Аграрний тиждень. Україна
» » Литва запропонувала новий варіант для експорту зерна з України
» » Литва запропонувала новий варіант для експорту зерна з України

    Литва запропонувала новий варіант для експорту зерна з України


    Литва запропонувала новий варіант для експорту зерна з України

    Після виходу росії з угоди про експорт українського зерна через Чорне море новими воротами для цього вантажу може стати Клайпедський порт. Литовський морський кластер, що об’єднує морський бізнес і наукову спільноту країни, пропонує доправляти українське зерно до Клайпеди річкою Німан.

    Як пише Delfi, вже проведено роботу з аналізу таких можливостей.

    Реалізація цього проекту створить умови для розвитку вантажних перевезень внутрішніми водними шляхами, розширить ринок послуг Клайпедського порту та їх доступність, а також скоротить викиди CO2 при перевезенні вантажів між регіонами Литви та Клайпедським морським портом.

    "При транспортуванні українського зерна залізницею та його перевантаженні в Каунасі довелося б міняти колію чи перевантажувати контейнер з одного складу на інший один, а не два рази – це суттєво вплинуло б на економію витрат. [...] Також європейський досвід показує, що вантажоперевезення внутрішніми водними шляхами можуть бути на 30-40% дешевшими, ніж суходолом", – заявив глава Bega Лаймонас Римкус.

    За його словами, можна було б удосконалити потужності зберігання та перевалки зерна холдингу Linas Agro, які вже працюють на причалах Німану в Каунасі та Юрбаркасі.

    За словами Римкуса, будівництво європейської залізничної колії до Клайпеди є стратегічним завданням, але потребує часу.

    "Включивши вже зараз свої внутрішні водні шляхи до транспортного ланцюжка, Литва могла б приймати в Клайпедському порту не лише українське зерно, яке сплавляється Неманом, а й інші вантажі. Відкриття можливості перевантажувати вантажі із залізничних вагонів і контейнерів у Каунасі та продовжувати перевезення вантажів по річці в Клайпеду підвищить привабливість нашого порту на ринку південного сходу Польщі. Завдяки розвиненому водному шляху, що наближає морські вантажні перевезення Клайпеди до цього регіону сусідньої країни приблизно на 100 кілометрів, ми стали б альтернативою портам Гданськ і Гдиня", – сказав він.

    ІЦ УАК за матеріалами Бізнес Цензор

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Хорватія пропонує свої порти для вивезення українського зерна. А порт Литви Клайпеда може потенційно щорічно перевантажувати до 10 млн тонн українського зерна
  • Литва пропонує військово-морську коаліцію для зняття блокади РФ та експорту українського зерна
  • Микола Сольський відвідав Литву, щоб обговорити нові точки експорту українського зерна
  • Флот компанії «НІБУЛОН» перетнув позначку у 25 млн тонн транспортованих вантажів внутрішніми водними шляхами
  • «НІБУЛОН» нарощує обсяги перевезень внутрішніми водними шляхами

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Литва запропонувала новий варіант для експорту зерна з України


Литва запропонувала новий варіант для експорту зерна з України

Після виходу росії з угоди про експорт українського зерна через Чорне море новими воротами для цього вантажу може стати Клайпедський порт. Литовський морський кластер, що об’єднує морський бізнес і наукову спільноту країни, пропонує доправляти українське зерно до Клайпеди річкою Німан.

Як пише Delfi, вже проведено роботу з аналізу таких можливостей.

Реалізація цього проекту створить умови для розвитку вантажних перевезень внутрішніми водними шляхами, розширить ринок послуг Клайпедського порту та їх доступність, а також скоротить викиди CO2 при перевезенні вантажів між регіонами Литви та Клайпедським морським портом.

"При транспортуванні українського зерна залізницею та його перевантаженні в Каунасі довелося б міняти колію чи перевантажувати контейнер з одного складу на інший один, а не два рази – це суттєво вплинуло б на економію витрат. [...] Також європейський досвід показує, що вантажоперевезення внутрішніми водними шляхами можуть бути на 30-40% дешевшими, ніж суходолом", – заявив глава Bega Лаймонас Римкус.

За його словами, можна було б удосконалити потужності зберігання та перевалки зерна холдингу Linas Agro, які вже працюють на причалах Німану в Каунасі та Юрбаркасі.

За словами Римкуса, будівництво європейської залізничної колії до Клайпеди є стратегічним завданням, але потребує часу.

"Включивши вже зараз свої внутрішні водні шляхи до транспортного ланцюжка, Литва могла б приймати в Клайпедському порту не лише українське зерно, яке сплавляється Неманом, а й інші вантажі. Відкриття можливості перевантажувати вантажі із залізничних вагонів і контейнерів у Каунасі та продовжувати перевезення вантажів по річці в Клайпеду підвищить привабливість нашого порту на ринку південного сходу Польщі. Завдяки розвиненому водному шляху, що наближає морські вантажні перевезення Клайпеди до цього регіону сусідньої країни приблизно на 100 кілометрів, ми стали б альтернативою портам Гданськ і Гдиня", – сказав він.

ІЦ УАК за матеріалами Бізнес Цензор

agroconf.org





Схожі новини
  • Хорватія пропонує свої порти для вивезення українського зерна. А порт Литви Клайпеда може потенційно щорічно перевантажувати до 10 млн тонн українського зерна
  • Литва пропонує військово-морську коаліцію для зняття блокади РФ та експорту українського зерна
  • Микола Сольський відвідав Литву, щоб обговорити нові точки експорту українського зерна
  • Флот компанії «НІБУЛОН» перетнув позначку у 25 млн тонн транспортованих вантажів внутрішніми водними шляхами
  • «НІБУЛОН» нарощує обсяги перевезень внутрішніми водними шляхами

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.