2 листопада повідомила, що жовтень був «найкращим місяцем за всю історію перевезень зерна в Західній Канаді». Обсяги перевищили 3,23 млн т. Це більше попереднього рекорду, встановленого у жовтні 2020 року, на 50 тис. т. Крім того, встановлено рекорд за весь час перевезень зерна за тиждень – понад 806 тис. т.

    «Наші результати є свідченням того, чого можна досягти завдяки співпраці в ланцюзі поставок, — сказав виконавчий віце-президент CN і головний маркетинговий директор Даг Макдональд. — Коли наскрізний ланцюг постачання працює добре, ми можемо транспортувати зерно до портів і швидко повертати вагони на елеватори, щоб отримати більше зерна на ходу. Ми хотіли б подякувати нашим партнерам із ланцюга постачання за їхню участь у цьому досягненні, і ми сподіваємося на продовження співпраці».

    В свою чергу компанія Canadian Pacific у жовтні також побила свій «історичний рекорд місячного тоннажу» з відвантаження зерна та зернопродуктів. Залізниця відправила понад 3,14 млн т, перевищивши попередній місячний рекорд жовтня 2020 року більш ніж на 100 тис. т.

    «Перевезення рекордних обсягів зерна було б неможливим без значних інвестицій, зроблених нашими клієнтами в нові й модернізовані потужності для обробки зерна, а також інвестицій CP в інфраструктуру та вагони-хопери великої місткості», — сказала віце-президент CP Джоан Харді.

    У компанії додали, що цього року завершать інвестиції в розмірі 500 млн доларів США для придбання 5 тис. 900 нових хоперів великої місткості. До кінця 2022 року залізниця матиме у своєму парку понад 7 тис. 300 нових вагонів, включаючи орендовані.

    «Дуже важливо, щоб усі учасники ланцюга постачання, включаючи вантажні об’єкти клієнтів і операторів терміналів, які завантажують зерно на судна в портах, працювали на повну потужність, щоб підтримувати цей потужний імпульс», — додала Джоан Харді.

    Тим часом єврокомісар із сільського господарства Януш Войцєховський минулого тижня висловив думку, що у вивезенні збіжжя з України, в умовах намагання росії заблокувати морський коридор, треба робити ставку на розвиток наземного шляху.

    “Зараз потрібно робити ставку на сухопутний шлях, адже важко розраховувати на постійне відновлення морського шляху. росія може й надалі вести якусь гру, тому на цьому не можна побудувати безпечного майбутнього”, — зазначив Януш Войцєховський.

    Він запевнив, що ЄС підтримуватиме своїми інвестиціями розвиток сухопутного коридору для експорту української агропродукції. Він зазначив, що окрім будівництва сховищ та доведення колії, яка в Україні ширша, до спільних стандартів, Брюссель міг би включитися також у будівництво трубопроводу з транспортування олії з України до Польщі. Будівництво цього трубопроводу є ініціативою Києва, але Єврокомісія могла б знайти кошти на фінансову підтримку цього проекту.

    “Ідея побудови трубопроводу, який міг би використовуватися для транспортування соняшникової олії, великим виробником якої є Україна, вдала, ЄС був би готовий підтримати цю ініціативу”, — повідомив Януш Войцєховський.

    ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Залізниця України з початку серпня перевезла уже понад 1 млн т зерна
  • За січень 2014 року Укрзалізниця навантажила майже 44 тисячі зерновозів
  • У минулому році залізниці України навантажили майже 22 млн тонн зерна
  • ЦТЛ з 1 листопада підніме ставки на вагони для перевезення зерна
  • За перший тиждень 2014 року Укрзалізниця навантажила понад 358 тис. тонн зернових

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Канадські залізниці повідомили про рекорди транспортування зерна

08 листопад, Розділ Новини, переглядів 879

Канадські залізниці повідомили про рекорди транспортування зерна

У жовтні 2022 року дві канадські залізниці першого класу – Canadian National (CN) і Canadian Pacific (CP) – встановили рекорди щодо перевезень зерна. Кожна з них повідомила про перевезення понад 3 млн т. Про це повідомляє Rail.insider із посиланням на Railway Age.

Canadian National 2 листопада повідомила, що жовтень був «найкращим місяцем за всю історію перевезень зерна в Західній Канаді». Обсяги перевищили 3,23 млн т. Це більше попереднього рекорду, встановленого у жовтні 2020 року, на 50 тис. т. Крім того, встановлено рекорд за весь час перевезень зерна за тиждень – понад 806 тис. т.

«Наші результати є свідченням того, чого можна досягти завдяки співпраці в ланцюзі поставок, — сказав виконавчий віце-президент CN і головний маркетинговий директор Даг Макдональд. — Коли наскрізний ланцюг постачання працює добре, ми можемо транспортувати зерно до портів і швидко повертати вагони на елеватори, щоб отримати більше зерна на ходу. Ми хотіли б подякувати нашим партнерам із ланцюга постачання за їхню участь у цьому досягненні, і ми сподіваємося на продовження співпраці».

В свою чергу компанія Canadian Pacific у жовтні також побила свій «історичний рекорд місячного тоннажу» з відвантаження зерна та зернопродуктів. Залізниця відправила понад 3,14 млн т, перевищивши попередній місячний рекорд жовтня 2020 року більш ніж на 100 тис. т.

«Перевезення рекордних обсягів зерна було б неможливим без значних інвестицій, зроблених нашими клієнтами в нові й модернізовані потужності для обробки зерна, а також інвестицій CP в інфраструктуру та вагони-хопери великої місткості», — сказала віце-президент CP Джоан Харді.

У компанії додали, що цього року завершать інвестиції в розмірі 500 млн доларів США для придбання 5 тис. 900 нових хоперів великої місткості. До кінця 2022 року залізниця матиме у своєму парку понад 7 тис. 300 нових вагонів, включаючи орендовані.

«Дуже важливо, щоб усі учасники ланцюга постачання, включаючи вантажні об’єкти клієнтів і операторів терміналів, які завантажують зерно на судна в портах, працювали на повну потужність, щоб підтримувати цей потужний імпульс», — додала Джоан Харді.

Тим часом єврокомісар із сільського господарства Януш Войцєховський минулого тижня висловив думку, що у вивезенні збіжжя з України, в умовах намагання росії заблокувати морський коридор, треба робити ставку на розвиток наземного шляху.

“Зараз потрібно робити ставку на сухопутний шлях, адже важко розраховувати на постійне відновлення морського шляху. росія може й надалі вести якусь гру, тому на цьому не можна побудувати безпечного майбутнього”, — зазначив Януш Войцєховський.

Він запевнив, що ЄС підтримуватиме своїми інвестиціями розвиток сухопутного коридору для експорту української агропродукції. Він зазначив, що окрім будівництва сховищ та доведення колії, яка в Україні ширша, до спільних стандартів, Брюссель міг би включитися також у будівництво трубопроводу з транспортування олії з України до Польщі. Будівництво цього трубопроводу є ініціативою Києва, але Єврокомісія могла б знайти кошти на фінансову підтримку цього проекту.

“Ідея побудови трубопроводу, який міг би використовуватися для транспортування соняшникової олії, великим виробником якої є Україна, вдала, ЄС був би готовий підтримати цю ініціативу”, — повідомив Януш Войцєховський.

ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider

agroconf.org





Схожі новини
  • Залізниця України з початку серпня перевезла уже понад 1 млн т зерна
  • За січень 2014 року Укрзалізниця навантажила майже 44 тисячі зерновозів
  • У минулому році залізниці України навантажили майже 22 млн тонн зерна
  • ЦТЛ з 1 листопада підніме ставки на вагони для перевезення зерна
  • За перший тиждень 2014 року Укрзалізниця навантажила понад 358 тис. тонн зернових

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.