АТ «Укрзалізниця» в рамках анонсованих заходів щодо зниження вартості перевезень у зерновозах компанії підвищило розрахункові швидкості руху для спеціалізованого рухомого складу у лютому 2023 року. Про це повідомляє Rail.insider із посиланням на сайт філії ЦТЛ.
Згідно з оприлюдненою інформацією, змінами до Договору про надання послуг з організації перевезень вантажів залізничним транспортом затверджено, що з 9 по 28 лютого «розмір показника «Середня швидкість перевезення власного вагону Перевізника за одну добу» для зерновозів Перевізника у експортному сполученні через морські порти (окрім порту Рені) для вагонної/контейнерної відправки встановлюється на рівні 134 км/добу, а у складі маршрутного або контейнерного поїзда встановлюється на рівні 206 км/добу».
Раніше відповідні показники дорівнювали 124 км/добу.
«Зміна швидкості в напрямку портів значно здешевлює, приблизно на 7–9%, загальну логістику», – прокоментував заступник директора департаменту комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов.
Крім того, в ході онлайн-наради залізничників із зерновиками 9 лютого було анонсовано проведення з наступного тижня окремих аукціонів у «Прозорро» щодо відправлень зерновозів ЦТЛ на відстані до 300 км за нижчими ставками.
«Будемо пропонувати 200 вагонів на день, з яких 100 вагонів в напрямку портів і 100 – внутрішні перевезення. В кожному випадку 10 лотів по 10 вагонів. Ми знімаємо нижню планку і ви зможете купити зерновоз, знижуючи ціну з 4300 грн/добу початкової ставки до 516 грн/добу», – зазначив Валерій Ткачов.
Крім того, аукціон на 100 вагонів (10 лотів по 10 вагонів) із нижнім рівнем ставки 1806 грн/добу буде запропонований в напрямку західних прикордонних переходів.
Згодом анонс аукціонів було опубліковано у телеграм-каналі ЦТЛ.
Валерій Ткачов висловив прогноз, що відправлення у зерновозах надалі будуть дешевшати.
Крім того, УЗ планує запровадити аукціони на піввагони для перевезення зерна.
ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider
agroconf.org