Аграрний тиждень. Україна
» » На українській ділянці Дунаю будують понад 12 терміналів
» » На українській ділянці Дунаю будують понад 12 терміналів

    На українській ділянці Дунаю будують понад 12 терміналів






    Наразі на українській ділянці річки Дунай будуть понад 12 нових терміналів, аби збільшити потужності місцевих портів.

    Уздовж українського узбережжя Дунаю зараз будують понад 12 терміналів. Деякі термінали вже збудовані, розповів заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Юрій Васьков.

    За його словами, наразі для будівництва нових терміналів існує спрощений закон, ухвалений торік, а місцеві органи готові пропонувати земельні ділянки під будівництво — тож, процедура дуже проста.

    Наразі багато учасників ринку створюють на Дунаї логістичну інфраструктуру через недостатні потужності для зберігання та експорту зерна. Зокрема, «Нібулон» будує новий термінал в Ізмаїлі; агрохолдинг «Кернел» придбав в порту Рені річковий термінал «Дунай Пром Агро». Розвивають інфраструктуру на Дунаї також УДП, «Аскет-Шиппінг», Danube Logistics Group тощо.

    Також раніше міністр інфраструктури Олександр Кубраков розповів про перші результати запуску додаткових портових потужностей на Дунаї, зокрема:



    експлуатацію понад 20 нових морських терміналів;



    нові технології перевантаження з використанням плавкранів, мобільних перевантажувачів, суден-накопичувачів як плавучі склади, інших засобів;



    користування новими тимчасовими складами, обладнаних вагами та лабораторіями.

    У травні порти Дунайського регіону обробили понад 3 млн тонн вантажів, і це для них — абсолютний рекорд. Цьогоріч Україна планує обробити щонайменше 20 млн тонн вантажів через Дунай.

    Попри те, що сьогодні порти Ізмаїл, Рені, Усть-Дунайськ задіяли майже всі наявні потужності для перевалки вантажів, потенціал для подальшого розвитку існує. Зокрема, йдеться про модернізацію та оновлення інфраструктури портів, залучення інвестицій для будівництва нових терміналів і днопоглиблення. Потреба в інвестиціях для українських портів на Дунаї складає не менше $120 млн.

    https://usm.media





    Схожі новини
  • У Мінвідновлення розповіли про «план Б» для українського експорту
  • Розвиток гирла Бистре на Дунаї надасть змогу наростити експорт агропродукції на мільйон тонн щомісяця - Васьков
  • Олександр Кубраков розповів про інвестиції у дунайські порти та збільшення пропускної спроможності прикордонних переходів з Молдовою
  • Україна – Єврокомісія – Румунія: розвиток судноплавства на Дунаї – спільне завдання задля вдосконалення експортних потужностей Дунайських портів
  • Модернізація дунайських портів потребує $200 мільйонів - Кубраков

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

На українській ділянці Дунаю будують понад 12 терміналів






Наразі на українській ділянці річки Дунай будуть понад 12 нових терміналів, аби збільшити потужності місцевих портів.

Уздовж українського узбережжя Дунаю зараз будують понад 12 терміналів. Деякі термінали вже збудовані, розповів заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Юрій Васьков.

За його словами, наразі для будівництва нових терміналів існує спрощений закон, ухвалений торік, а місцеві органи готові пропонувати земельні ділянки під будівництво — тож, процедура дуже проста.

Наразі багато учасників ринку створюють на Дунаї логістичну інфраструктуру через недостатні потужності для зберігання та експорту зерна. Зокрема, «Нібулон» будує новий термінал в Ізмаїлі; агрохолдинг «Кернел» придбав в порту Рені річковий термінал «Дунай Пром Агро». Розвивають інфраструктуру на Дунаї також УДП, «Аскет-Шиппінг», Danube Logistics Group тощо.

Також раніше міністр інфраструктури Олександр Кубраков розповів про перші результати запуску додаткових портових потужностей на Дунаї, зокрема:



експлуатацію понад 20 нових морських терміналів;



нові технології перевантаження з використанням плавкранів, мобільних перевантажувачів, суден-накопичувачів як плавучі склади, інших засобів;



користування новими тимчасовими складами, обладнаних вагами та лабораторіями.

У травні порти Дунайського регіону обробили понад 3 млн тонн вантажів, і це для них — абсолютний рекорд. Цьогоріч Україна планує обробити щонайменше 20 млн тонн вантажів через Дунай.

Попри те, що сьогодні порти Ізмаїл, Рені, Усть-Дунайськ задіяли майже всі наявні потужності для перевалки вантажів, потенціал для подальшого розвитку існує. Зокрема, йдеться про модернізацію та оновлення інфраструктури портів, залучення інвестицій для будівництва нових терміналів і днопоглиблення. Потреба в інвестиціях для українських портів на Дунаї складає не менше $120 млн.

https://usm.media





Схожі новини
  • У Мінвідновлення розповіли про «план Б» для українського експорту
  • Розвиток гирла Бистре на Дунаї надасть змогу наростити експорт агропродукції на мільйон тонн щомісяця - Васьков
  • Олександр Кубраков розповів про інвестиції у дунайські порти та збільшення пропускної спроможності прикордонних переходів з Молдовою
  • Україна – Єврокомісія – Румунія: розвиток судноплавства на Дунаї – спільне завдання задля вдосконалення експортних потужностей Дунайських портів
  • Модернізація дунайських портів потребує $200 мільйонів - Кубраков

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.