Аграрний тиждень. Україна
» » Розпочав роботу прикордонний перехід Березине–Басарабяска
» » Розпочав роботу прикордонний перехід Березине–Басарабяска

    Розпочав роботу прикордонний перехід Березине–Басарабяска


    Розпочав роботу прикордонний перехід Березине–Басарабяска

    Розпочав роботу залізничний прикордонний перехід Березине–Басарабяска між Україною та Молдовою. Про це повідомив заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов, передає Rail.insider.

    «Шановні вантажовідправники! Інформуємо вас про початок функціонування додаткового прикордонного переходу між Україною та Молдовою – Березине–Басарабяска (Серпневе-1–Басарабяска). З 25 березня 2023 року ви маєте можливість транспортувати експортні/транзитні вантажі в напрямку портів Рені, Галац, Джурджулешт за значно коротшим маршрутом», – написав він.

    Зазначений перехід є альтернативою транзитним маршрутам через прикордонні переходи з Сокиряни–Окниця та Могилів-Подільский – Велчинець.

    За інформацією представника УЗ, новий маршрут дозволить:



    збільшити обсяги перевезення експортних/транзитних вантажів в напрямку портів Рені, Галац, Джурджулешт (можливе збільшення обсягів 4–10 млн т на рік);



    значно скоротити термін доставки експортних вантажів до портів Рені, Галац, Джурджулешт (скорочення терміну доставки на 4–6 діб);



    значно скоротиться загальна вартість транспортування експортних вантажів в напрямку портів Рені, Галац, Джурджулешт (за підрахунками зменшення складе – 10–35 доларів на 1 т в залежності від вантажу та маршруту);



    значно зменшиться вартість транспортування імпортного палива та нафтопродуктів до України з портів Рені, Галац, Джурджулешт (за попередніми розрахунками економія складе – 18–44 доларів на 1 т).

    «Закликаємо українських відправників вантажів почати активно використовувати новий маршрут через прикордонний перехід Березине–Басарабяска», – додав Валерій Ткачов.

    Він також зазначив, що перевагою нового маршруту є вагова норма для потягів, яка становить 4000 т (приблизно повносоставний потяг), тоді як через переходи Могилів-Подільский або Сокиряни вантажні потяги можуть складатися лише з 28 вагонів.

    Нагадаємо, що відкриття прикордонного переходу Березине–Басарабяска для регулярного руху переносилося кілька разів.


    ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider

    agroconf.org





    Схожі новини
  • В Україні відкрили новий залізничний перехід на кордоні з Молдовою
  • Україна та Молдова відновили сполучення на залізничній ділянці Березине – Басарабяска
  • Додався ще один прикордонний перехід для перевезення зернових до ЄС
  • Укрзалізниця обмежила вивезення зерна до Європи
  • У напрямку західного кордону зростає накопичення зерновозів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Розпочав роботу прикордонний перехід Березине–Басарабяска


Розпочав роботу прикордонний перехід Березине–Басарабяска

Розпочав роботу залізничний прикордонний перехід Березине–Басарабяска між Україною та Молдовою. Про це повідомив заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов, передає Rail.insider.

«Шановні вантажовідправники! Інформуємо вас про початок функціонування додаткового прикордонного переходу між Україною та Молдовою – Березине–Басарабяска (Серпневе-1–Басарабяска). З 25 березня 2023 року ви маєте можливість транспортувати експортні/транзитні вантажі в напрямку портів Рені, Галац, Джурджулешт за значно коротшим маршрутом», – написав він.

Зазначений перехід є альтернативою транзитним маршрутам через прикордонні переходи з Сокиряни–Окниця та Могилів-Подільский – Велчинець.

За інформацією представника УЗ, новий маршрут дозволить:



збільшити обсяги перевезення експортних/транзитних вантажів в напрямку портів Рені, Галац, Джурджулешт (можливе збільшення обсягів 4–10 млн т на рік);



значно скоротити термін доставки експортних вантажів до портів Рені, Галац, Джурджулешт (скорочення терміну доставки на 4–6 діб);



значно скоротиться загальна вартість транспортування експортних вантажів в напрямку портів Рені, Галац, Джурджулешт (за підрахунками зменшення складе – 10–35 доларів на 1 т в залежності від вантажу та маршруту);



значно зменшиться вартість транспортування імпортного палива та нафтопродуктів до України з портів Рені, Галац, Джурджулешт (за попередніми розрахунками економія складе – 18–44 доларів на 1 т).

«Закликаємо українських відправників вантажів почати активно використовувати новий маршрут через прикордонний перехід Березине–Басарабяска», – додав Валерій Ткачов.

Він також зазначив, що перевагою нового маршруту є вагова норма для потягів, яка становить 4000 т (приблизно повносоставний потяг), тоді як через переходи Могилів-Подільский або Сокиряни вантажні потяги можуть складатися лише з 28 вагонів.

Нагадаємо, що відкриття прикордонного переходу Березине–Басарабяска для регулярного руху переносилося кілька разів.


ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider

agroconf.org





Схожі новини
  • В Україні відкрили новий залізничний перехід на кордоні з Молдовою
  • Україна та Молдова відновили сполучення на залізничній ділянці Березине – Басарабяска
  • Додався ще один прикордонний перехід для перевезення зернових до ЄС
  • Укрзалізниця обмежила вивезення зерна до Європи
  • У напрямку західного кордону зростає накопичення зерновозів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.