Робота нового зернового коридору набирає обертів. Станом на 05 жовтня 2023 р. фрахт на перевезення кукурудзи панамаксами з Одеси, Південного та Чорноморська у напрямку Китаю становив 70 USD/т, середземноморського узбережжя Іспанії – 51-54 USD/т.
Про це повідомляє компанія Atria Brokers.
Ставки на перевезення кукурудзи хендісайзами до східного Середземномор’я становили 60 USD/т, до східного узбережжя Італії та Ізраїлю – 60-62 USD/т, до середземноморського узбережжя Іспанії – 65-67 USD/т.
Ставки фрахту на перевезення зерна коустерами з дунайських портів на більшість напрямків підвищилися. Однак, у напрямку Італії та Іспанії спостерігалось зниження. У першій половині тижня навігація в гирлах Суліна та Бистре була ускладнена через погодні умови, що призвело до накопичення суден. Ситуація дещо покращилася у другій половині тижня, і кількість суден в черзі почала знижуватися.
Станом на 05 жовтня 2023 р. ставки фрахту на перевезення кукурудзи коустерами 6000 т з портів Рені та Ізмаїл до Криту підвищилися на 5 USD/т – до 61-63 USD/т, до східного узбережжя Греції – на 4 USD/т до 57-59 USD/т, до Мармари – на 4 USD/т до 55 USD/т, до східного Середземномор’я – на 2 USD/т до 65-67 USD/т. В той же час, фрахт до Севільї знизився на 3 USD/т до 80-82 USD/т, до Іспанії – на 2-3 USD/т до 73-75 USD/т та до східного узбережжя Італії– на 1-2 USD/т до 68-71 USD/т. Ставки до Ізраїлю залишилися на рівні минулого тижня – 70 USD/т.
Ставки на перевезення гранульованого та негранульованого шроту соняшника коустерами 6000 т з портів Рені та Ізмаїл залишилися без змін – до Мармарина рівні 60-65 USD/т, до східного узбережжя Італії – 82-83 USD/т, до Іспанії – 90-95 USD/т.
Фрахт на перевезення кукурудзи баржами на Констанцу знизився на 3-4 EUR/т до 38-40 EUR/т. Для соняшнику ставки підвищилися на 2 EUR/т до 62 EUR/т.
Ставки фрахту на перевезення гранульованого та негранульованого шроту соняшника з дунайських портів баржами на Констанцу залишилися на рівні 50 EUR/т.