Аграрний тиждень. Україна
» » Новий механізм формування черги та збільшення тоннажності суден: коли запрацюють нові правила для морського експорту
» » Новий механізм формування черги та збільшення тоннажності суден: коли запрацюють нові правила для морського експорту

    Новий механізм формування черги та збільшення тоннажності суден: коли запрацюють нові правила для морського експорту


    Новий механізм формування черги та збільшення тоннажності суден: коли запрацюють нові правила для морського експорту

    Механізм формування черги для проходження інспекцій великовантажних суден, збільшення їх тоннажності, довготривале планування роботи морських терміналів і операторів та терміни запровадження нових правил обговорили на засіданні Координаційної ради з питань логістики в сільському господарстві під головуванням Міністра аграрної політики та продовольства України Миколи Сольського. У засіданні також взяли участь представники Міністерства інфраструктури, Міністерства економіки, Міністерства фінансів, комітету ВР з питань аграрної та земельної політики, секретаріату КМУ, Державної прикордонної служби, Адміністрації морських портів України, громадських організацій та учасники ринку.

    За інформацією Мінінфраструктури, через сповільнення інспекцій JCC у Босфорі суден, що прямують до України в рамках зернової угоди, на 9 лютого сформувалася черга у 108 суден. Загалом 177 суден заявлені операторами та передані до координаційного центру.

    Щоб зменшити час простою та збільшити обсяг експорту, учасники Координаційної ради запропонували збільшити мінімальну тоннажність суден. Зокрема, для зернових – з 20 тис. тонн до 25 тис. тонн, для олії - з 6 тис. тонн до 10 тис. тонн, для шроту - залишити без змін (15 тис. тонн).

    Учасники Координаційної ради, розглянувши пропозиції ринку, запропонували запровадити нові правила для тих суден, які ще не очікують в черзі. Враховуючи середню кількість інспекцій - 2,5 судна за добу – очікується, що нові правила дадуть ефект щодо збільшення відвантажень через півтора місяця.

    Щодо механізму формування черги для проходження інспекцій великовантажних суден, зійшлися на думці, що наявний механізм квот є оптимальним. Роботу терміналів та операторів ухвалили планувати мінімум на місяць, що дозволить зменшити час простою суден, через краще планування часу їх підходу до Босфору.

    З огляду на складність ситуації та необхідність часу на опрацювання пропозицій, було домовлено провести чергове обговорення цього питання на наступному засіданні КР.

    ІЦ УАК за матеріалами Мінагро

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Великотоннажним суднам, що прямують в рамках «Зернового коридору», продовжили пріоритетність
  • Засідання Координаційної ради з питань логістики в сільському господарстві: основні питання та рішення
  • Представники РФ гальмують перевірку суден у «зерновому коридорі»
  • АМПУ впровадила електронну чергу для суден, що прямують «зерновим коридором»
  • Прохід суден з агропродукцією через порти в Азовському морі розблоковано

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Новий механізм формування черги та збільшення тоннажності суден: коли запрацюють нові правила для морського експорту


Новий механізм формування черги та збільшення тоннажності суден: коли запрацюють нові правила для морського експорту

Механізм формування черги для проходження інспекцій великовантажних суден, збільшення їх тоннажності, довготривале планування роботи морських терміналів і операторів та терміни запровадження нових правил обговорили на засіданні Координаційної ради з питань логістики в сільському господарстві під головуванням Міністра аграрної політики та продовольства України Миколи Сольського. У засіданні також взяли участь представники Міністерства інфраструктури, Міністерства економіки, Міністерства фінансів, комітету ВР з питань аграрної та земельної політики, секретаріату КМУ, Державної прикордонної служби, Адміністрації морських портів України, громадських організацій та учасники ринку.

За інформацією Мінінфраструктури, через сповільнення інспекцій JCC у Босфорі суден, що прямують до України в рамках зернової угоди, на 9 лютого сформувалася черга у 108 суден. Загалом 177 суден заявлені операторами та передані до координаційного центру.

Щоб зменшити час простою та збільшити обсяг експорту, учасники Координаційної ради запропонували збільшити мінімальну тоннажність суден. Зокрема, для зернових – з 20 тис. тонн до 25 тис. тонн, для олії - з 6 тис. тонн до 10 тис. тонн, для шроту - залишити без змін (15 тис. тонн).

Учасники Координаційної ради, розглянувши пропозиції ринку, запропонували запровадити нові правила для тих суден, які ще не очікують в черзі. Враховуючи середню кількість інспекцій - 2,5 судна за добу – очікується, що нові правила дадуть ефект щодо збільшення відвантажень через півтора місяця.

Щодо механізму формування черги для проходження інспекцій великовантажних суден, зійшлися на думці, що наявний механізм квот є оптимальним. Роботу терміналів та операторів ухвалили планувати мінімум на місяць, що дозволить зменшити час простою суден, через краще планування часу їх підходу до Босфору.

З огляду на складність ситуації та необхідність часу на опрацювання пропозицій, було домовлено провести чергове обговорення цього питання на наступному засіданні КР.

ІЦ УАК за матеріалами Мінагро

agroconf.org





Схожі новини
  • Великотоннажним суднам, що прямують в рамках «Зернового коридору», продовжили пріоритетність
  • Засідання Координаційної ради з питань логістики в сільському господарстві: основні питання та рішення
  • Представники РФ гальмують перевірку суден у «зерновому коридорі»
  • АМПУ впровадила електронну чергу для суден, що прямують «зерновим коридором»
  • Прохід суден з агропродукцією через порти в Азовському морі розблоковано

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.