Будь-яке велике виробництво потребує технічного обслуговування агрегатів.
На пошук несправностей, підбір запчастин, оформлення документації витрачається шалений людський ресурс.
Аби спростити й автоматизувати процес, в Астарті впроваджують систему ТОіР: систематизації та накопичення інформації щодо технічного обслуговування і ремонту обладнання.
І з задоволенням діляться набутим досвідом з партнерами.
Зокрема, нещодавно відбулася зустріч в онлайн-форматі представників Астарти та одного з підприємств агрохолдингу =AZW0WbLUUl56dyYBNql8oxEpk4a6qnIjjsTM1ofttx2jtmA_Mm85R7rgnObnDDvKuQ8-CUsPr_PUR-HvTsCSWr6nNTYppJRCRJa2W96ksfGI5ZSLeaUV7Hq0YdQATKtwCuw9pMrbJSZv8rRhHEvkp2f50L7jTI4e6MQsXkg449PKog8nkKl_l-QnVq4AB8fBeTI&__tn__=kK-R]МХП - ПрАТ «МЗВКК».
«Фахівці МХП звернулися до нас як до організації, що практично впроваджує даний механізм. Основні питання, якими цікавилися – складність впровадження, механізми залученості персоналу, аналіз інформації в системі та її застосування для корегувальних дій на упередження критичних ситуацій», - каже заступник начальника управління продукції цукрового виробництва Сергій Хміль.
Що ж таке ТОіР?
Суть системи полягає у наступному: по кожному обладнанню в системі ведеться облік щодо терміну його використання, маніпуляцій із ремонтом і заміною запчастин; що робили, коли, куди переміщували, на скільки зупиняли тощо.
«Спостерігаючи за проблемами на цукрових заводах та їхню повторюваність, ми зрозуміли, що здебільшого формування дефектних актів ТЗ відбувається без урахування історії їхньої експлуатації, оскільки відсутня електронна система фіксації стану обладнання. У зв’язку з цим технічні спеціалісти більше часу проводили, оформлюючи документи, виконуючи непрофільні функції», - каже Сергій Хміль.
Таким чином виникла необхідність процес автоматизувати, аби мати змогу:
«Ми вже бачимо зменшення залишків на складах. Якщо раніше купували ті чи інші комплектуючі «про запас», і вони могли довго не використовуватися, то зараз, завдяки систематизації, маємо змогу планувати ефективне використання ресурсів» - каже Сергій Хміль.
Окрім МХП, досвідом Астарти зацікавилась і Львівська картонно-паперова компанія.
"Ми із задоволенням ділитимемося і надалі своїми напрацюваннями з українським бізнесом. Саме так – не в конкуренції, а в тісному партнерстві, об’єднавшись, підтримуючи одне одного, Україна зможе вистояти в нелегкий час" - зазначили у компанії.
ІЦ УАК за матеріалами Фейсбук-сторінки "Астарта-Київ"
agroconf.org