Аграрний тиждень. Україна
» » Україна та Іспанія разом адаптують успішну технологію автоматизованої зміни ширини колісних пар для західних переходів
» » Україна та Іспанія разом адаптують успішну технологію автоматизованої зміни ширини колісних пар для західних переходів

    Україна та Іспанія разом адаптують успішну технологію автоматизованої зміни ширини колісних пар для західних переходів


    Україна та Іспанія разом адаптують успішну технологію автоматизованої зміни ширини колісних пар для західних переходів

    Оператор залізничної інфраструктури Іспанії Adif та АТ «Укрзалізниця» розроблятимуть пілотний проект з використанням технології автоматичної системи зміни ширини колісних пар вантажного рухомого складу під різну колію для західних переходів. Відповідний меморандум підписано між Укрзалізницею й Adif.

    «Одна з важливих задач інфраструктурної команди — вийти на стабільні показники експорту на рівні 2021 року. Вирішення технологічних питань щодо заміни колісних пар суттєво пожвавить товаро- та пасажирообіг з країнами ЄС. В умовах триваючої війни швидкість стає одним з важливих факторів нашої обороноздатності й економічної стійкості», — зазначив віце-премʼєр-міністр з відновлення України Олександр Кубраков.

    Технологія, раніше розроблена іспанськими залізничниками для переходу колії 1435-1668 мм, буде доопрацьована для автоматичної зміни ширини колісних пар рухомого складу між коліями шириною 1520 мм, 1435 мм і 1668 мм.

    «Наразі ми відпрацьовуємо всі можливі технологічні рішення для створення безперервного логістичного процесу під час перевезення вантажів між Україною та країнами ЄС. За наявності різних колій 1435 мм і 1668 мм наші іспанські колеги тривалий час успішно використовують технологічні розробки, які дозволяють мінімізувати вплив перепадів колії, і ми готові співпрацювати для розширення цієї технології на наш рухомий склад. Це системи автоматичної зміни ширини колій для пасажирського та вантажного рухомого складу. Реалізація такого завдання — досить складний технологічний проект, який потребує часу, але це набагато швидше і дешевше, ніж перебудувати на 1435 мм базову інфраструктуру. І це ще один із кроків інтеграції Укрзалізниці в європейську транспортну мережу», — зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Лященко.

    Також сторони домовилися разом працювати над залученням коштів Європейського Союзу для реалізації цього проекту. Планується укласти угоди про реалізацію, що будуть визначати конкретні завдання, терміни тощо.

    Крім того, сторони співпрацюватимуть над розвитком високошвидкісного руху в Україні. Для цього буде детально проаналізовано специфіку залізничної інфраструктури європейської мережі, управління рухом і багато інших параметрів для врахування при реалізації проекту в Україні.

    Нагадаємо, влітку 2023 року відбулася зустріч голови правління АТ «Укрзалізниця» Євгена Лященка з представниками уряду Королівства Іспанія на чолі з заступником міністра зовнішньої торгівлі й інвестицій Сіану Мендес. Під час зустрічі керівник Укрзалізниці висловив готовність до співпраці, зокрема у частині розвитку залізничної галузі України, відновлення інфраструктури та євроінтеграції.

    ІЦ УАК за матеріалами УЗ

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Олександр Кубраков: наша задача – вийти на стабільні експортні показники рівня 2021 року
  • Укрзалізниця поповнить парк 100 фітинговими платформами для євроколії
  • Черги до західних переходів скоротилися до 16 тис. вагонів
  • У липні черги до західних кордонів скоротилися на 10 тис. вагонів
  • Черги вагонів у напрямку прикордонних переходів суттєво скоротилися

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Україна та Іспанія разом адаптують успішну технологію автоматизованої зміни ширини колісних пар для західних переходів


Україна та Іспанія разом адаптують успішну технологію автоматизованої зміни ширини колісних пар для західних переходів

Оператор залізничної інфраструктури Іспанії Adif та АТ «Укрзалізниця» розроблятимуть пілотний проект з використанням технології автоматичної системи зміни ширини колісних пар вантажного рухомого складу під різну колію для західних переходів. Відповідний меморандум підписано між Укрзалізницею й Adif.

«Одна з важливих задач інфраструктурної команди — вийти на стабільні показники експорту на рівні 2021 року. Вирішення технологічних питань щодо заміни колісних пар суттєво пожвавить товаро- та пасажирообіг з країнами ЄС. В умовах триваючої війни швидкість стає одним з важливих факторів нашої обороноздатності й економічної стійкості», — зазначив віце-премʼєр-міністр з відновлення України Олександр Кубраков.

Технологія, раніше розроблена іспанськими залізничниками для переходу колії 1435-1668 мм, буде доопрацьована для автоматичної зміни ширини колісних пар рухомого складу між коліями шириною 1520 мм, 1435 мм і 1668 мм.

«Наразі ми відпрацьовуємо всі можливі технологічні рішення для створення безперервного логістичного процесу під час перевезення вантажів між Україною та країнами ЄС. За наявності різних колій 1435 мм і 1668 мм наші іспанські колеги тривалий час успішно використовують технологічні розробки, які дозволяють мінімізувати вплив перепадів колії, і ми готові співпрацювати для розширення цієї технології на наш рухомий склад. Це системи автоматичної зміни ширини колій для пасажирського та вантажного рухомого складу. Реалізація такого завдання — досить складний технологічний проект, який потребує часу, але це набагато швидше і дешевше, ніж перебудувати на 1435 мм базову інфраструктуру. І це ще один із кроків інтеграції Укрзалізниці в європейську транспортну мережу», — зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Лященко.

Також сторони домовилися разом працювати над залученням коштів Європейського Союзу для реалізації цього проекту. Планується укласти угоди про реалізацію, що будуть визначати конкретні завдання, терміни тощо.

Крім того, сторони співпрацюватимуть над розвитком високошвидкісного руху в Україні. Для цього буде детально проаналізовано специфіку залізничної інфраструктури європейської мережі, управління рухом і багато інших параметрів для врахування при реалізації проекту в Україні.

Нагадаємо, влітку 2023 року відбулася зустріч голови правління АТ «Укрзалізниця» Євгена Лященка з представниками уряду Королівства Іспанія на чолі з заступником міністра зовнішньої торгівлі й інвестицій Сіану Мендес. Під час зустрічі керівник Укрзалізниці висловив готовність до співпраці, зокрема у частині розвитку залізничної галузі України, відновлення інфраструктури та євроінтеграції.

ІЦ УАК за матеріалами УЗ

agroconf.org





Схожі новини
  • Олександр Кубраков: наша задача – вийти на стабільні експортні показники рівня 2021 року
  • Укрзалізниця поповнить парк 100 фітинговими платформами для євроколії
  • Черги до західних переходів скоротилися до 16 тис. вагонів
  • У липні черги до західних кордонів скоротилися на 10 тис. вагонів
  • Черги вагонів у напрямку прикордонних переходів суттєво скоротилися

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.