Аграрний тиждень. Україна
» » Дохід українського фермера з'їдає складна логістика, - Мінагро
» » Дохід українського фермера з'їдає складна логістика, - Мінагро

    Дохід українського фермера з'їдає складна логістика, - Мінагро


    Дохід українського фермера з'їдає складна логістика, - Мінагро

    Потенційно Україна може експортувати за січень 5 млн тонн зернових, олійних та продуктів переробки, і тим самим продовжить виконувати свої зобов’язання одного з гарантів міжнародної продовольчої безпеки, а також забезпечувати своїм збіжжям країни, які цього потребують – Африку, Азію та Близький Схід. Про це у прямому ефірі «Суспільне. Спротив» заявив перший заступник Міністра аграрної політики та продовольства України Тарас Висоцький.

    «Попри всі складнощі, які створює нам росія, обмежуючи можливість інспекцій суден в Босфорі, все-таки нашим аграріям-підприємцям вдається продовжувати експорт зерна. За результатами січня ми можемо мати близько 5 млн тонн загального експорту, що є дуже непоганим показником в умовах війни», – зауважив Тарас Висоцький.

    Водночас він підкреслив, що через складність логістики показники експорту у порівнянні з минулим маркетинговим роком зменшилися близько на 30%. Передовсім це пов’язано із недозавантаженістю потужностей чорноморських українських портів, а також через зупинку роботи інших портів.

    Також Тарас Висоцький прокоментував як вплинуло зменшення виробництва агропродукції на експорт.

    «Важливо, що зменшення виробництва не створило дефіциту і ми залишаємося експортноорієнтованою країною щодо с.-г. культур, в тому числі пшениці. Абсолютна більшість вирощеного продовжується експортуватися. Тому наші пропозиції до продажу і до експорту залишаються суттєвими», – розповів він.

    Одну з найбільших проблем в контексті експорту українського збіжжя Тарас Висоцький вбачає в ціновій політиці, яка сформувалася через війну.

    Він пояснив, що раніше ціна залежала від міжнародної, від неї віднімалася ще вартість логістики, яка тоді була не надто дорогою, бо судна з чорноморських портів рухалися безперешкодно в пункти призначення. «Наразі так само є міжнародна ціна, але до додаткових витрат тепер додається час простою в Босфорі, що може становити $30-40 на тонні. Також подорожчало страхування, внутрішнє перевезення через вищу ціну пального. І у підсумку фермер отримує на декілька тисяч грн менше. Тобто, ми бачимо, як дохід українського аграрія з’їдається через збільшення логістичних вартостей на кожному ланцюгу», – наголосив Тарас Висоцький.

    За його словами, змінилася і географія експорту. До початку війни українська агропродукція відправлялася в 95% країн світу. «Зараз немає можливості повноцінно використовувати морський транспорт через часткову роботу портів. Після перемоги та повноцінного відновлення роботи морського транспорту в тому числі контейнерних перевезень, які зараз недоступні, географія повернеться до своїх попередніх значень. Ми очікуємо збільшення поставок в Південно-Східну Азію, а також екваторіальну та Південну Африку», – резюмував він.

    ІЦ УАК за матеріалами Мінагро

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Дефіциту базового набору продуктів немає, - Тарас Висоцький
  • Тарас Висоцький щодо продовження зернової угоди
  • Тарас Висоцький: Очікуваний експорт у вересні – близько 5 млн тонн сільськогосподарської продукції
  • Ціна на зернові всередині України буде врівноважена – Тарас Висоцький
  • Тарас Висоцький: експорт українського зерна через морські порти, кожне зі суден здатне вмістити від 10 до 60 тис. тонн

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Дохід українського фермера з'їдає складна логістика, - Мінагро


Дохід українського фермера з'їдає складна логістика, - Мінагро

Потенційно Україна може експортувати за січень 5 млн тонн зернових, олійних та продуктів переробки, і тим самим продовжить виконувати свої зобов’язання одного з гарантів міжнародної продовольчої безпеки, а також забезпечувати своїм збіжжям країни, які цього потребують – Африку, Азію та Близький Схід. Про це у прямому ефірі «Суспільне. Спротив» заявив перший заступник Міністра аграрної політики та продовольства України Тарас Висоцький.

«Попри всі складнощі, які створює нам росія, обмежуючи можливість інспекцій суден в Босфорі, все-таки нашим аграріям-підприємцям вдається продовжувати експорт зерна. За результатами січня ми можемо мати близько 5 млн тонн загального експорту, що є дуже непоганим показником в умовах війни», – зауважив Тарас Висоцький.

Водночас він підкреслив, що через складність логістики показники експорту у порівнянні з минулим маркетинговим роком зменшилися близько на 30%. Передовсім це пов’язано із недозавантаженістю потужностей чорноморських українських портів, а також через зупинку роботи інших портів.

Також Тарас Висоцький прокоментував як вплинуло зменшення виробництва агропродукції на експорт.

«Важливо, що зменшення виробництва не створило дефіциту і ми залишаємося експортноорієнтованою країною щодо с.-г. культур, в тому числі пшениці. Абсолютна більшість вирощеного продовжується експортуватися. Тому наші пропозиції до продажу і до експорту залишаються суттєвими», – розповів він.

Одну з найбільших проблем в контексті експорту українського збіжжя Тарас Висоцький вбачає в ціновій політиці, яка сформувалася через війну.

Він пояснив, що раніше ціна залежала від міжнародної, від неї віднімалася ще вартість логістики, яка тоді була не надто дорогою, бо судна з чорноморських портів рухалися безперешкодно в пункти призначення. «Наразі так само є міжнародна ціна, але до додаткових витрат тепер додається час простою в Босфорі, що може становити $30-40 на тонні. Також подорожчало страхування, внутрішнє перевезення через вищу ціну пального. І у підсумку фермер отримує на декілька тисяч грн менше. Тобто, ми бачимо, як дохід українського аграрія з’їдається через збільшення логістичних вартостей на кожному ланцюгу», – наголосив Тарас Висоцький.

За його словами, змінилася і географія експорту. До початку війни українська агропродукція відправлялася в 95% країн світу. «Зараз немає можливості повноцінно використовувати морський транспорт через часткову роботу портів. Після перемоги та повноцінного відновлення роботи морського транспорту в тому числі контейнерних перевезень, які зараз недоступні, географія повернеться до своїх попередніх значень. Ми очікуємо збільшення поставок в Південно-Східну Азію, а також екваторіальну та Південну Африку», – резюмував він.

ІЦ УАК за матеріалами Мінагро

agroconf.org





Схожі новини
  • Дефіциту базового набору продуктів немає, - Тарас Висоцький
  • Тарас Висоцький щодо продовження зернової угоди
  • Тарас Висоцький: Очікуваний експорт у вересні – близько 5 млн тонн сільськогосподарської продукції
  • Ціна на зернові всередині України буде врівноважена – Тарас Висоцький
  • Тарас Висоцький: експорт українського зерна через морські порти, кожне зі суден здатне вмістити від 10 до 60 тис. тонн

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.