Аграрний тиждень. Україна
» » УЗА продовжує працювати з Єврокомісією для розширення пропускної спроможності дунайського шляху експорту зерна
» » УЗА продовжує працювати з Єврокомісією для розширення пропускної спроможності дунайського шляху експорту зерна

    УЗА продовжує працювати з Єврокомісією для розширення пропускної спроможності дунайського шляху експорту зерна






    Українська зернова асоціація продовжує працювати над розширенням можливостей для українського експорту зерна. Президент УЗА Микола Горбачьов взяв участь в зустрічі в рамках Дунайського кластеру щодо розширення транспортних можливостей Дунайського шляху.

    Зустріч організована керівником групи Транспортних мереж Генерального Директорату мобільності та транспорту Єврокомісії Аланом Бароном і в ній взяли участь представники України, Румунії, Молдови та інших країн ЄС, зокрема міністри транспорту та керівники залізничних компаній.

    Микола Горбачьов презентував на зустрічі пропозицію щодо організації якірної стоянки – рейдової перевалки в територіальних водах Румунії. Організація такого роду перевалки з барж із зерном на великі судна типу Panamax дозволить значно збільшити пропускну здатність Дунайського шляху для експорту українського зерна. За попередніми оцінками дунайські порти України можуть вдвічі збільшити експорт зерна завдяки цьому рішенню.  Також в рамках зустрічі попередньо обговорили можливість розведення заходу та виходу з українських дунайських портів – баржі заходи муть під завантаження через українське гирло Бистре, а виходитимуть в Чорне море через румунський Сулінський канал. Також обговорено можливість використання більших суден, які могли б проходити Сулінським каналом, зокрема було протестовано рух судна дедвейтом 24 000 тон.

    Президент УЗА наголосив на перевагах такого рішення:



    швидке збільшення обсягів експорту



    відсутність обмежень на розмір суден та їх осадку



    відсутність черг на швартування



    формування партій зерна для перевалки одразу із кількох дунайських портів.

    Окрім того, румунська сторона одночасно збільшить для себе доходи від портових зборів та розвантажить безпосередньо свої порти, оскільки зерновози не будуть потребувати причалу.






    Також в рамках зустрічі Дунайського кластеру генеральний директор Залізниці Молдови Олег Тофілат заявив, що молдовська сторона готова знизити тарифи для транзиту українського зерна її територією до рівня української залізниці. Це саме те, що пропонувала УЗА для налагодження та збільшення транзиту молдовською залізницею українського зерна, зокрема до українського порту Рені. Таке рішення також дозволить розвиватися і молдовському порту в Джурджулештах.





    Схожі новини
  • Порт Рені прийняв балкер з рекордним дедвейтом
  • УЗА пропонує ЄС кроки для покращення логістики українського зерна альтернативними шляхами
  • Олександр Кубраков розповів про інвестиції у дунайські порти та збільшення пропускної спроможності прикордонних переходів з Молдовою
  • Україна – Єврокомісія – Румунія: розвиток судноплавства на Дунаї – спільне завдання задля вдосконалення експортних потужностей Дунайських портів
  • УЗА провела робочу зустріч з Держпродспоживслужбою щодо експорту зерна  

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

УЗА продовжує працювати з Єврокомісією для розширення пропускної спроможності дунайського шляху експорту зерна






Українська зернова асоціація продовжує працювати над розширенням можливостей для українського експорту зерна. Президент УЗА Микола Горбачьов взяв участь в зустрічі в рамках Дунайського кластеру щодо розширення транспортних можливостей Дунайського шляху.

Зустріч організована керівником групи Транспортних мереж Генерального Директорату мобільності та транспорту Єврокомісії Аланом Бароном і в ній взяли участь представники України, Румунії, Молдови та інших країн ЄС, зокрема міністри транспорту та керівники залізничних компаній.

Микола Горбачьов презентував на зустрічі пропозицію щодо організації якірної стоянки – рейдової перевалки в територіальних водах Румунії. Організація такого роду перевалки з барж із зерном на великі судна типу Panamax дозволить значно збільшити пропускну здатність Дунайського шляху для експорту українського зерна. За попередніми оцінками дунайські порти України можуть вдвічі збільшити експорт зерна завдяки цьому рішенню.  Також в рамках зустрічі попередньо обговорили можливість розведення заходу та виходу з українських дунайських портів – баржі заходи муть під завантаження через українське гирло Бистре, а виходитимуть в Чорне море через румунський Сулінський канал. Також обговорено можливість використання більших суден, які могли б проходити Сулінським каналом, зокрема було протестовано рух судна дедвейтом 24 000 тон.

Президент УЗА наголосив на перевагах такого рішення:



швидке збільшення обсягів експорту



відсутність обмежень на розмір суден та їх осадку



відсутність черг на швартування



формування партій зерна для перевалки одразу із кількох дунайських портів.

Окрім того, румунська сторона одночасно збільшить для себе доходи від портових зборів та розвантажить безпосередньо свої порти, оскільки зерновози не будуть потребувати причалу.






Також в рамках зустрічі Дунайського кластеру генеральний директор Залізниці Молдови Олег Тофілат заявив, що молдовська сторона готова знизити тарифи для транзиту українського зерна її територією до рівня української залізниці. Це саме те, що пропонувала УЗА для налагодження та збільшення транзиту молдовською залізницею українського зерна, зокрема до українського порту Рені. Таке рішення також дозволить розвиватися і молдовському порту в Джурджулештах.





Схожі новини
  • Порт Рені прийняв балкер з рекордним дедвейтом
  • УЗА пропонує ЄС кроки для покращення логістики українського зерна альтернативними шляхами
  • Олександр Кубраков розповів про інвестиції у дунайські порти та збільшення пропускної спроможності прикордонних переходів з Молдовою
  • Україна – Єврокомісія – Румунія: розвиток судноплавства на Дунаї – спільне завдання задля вдосконалення експортних потужностей Дунайських портів
  • УЗА провела робочу зустріч з Держпродспоживслужбою щодо експорту зерна  

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.