Аграрний тиждень. Україна
» » Проблеми в портах і на західних кордонах позначаються на готовності учасників світового ринку зерна працювати з Україною
» » Проблеми в портах і на західних кордонах позначаються на готовності учасників світового ринку зерна працювати з Україною

    Проблеми в портах і на західних кордонах позначаються на готовності учасників світового ринку зерна працювати з Україною


    Проблеми в портах і на західних кордонах позначаються на готовності учасників світового ринку зерна працювати з Україною

    Незважаючи на удар ракетами по одному із суден в одеському порту, морський коридор працює, але подібні прецеденти позначаються на вартості фрахту та готовності учасників світового зернового ринку працювати з Україною, заявив міністр аграрної політики та продовольства України Микола Сольський в ефірі єдиного національного телемарафону.

    "Перш за все, він (морський коридор, - ред.) функціонує. По-друге, це поганий прецедент, який впливає на вартість фрахту, готовність трейдерів, інших учасників зернового ринку в Україні та за межами України, які купують у нас зерно, працювати з Україною", - сказав він.

    Сольський також зазначив, що ніхто не виключав подібний варіант розвитку подій: і трейдери, і власники кораблів. Міністр нагадав, що, коли перші ракети поцілили по портах Ізмаїл і Рені, теж були певні занепокоєння. Проте, згодом усі навчилися працювати й у таких умовах.

    "І Рені, і Ізмаїл останні кілька місяців постійно час від часу стикаються з такими проблемами. Тому ми розуміємо, що Одесу й одеські порти потрібно захищати. Ніхто не зупинявся. Всі й далі цим (експортом і захистом портів, - ред.) займаються. Процеси покращуються день за днем", - зазначив Сольський і запевнив, що Україна продовжуватиме експортувати продовольство на світові ринки.

    Коментуючи блокаду україно-польського кордону польськими перевізниками, міністр наголосив, що ця проблема є суттєвою та має наслідки як для України, так і для Польщі. Однак поки що говорити про розвиток кризи, на його думку, не варто.

    "Якщо її (проблему, - ред.) не розв'язувати, то вона розвиватиметься в поганому напряму, може вийти з-під контролю та створити більш суттєву проблему", - сказав він.

    Міністр повідомив, що переговори між Україною та Польщею тривають щодня на всіх рівнях, починаючи від посла до керівництва двох країн.

    Як зазначив Сольський, варто розуміти, що за блокадою стоїть невелика кількість перевізників, яких представляє одна асоціація. Проблему не створює польський уряд. Водночас, інші асоціації перевізників Польщі мають іншу думку. У демократичній Польщі є плюралізм думок, нагадав міністр.

    Міністр агрополітики зазначив, що в Польщі після виборів триває процес формування коаліції й уряду. Вибір часу для пікетування кордону, за його словами, "не зовсім вдалий", оскільки в країні має бути діалог між страйкувальниками та урядом, а згодом мають тривати переговори між країнами.

    Він оцінив вимоги страйкарів як "досить специфічні" і такі, до яких "складно знайти конструктивні рішення".

    "Позиція українського уряду очевидна: ми перебуваємо в ситуації війни. Такі речі негативно впливають на все, що переміщується через кордон (...). Разом із тим, ми завжди відкриті до переговорів з усіма нашими сусідами, тим більше з Польщею", - резюмував Сольський.

    ІЦ УАК за матеріалами Інтерфакс-Україна

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Чорноморська зернова ініціатива себе вичерпала, але морський коридор працює добре
  • Зупинка морського експорту загрожує глобальній продовольчій безпеці, – Микола Сольський
  • Контроль над ринком
  • Присяжнюк: Україна наростила обсяги експорту зерна на 24%
  • Микола Присяжнюк візьме участь у III Українському зерновому конгресі

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Проблеми в портах і на західних кордонах позначаються на готовності учасників світового ринку зерна працювати з Україною


Проблеми в портах і на західних кордонах позначаються на готовності учасників світового ринку зерна працювати з Україною

Незважаючи на удар ракетами по одному із суден в одеському порту, морський коридор працює, але подібні прецеденти позначаються на вартості фрахту та готовності учасників світового зернового ринку працювати з Україною, заявив міністр аграрної політики та продовольства України Микола Сольський в ефірі єдиного національного телемарафону.

"Перш за все, він (морський коридор, - ред.) функціонує. По-друге, це поганий прецедент, який впливає на вартість фрахту, готовність трейдерів, інших учасників зернового ринку в Україні та за межами України, які купують у нас зерно, працювати з Україною", - сказав він.

Сольський також зазначив, що ніхто не виключав подібний варіант розвитку подій: і трейдери, і власники кораблів. Міністр нагадав, що, коли перші ракети поцілили по портах Ізмаїл і Рені, теж були певні занепокоєння. Проте, згодом усі навчилися працювати й у таких умовах.

"І Рені, і Ізмаїл останні кілька місяців постійно час від часу стикаються з такими проблемами. Тому ми розуміємо, що Одесу й одеські порти потрібно захищати. Ніхто не зупинявся. Всі й далі цим (експортом і захистом портів, - ред.) займаються. Процеси покращуються день за днем", - зазначив Сольський і запевнив, що Україна продовжуватиме експортувати продовольство на світові ринки.

Коментуючи блокаду україно-польського кордону польськими перевізниками, міністр наголосив, що ця проблема є суттєвою та має наслідки як для України, так і для Польщі. Однак поки що говорити про розвиток кризи, на його думку, не варто.

"Якщо її (проблему, - ред.) не розв'язувати, то вона розвиватиметься в поганому напряму, може вийти з-під контролю та створити більш суттєву проблему", - сказав він.

Міністр повідомив, що переговори між Україною та Польщею тривають щодня на всіх рівнях, починаючи від посла до керівництва двох країн.

Як зазначив Сольський, варто розуміти, що за блокадою стоїть невелика кількість перевізників, яких представляє одна асоціація. Проблему не створює польський уряд. Водночас, інші асоціації перевізників Польщі мають іншу думку. У демократичній Польщі є плюралізм думок, нагадав міністр.

Міністр агрополітики зазначив, що в Польщі після виборів триває процес формування коаліції й уряду. Вибір часу для пікетування кордону, за його словами, "не зовсім вдалий", оскільки в країні має бути діалог між страйкувальниками та урядом, а згодом мають тривати переговори між країнами.

Він оцінив вимоги страйкарів як "досить специфічні" і такі, до яких "складно знайти конструктивні рішення".

"Позиція українського уряду очевидна: ми перебуваємо в ситуації війни. Такі речі негативно впливають на все, що переміщується через кордон (...). Разом із тим, ми завжди відкриті до переговорів з усіма нашими сусідами, тим більше з Польщею", - резюмував Сольський.

ІЦ УАК за матеріалами Інтерфакс-Україна

agroconf.org





Схожі новини
  • Чорноморська зернова ініціатива себе вичерпала, але морський коридор працює добре
  • Зупинка морського експорту загрожує глобальній продовольчій безпеці, – Микола Сольський
  • Контроль над ринком
  • Присяжнюк: Україна наростила обсяги експорту зерна на 24%
  • Микола Присяжнюк візьме участь у III Українському зерновому конгресі

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.