На поточному тижні ставки фрахту на перевезення зерна з річкових портів Дунаю продовжували знижуватися. Ставки транспортування з глибоководних портів Одеси для хендісайзів також подешевшали. У свою чергу, ринок панамаксів укріпився.
Про це повідомляє компанія Atria Brokers.
Станом на 23 листопада, ставки на перевезення кукурудзи коустерами 6000 т з портів Рені та Ізмаїл у напрямку східного узбережжя Греції знизилися на 3-4USD/т – до 32-35USD/т, Іспанії – на 3USD/т до 45-46USD/т, іспанської Севільї та східного узбережжя Італії – на 2-3 USD/т до 48-50 USD/т та 40-42 USD/т відповідно, Ізраїлю та східного Середземномор’я – на 2 USD/т до 43-48 USD/т і 38-40 USD/т відповідно, Мармари – на 1 USD/т до 30 USD/т.
Ставки на перевезення агропродукції баржами на Константу також опустилися. Фрахт для кукурудзи знизився на 4EUR/т до 21-22EUR/т, для соняшнику – на 1-2EUR/т до 40EUR/т.
Фрахт на перевезення кукурудзи хендісайзами до Італії та середземноморського узбережжя Єгипту знизився на 1-2 USD/т до 42-43 USD/т та 40-41 USD/т відповідно, до середземноморського узбережжя Іспанії та Тунісу – на 1 USD/т до 44USD/т та 45-46 USD/т відповідно.
В свою чергу, фрахт на перевезення кукурудзи панамаксами з Одеси, Південного та Чорноморська у напрямку Китаю зріс на 12-13 USD/т до 72-75USD/т, що було зумовлено подорожчанням ставок в сусідніх сегментах фрахтового ринку, що посилювало конкуренцію. Окрім того, укріпленню ставок сприяв гострий дефіцит панамакс флоту в Середземному морі.