Аграрний тиждень. Україна
» » Черги вагонів у напрямку прикордонних переходів суттєво скоротилися
» » Черги вагонів у напрямку прикордонних переходів суттєво скоротилися

    Черги вагонів у напрямку прикордонних переходів суттєво скоротилися


    Черги вагонів у напрямку прикордонних переходів суттєво скоротилися

    Станом на 6 липня до прикордонних переходів прямує 35,6 тис. вагонів. Про це розповів заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов під час наради із представниками аграрного ринку 7 липня.

    За словами посадовця, станом на 30 червня до західних кордонів прямувало 41,3 тис. вагонів. Зростання упродовж червня становило 4 тис. одиниць. Водночас за шість днів липня спостерігається зменшення вже на 5,7 тис. вагонів.

    Цьому передусім посприяло введене Укрзалізницею обмеження щодо погодження планів на перевезення. Адже з липня УЗ підтверджує плани лише на ту кількість вагонів, які фактично були передані минулого місяця.

    Окрім того, фіксується покращення передачі вагонів на стиках з іноземними перевізниками (+70 вагонів щодоби).

    Що ж до транспортування зернових, то тут динаміка дещо інша. Чергу із 11,7 тис. вагонів у липні вдалося скоротити на 800 одиниць. Проте зменшилась і кількість вагонів, що передаються на кордоні, — на 16 одиниць (до 363).

    Найскладніша ситуація щодо перевезень зернових зберігається на стиках із Румунією. Так, до переходу Вадул-Сірет—Дорнешти прямують 3,6 тис. вагонів (черга у понад 100 діб). А на стик Дяково—Халмеу стоять 1,7 тис. зерновозів (черга — 48 діб). Як розповіли представники відповідних дирекцій, труднощі передусім пов’язані із нестачею візків для перестановки рухомого складу на колію 1435 мм. Більшість переставлених потягів простоюють у чергах до румунського порту Констанца. Окрім того, з 1 липня у Румунії розпочалося збирання врожаю зернових, що також впливає на перевезення агропродукції з України.

    Водночас не радять залізничники адресувати зернові вантажі й у напрямку переходу Могилів-Подільський—Велчинець (Молдова), адже черга тут сягає 63 діб. У напрямку найбільш завантаженого переходу із Польщею (Ізов—Грубешув) також доведеться зачекати, але лише 23 доби.

    Як повідомлялося раніше, у червні 2022 року у вагони навантажено 1 млн 225 тис. т зерна, що становить 14% від загального обсягу в 8 млн 573 тис. т.

    ІЦ УАК за матеріалами RAIL.insider

    agroconf.org





    Схожі новини
  • УЗ запроваджує дві конвенції на перевезення до Румунії
  • У травні на залізниці навантажено 1,3 млн т зернових вантажів
  • У черзі на вивезення стоїть понад 8 тис. вагонів із зерном
  • Укрзалізниця обмежила вивезення зерна до Європи
  • У напрямку західного кордону зростає накопичення зерновозів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Черги вагонів у напрямку прикордонних переходів суттєво скоротилися


Черги вагонів у напрямку прикордонних переходів суттєво скоротилися

Станом на 6 липня до прикордонних переходів прямує 35,6 тис. вагонів. Про це розповів заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов під час наради із представниками аграрного ринку 7 липня.

За словами посадовця, станом на 30 червня до західних кордонів прямувало 41,3 тис. вагонів. Зростання упродовж червня становило 4 тис. одиниць. Водночас за шість днів липня спостерігається зменшення вже на 5,7 тис. вагонів.

Цьому передусім посприяло введене Укрзалізницею обмеження щодо погодження планів на перевезення. Адже з липня УЗ підтверджує плани лише на ту кількість вагонів, які фактично були передані минулого місяця.

Окрім того, фіксується покращення передачі вагонів на стиках з іноземними перевізниками (+70 вагонів щодоби).

Що ж до транспортування зернових, то тут динаміка дещо інша. Чергу із 11,7 тис. вагонів у липні вдалося скоротити на 800 одиниць. Проте зменшилась і кількість вагонів, що передаються на кордоні, — на 16 одиниць (до 363).

Найскладніша ситуація щодо перевезень зернових зберігається на стиках із Румунією. Так, до переходу Вадул-Сірет—Дорнешти прямують 3,6 тис. вагонів (черга у понад 100 діб). А на стик Дяково—Халмеу стоять 1,7 тис. зерновозів (черга — 48 діб). Як розповіли представники відповідних дирекцій, труднощі передусім пов’язані із нестачею візків для перестановки рухомого складу на колію 1435 мм. Більшість переставлених потягів простоюють у чергах до румунського порту Констанца. Окрім того, з 1 липня у Румунії розпочалося збирання врожаю зернових, що також впливає на перевезення агропродукції з України.

Водночас не радять залізничники адресувати зернові вантажі й у напрямку переходу Могилів-Подільський—Велчинець (Молдова), адже черга тут сягає 63 діб. У напрямку найбільш завантаженого переходу із Польщею (Ізов—Грубешув) також доведеться зачекати, але лише 23 доби.

Як повідомлялося раніше, у червні 2022 року у вагони навантажено 1 млн 225 тис. т зерна, що становить 14% від загального обсягу в 8 млн 573 тис. т.

ІЦ УАК за матеріалами RAIL.insider

agroconf.org





Схожі новини
  • УЗ запроваджує дві конвенції на перевезення до Румунії
  • У травні на залізниці навантажено 1,3 млн т зернових вантажів
  • У черзі на вивезення стоїть понад 8 тис. вагонів із зерном
  • Укрзалізниця обмежила вивезення зерна до Європи
  • У напрямку західного кордону зростає накопичення зерновозів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.