Аграрний тиждень. Україна
» » УЗА закликає світове співтовариство відновити вільне судноплавство в міжнародних водах Чорного моря
» » УЗА закликає світове співтовариство відновити вільне судноплавство в міжнародних водах Чорного моря

    УЗА закликає світове співтовариство відновити вільне судноплавство в міжнародних водах Чорного моря






    Українська зернова асоціація закликає світове співтовариство, Туреччину та ООН протидіяти захопленню росією Чорного моря і встановлення нею обмеження на судноплавство для інших країн.

    УЗА вважає за необхідне наголосити, що Чорне море не є внутрішнім морем росії, де вона може диктувати іншим країнам вимоги до судноплавства. Цілеспрямовані дії росії на затримку інспекцій суден, які прямують в українські порти для завантаження зерном та іншими продовольчими товарами в рамках Чорноморської зернової ініціативи для постачання в країни, які його вкрай потребують, демонструють справжні наміри росії – продовжувати дестабілізувати продовольчу безпеку світу і перетворити продовольство на зброю.

    Навмисні затягуванням інспекцій суден з боку росії в Босфорі утворили чергу із понад 140 суден, переважна більшість яких очікує своєї черги понад місяць. Продовольча безпека країн, які залежать від експорту українського продовольства, опинилася під загрозою. Насамперед, через дії росії продовольство недоотримають країни Африки та Азії.

    Розблокування українських портів “Чорноморськ”, “Південний” та “Одеса” в рамках Чорноморської зернової ініціативи суттєво посприяло покращенню гуманітарної ситуації в усьому світі, зокрема в Африці й Азії, та зменшило дефіцит продовольства та ціни на зерно. Так, станом на 15 лютого 2023 року з України до країн Азії, Африки та Європи «зерновим коридором» вийшло 741 судно із загальним обсягом експорту 21,3 млн тонн зернових та олійних культур, а також продуктів їх переробки.

    УЗА цілком підтримує спільну заяву Віце-прем’єр-міністра з відновлення України – Міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Олександра Кубракова та Міністра закордонних справ України Дмитра Кулеби щодо перешкоджання судноплавству в Чорному морі з боку росії.

    Втім, УЗА наголошує, що залучення російської сторони до інспекцій суден, які прямують до українських портів (які вона свідомо і навмисне затягує) та водночас відсутність перевірок суден, які курсують з портів росії в Азово-Чорноморському басейні – це ніщо інше як винагородження агресора та обмеження судноплавства в міжнародних водах Чорного моря на його користь. Адже росія попри агресію, атаки на українські порти та обмеження судноплавства до українських портів продовжує користуватися можливістю безперешкодного торговельного судноплавства з російських чорноморських портів. Ба більше, як згадали в своїй заяві українські урядовці, інспекція російських суден в Босфорі не відбувається, що робить можливим для неї використовувати торгівельні судна для перевезення вантажів військового призначення для продовження війни проти України та шантажу інших держав.

    УЗА закликає світову спільноту, ООН та Туреччину не тільки поставити вимоги росії перестати затримувати  рух суден в рамках Чорноморської зернової ініціативи та перестати використовувати продовольство як зброю, а й розпочати роботу з відновлення вільного судноплавства в Чорному морі для всіх країн, зокрема вільного торговельного судноплавства до українських портів Чорного моря.

    Забезпечення вільного торгівельного судноплавства до українських портів Чорного моря дозволить світу:



    запобігти поглибленню продовольчої кризи та відновленню зростання цін на нього, і як наслідок прискорення продовольчої інфляції;



    забезпечити стабільність для українського аграрного сектору – можливість реалізації вирощеної продукції та отримання доходу для безперервного виробничого циклу з метою гарантування врожаїв у наступні роки;



    запобігти політичній нестабільності в країнах Африки та Азії, яка може спровокувати нову хвилю масової міграції до розвинених країн Заходу та дестабілізувати Європу в економічному, соціальному та політичному плані.





    Схожі новини
  • Спільна заява віце-прем'єр-міністра з відновлення України – міністра розвитку громад, територій та інфраструктури України Олександра Кубракова та міністра закордонних справ України Дмитра Кулеби щодо перешкоджання судноплавству в Чорному морі з боку Росі
  • «Зернова ініціатива»: знизилась кількість нового флоту під завантаження
  • «Зернова ініціатива»: за тиждень 18 суден експортували 664 тисячі тонн продовольства з портів Великої Одеси. Це на третину менше обсягів експорту за позаминулий тиждень.
  • «Зернова ініціатива»: за 2 дні з Одеси вийшло 5 суден для Африки та Азії
  • У черзі для проходу «зерновим коридором» у Туреччині стоять 77 суден

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

УЗА закликає світове співтовариство відновити вільне судноплавство в міжнародних водах Чорного моря






Українська зернова асоціація закликає світове співтовариство, Туреччину та ООН протидіяти захопленню росією Чорного моря і встановлення нею обмеження на судноплавство для інших країн.

УЗА вважає за необхідне наголосити, що Чорне море не є внутрішнім морем росії, де вона може диктувати іншим країнам вимоги до судноплавства. Цілеспрямовані дії росії на затримку інспекцій суден, які прямують в українські порти для завантаження зерном та іншими продовольчими товарами в рамках Чорноморської зернової ініціативи для постачання в країни, які його вкрай потребують, демонструють справжні наміри росії – продовжувати дестабілізувати продовольчу безпеку світу і перетворити продовольство на зброю.

Навмисні затягуванням інспекцій суден з боку росії в Босфорі утворили чергу із понад 140 суден, переважна більшість яких очікує своєї черги понад місяць. Продовольча безпека країн, які залежать від експорту українського продовольства, опинилася під загрозою. Насамперед, через дії росії продовольство недоотримають країни Африки та Азії.

Розблокування українських портів “Чорноморськ”, “Південний” та “Одеса” в рамках Чорноморської зернової ініціативи суттєво посприяло покращенню гуманітарної ситуації в усьому світі, зокрема в Африці й Азії, та зменшило дефіцит продовольства та ціни на зерно. Так, станом на 15 лютого 2023 року з України до країн Азії, Африки та Європи «зерновим коридором» вийшло 741 судно із загальним обсягом експорту 21,3 млн тонн зернових та олійних культур, а також продуктів їх переробки.

УЗА цілком підтримує спільну заяву Віце-прем’єр-міністра з відновлення України – Міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Олександра Кубракова та Міністра закордонних справ України Дмитра Кулеби щодо перешкоджання судноплавству в Чорному морі з боку росії.

Втім, УЗА наголошує, що залучення російської сторони до інспекцій суден, які прямують до українських портів (які вона свідомо і навмисне затягує) та водночас відсутність перевірок суден, які курсують з портів росії в Азово-Чорноморському басейні – це ніщо інше як винагородження агресора та обмеження судноплавства в міжнародних водах Чорного моря на його користь. Адже росія попри агресію, атаки на українські порти та обмеження судноплавства до українських портів продовжує користуватися можливістю безперешкодного торговельного судноплавства з російських чорноморських портів. Ба більше, як згадали в своїй заяві українські урядовці, інспекція російських суден в Босфорі не відбувається, що робить можливим для неї використовувати торгівельні судна для перевезення вантажів військового призначення для продовження війни проти України та шантажу інших держав.

УЗА закликає світову спільноту, ООН та Туреччину не тільки поставити вимоги росії перестати затримувати  рух суден в рамках Чорноморської зернової ініціативи та перестати використовувати продовольство як зброю, а й розпочати роботу з відновлення вільного судноплавства в Чорному морі для всіх країн, зокрема вільного торговельного судноплавства до українських портів Чорного моря.

Забезпечення вільного торгівельного судноплавства до українських портів Чорного моря дозволить світу:



запобігти поглибленню продовольчої кризи та відновленню зростання цін на нього, і як наслідок прискорення продовольчої інфляції;



забезпечити стабільність для українського аграрного сектору – можливість реалізації вирощеної продукції та отримання доходу для безперервного виробничого циклу з метою гарантування врожаїв у наступні роки;



запобігти політичній нестабільності в країнах Африки та Азії, яка може спровокувати нову хвилю масової міграції до розвинених країн Заходу та дестабілізувати Європу в економічному, соціальному та політичному плані.





Схожі новини
  • Спільна заява віце-прем'єр-міністра з відновлення України – міністра розвитку громад, територій та інфраструктури України Олександра Кубракова та міністра закордонних справ України Дмитра Кулеби щодо перешкоджання судноплавству в Чорному морі з боку Росі
  • «Зернова ініціатива»: знизилась кількість нового флоту під завантаження
  • «Зернова ініціатива»: за тиждень 18 суден експортували 664 тисячі тонн продовольства з портів Великої Одеси. Це на третину менше обсягів експорту за позаминулий тиждень.
  • «Зернова ініціатива»: за 2 дні з Одеси вийшло 5 суден для Африки та Азії
  • У черзі для проходу «зерновим коридором» у Туреччині стоять 77 суден

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.