Аграрний тиждень. Україна
» » Кількість перевезень українських компаній до Польщі у 2023 році зросла за рахунок імпорту палива та гуманітарних вантажів
» » Кількість перевезень українських компаній до Польщі у 2023 році зросла за рахунок імпорту палива та гуманітарних вантажів

    Кількість перевезень українських компаній до Польщі у 2023 році зросла за рахунок імпорту палива та гуманітарних вантажів


    Кількість перевезень українських компаній до Польщі у 2023 році зросла за рахунок імпорту палива та гуманітарних вантажів

    У 2023 році українські перевізники виконали 362 тисячі перевезень до Польщі із яких 68 тисяч – це перевезення палива та ще близько 15 тисяч – перевезення гуманітарних вантажів.

    Таким чином, кількість саме комерційних перевезень становить 280 тисяч за минулий 2023 рік. Для порівняння, у 2021 році українські водії виконали 229 тисяч перевезень до Польщі, у 2022 – 307 тисяч.


    «Ключова причина зростання кількості перевезень українських компаній – це реакція на наслідки російської збройної агресії. Перевезення палива, гуманітарних і військових вантажів – займають близько 20% із загальної структури всіх перевезень. Разом з тим, українські перевізники виконують рейси по всій Україні. Вони перевозять товари до Харкова, Одеси, Запоріжжя й інших прифронтових регіонів, куди рейси міжнародних перевізників у більшості випадків не виконуються в силу безпекових причин.

    Водночас критичного впливу на ринок двосторонніх перевезень з Польщею це не має. Натомість за підтвердженням Єврокомісії Угода про транспортний безвіз з Україною позитивно вплинула на всі сторони домовленостей», – наголосив віце-премʼєр-міністр з відновлення України – міністр розвитку громад, територій та інфраструктури Олександр Кубраков.


    Разом з тим, минулого року польські перевізники виконали трохи більше 132 тисяч перевезень до України. У співвідношенні комерційних двосторонніх перевезень між країнами вони займають 33% на ринку, а українські перевізники – 67%. До повномасштабного вторгнення частка ринку двосторонніх перевезень була на рівні 40% і 60% між польськими й українськими перевізниками відповідно.

    «Українська сторона системно знаходилась у контакті з Міністерством інфраструктури Польщі, зокрема в питаннях балансу ринку перевезень і недопущення блокади. За останні місяці проведено низку зустрічей, в тому числі за участі польських протестувальників.

    Наприкінці грудня минулого року з новою командою Міністерства інфраструктури Польщі ми погодили перелік заходів для розблокування кордону. Проте з того часу жодних змін у питанні розблокування кордону не сталось. Зі свого боку, ми виконали ті заходи, які обіцяли. До прикладу, запустили окрему смугу для порожніх вантажівок на пункті пропуску «Ягодин – Дорогуськ», проте, через триваючу блокаду, результати цього заходу побачити неможливо. Щоденно польська сторона приймає там тільки близько 30 вантажівок, тож електронна черга сягає десятків днів очікування», – пояснив міністр.

    Натомість під час тижневого розблокування пункту пропуску «Ягодин – Дорогуськ» у грудні електронна черга на виїзд з України на цьому переході займала до 2 днів очікування.

    Читайте також: єЧерга для перетину кордону: доступні оновлення для міжнародних перевізників

    ІЦ УАК за матеріалами Мінінфраструктури

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Кубраков обговорив із міністром інфраструктури Польщі розблокування кордону
  • Залізниця України у 2022 році перевезла понад 150 млн т вантажів
  • Болгарія збільшить квоту дозволів на вантажні автоперевезення для України на 25%
  • Обсяг вантажоперевезень по Дніпру збільшився на 64% в січні-травні
  • Укрзалізниця у 2020 році перевезла понад 35 млн тонн зернових вантажів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Кількість перевезень українських компаній до Польщі у 2023 році зросла за рахунок імпорту палива та гуманітарних вантажів


Кількість перевезень українських компаній до Польщі у 2023 році зросла за рахунок імпорту палива та гуманітарних вантажів

У 2023 році українські перевізники виконали 362 тисячі перевезень до Польщі із яких 68 тисяч – це перевезення палива та ще близько 15 тисяч – перевезення гуманітарних вантажів.

Таким чином, кількість саме комерційних перевезень становить 280 тисяч за минулий 2023 рік. Для порівняння, у 2021 році українські водії виконали 229 тисяч перевезень до Польщі, у 2022 – 307 тисяч.


«Ключова причина зростання кількості перевезень українських компаній – це реакція на наслідки російської збройної агресії. Перевезення палива, гуманітарних і військових вантажів – займають близько 20% із загальної структури всіх перевезень. Разом з тим, українські перевізники виконують рейси по всій Україні. Вони перевозять товари до Харкова, Одеси, Запоріжжя й інших прифронтових регіонів, куди рейси міжнародних перевізників у більшості випадків не виконуються в силу безпекових причин.

Водночас критичного впливу на ринок двосторонніх перевезень з Польщею це не має. Натомість за підтвердженням Єврокомісії Угода про транспортний безвіз з Україною позитивно вплинула на всі сторони домовленостей», – наголосив віце-премʼєр-міністр з відновлення України – міністр розвитку громад, територій та інфраструктури Олександр Кубраков.


Разом з тим, минулого року польські перевізники виконали трохи більше 132 тисяч перевезень до України. У співвідношенні комерційних двосторонніх перевезень між країнами вони займають 33% на ринку, а українські перевізники – 67%. До повномасштабного вторгнення частка ринку двосторонніх перевезень була на рівні 40% і 60% між польськими й українськими перевізниками відповідно.

«Українська сторона системно знаходилась у контакті з Міністерством інфраструктури Польщі, зокрема в питаннях балансу ринку перевезень і недопущення блокади. За останні місяці проведено низку зустрічей, в тому числі за участі польських протестувальників.

Наприкінці грудня минулого року з новою командою Міністерства інфраструктури Польщі ми погодили перелік заходів для розблокування кордону. Проте з того часу жодних змін у питанні розблокування кордону не сталось. Зі свого боку, ми виконали ті заходи, які обіцяли. До прикладу, запустили окрему смугу для порожніх вантажівок на пункті пропуску «Ягодин – Дорогуськ», проте, через триваючу блокаду, результати цього заходу побачити неможливо. Щоденно польська сторона приймає там тільки близько 30 вантажівок, тож електронна черга сягає десятків днів очікування», – пояснив міністр.

Натомість під час тижневого розблокування пункту пропуску «Ягодин – Дорогуськ» у грудні електронна черга на виїзд з України на цьому переході займала до 2 днів очікування.

Читайте також: єЧерга для перетину кордону: доступні оновлення для міжнародних перевізників

ІЦ УАК за матеріалами Мінінфраструктури

agroconf.org





Схожі новини
  • Кубраков обговорив із міністром інфраструктури Польщі розблокування кордону
  • Залізниця України у 2022 році перевезла понад 150 млн т вантажів
  • Болгарія збільшить квоту дозволів на вантажні автоперевезення для України на 25%
  • Обсяг вантажоперевезень по Дніпру збільшився на 64% в січні-травні
  • Укрзалізниця у 2020 році перевезла понад 35 млн тонн зернових вантажів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.