Аграрний тиждень. Україна
» » УЗ збільшила розрахункову швидкість перевезення зерновозів у напрямку портів
» » УЗ збільшила розрахункову швидкість перевезення зерновозів у напрямку портів

    УЗ збільшила розрахункову швидкість перевезення зерновозів у напрямку портів


    УЗ збільшила розрахункову швидкість перевезення зерновозів у напрямку портів

    АТ «Укрзалізниця» в рамках анонсованих заходів щодо зниження вартості перевезень у зерновозах компанії підвищило розрахункові швидкості руху для спеціалізованого рухомого складу у лютому 2023 року. Про це повідомляє Rail.insider із посиланням на сайт філії ЦТЛ.

    Згідно з оприлюдненою інформацією, змінами до Договору про надання послуг з організації перевезень вантажів залізничним транспортом затверджено, що з 9 по 28 лютого «розмір показника «Середня швидкість перевезення власного вагону Перевізника за одну добу» для зерновозів Перевізника у експортному сполученні через морські порти (окрім порту Рені) для вагонної/контейнерної відправки встановлюється на рівні 134 км/добу, а у складі маршрутного або контейнерного поїзда встановлюється на рівні 206 км/добу».

    Раніше відповідні показники дорівнювали 124 км/добу.

    «Зміна швидкості в напрямку портів значно здешевлює, приблизно на 7–9%, загальну логістику», – прокоментував заступник директора департаменту комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов.

    Крім того, в ході онлайн-наради залізничників із зерновиками 9 лютого було анонсовано проведення з наступного тижня окремих аукціонів у «Прозорро» щодо відправлень зерновозів ЦТЛ на відстані до 300 км за нижчими ставками.

    «Будемо пропонувати 200 вагонів на день, з яких 100 вагонів в напрямку портів і 100 – внутрішні перевезення. В кожному випадку 10 лотів по 10 вагонів. Ми знімаємо нижню планку і ви зможете купити зерновоз, знижуючи ціну з 4300 грн/добу початкової ставки до 516 грн/добу», – зазначив Валерій Ткачов.

    Крім того, аукціон на 100 вагонів (10 лотів по 10 вагонів) із нижнім рівнем ставки 1806 грн/добу буде запропонований в напрямку західних прикордонних переходів.

    Згодом анонс аукціонів було опубліковано у телеграм-каналі ЦТЛ.

    Валерій Ткачов висловив прогноз, що відправлення у зерновозах надалі будуть дешевшати.

    Крім того, УЗ планує запровадити аукціони на піввагони для перевезення зерна.

    ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Укрзалізниця заявляє про зниження цін на власні зерновози
  • У 2022 році з вагонів Укрзалізниці найбільше подорожчало користування зерновозами та платформами
  • УЗ перевезла на експорт перший цьогорічний 1 млн т зерна
  • Зміна порядку розрахунку доставки вантажів і нові конвенції "Укрзалізниці" з 1 серпня
  • УЗ розглядає можливість влітку розпочати надання послуг з перевезення за узгодженими строками та обсягами у зерновозах

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

УЗ збільшила розрахункову швидкість перевезення зерновозів у напрямку портів


УЗ збільшила розрахункову швидкість перевезення зерновозів у напрямку портів

АТ «Укрзалізниця» в рамках анонсованих заходів щодо зниження вартості перевезень у зерновозах компанії підвищило розрахункові швидкості руху для спеціалізованого рухомого складу у лютому 2023 року. Про це повідомляє Rail.insider із посиланням на сайт філії ЦТЛ.

Згідно з оприлюдненою інформацією, змінами до Договору про надання послуг з організації перевезень вантажів залізничним транспортом затверджено, що з 9 по 28 лютого «розмір показника «Середня швидкість перевезення власного вагону Перевізника за одну добу» для зерновозів Перевізника у експортному сполученні через морські порти (окрім порту Рені) для вагонної/контейнерної відправки встановлюється на рівні 134 км/добу, а у складі маршрутного або контейнерного поїзда встановлюється на рівні 206 км/добу».

Раніше відповідні показники дорівнювали 124 км/добу.

«Зміна швидкості в напрямку портів значно здешевлює, приблизно на 7–9%, загальну логістику», – прокоментував заступник директора департаменту комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов.

Крім того, в ході онлайн-наради залізничників із зерновиками 9 лютого було анонсовано проведення з наступного тижня окремих аукціонів у «Прозорро» щодо відправлень зерновозів ЦТЛ на відстані до 300 км за нижчими ставками.

«Будемо пропонувати 200 вагонів на день, з яких 100 вагонів в напрямку портів і 100 – внутрішні перевезення. В кожному випадку 10 лотів по 10 вагонів. Ми знімаємо нижню планку і ви зможете купити зерновоз, знижуючи ціну з 4300 грн/добу початкової ставки до 516 грн/добу», – зазначив Валерій Ткачов.

Крім того, аукціон на 100 вагонів (10 лотів по 10 вагонів) із нижнім рівнем ставки 1806 грн/добу буде запропонований в напрямку західних прикордонних переходів.

Згодом анонс аукціонів було опубліковано у телеграм-каналі ЦТЛ.

Валерій Ткачов висловив прогноз, що відправлення у зерновозах надалі будуть дешевшати.

Крім того, УЗ планує запровадити аукціони на піввагони для перевезення зерна.

ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider

agroconf.org





Схожі новини
  • Укрзалізниця заявляє про зниження цін на власні зерновози
  • У 2022 році з вагонів Укрзалізниці найбільше подорожчало користування зерновозами та платформами
  • УЗ перевезла на експорт перший цьогорічний 1 млн т зерна
  • Зміна порядку розрахунку доставки вантажів і нові конвенції "Укрзалізниці" з 1 серпня
  • УЗ розглядає можливість влітку розпочати надання послуг з перевезення за узгодженими строками та обсягами у зерновозах

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.