З початку липня черги у напрямку західних прикордонних переходів скоротилися на 10 тис. вагонів. Про це йшлося під час наради із представниками аграрного ринку 21 липня, передає Rail.insider.
Станом на 19 липня у напрямку західних кордонів простоювали 31,1 тис. вагонів. Порівняно із 30 червня кількість скоротилася на 25%, або на 10,1 тис. вагонів. Окрім того, майже на 2 тис. одиниць зменшилася черга зерновозів в очікуванні передачі (до 9,7 тис.).
Водночас зберігається дуже складна ситуація на переходах із Румунією. На стику Дяково—Халмеу черга сягає 36 діб, а на переході Вадул-Сірет—Дорнешти — перевищує 86 діб. Частина вагонів із вантажем простоює ще з весни.
За словами представників Укрзалізниці, негативно впливає на перевезення відсутність візків для перестановки рухомого складу, що прямує до Румунії, на колію 1435 мм. Це пов’язано із неповерненням порожнього рухомого складу з-за кордону. Водночас очільник Івано-Франківській дирекції регіональної філії «Львівська залізниця» Володимир Загалюк наголосив на тому, що наростити кількість візків уже фактично неможливо через нестачу місця для їхнього зберігання.
Водночас посадовець розповів, що на румунській станції Вікшани перевізник «ЧФР Марфа» обладнав пункт перестановки візків. Також по цій станції можливе перевантаження зернових.
Нагадаємо, що УЗ має на меті скоротити чергу з вагонів на кордоні вдвічі. Окрім того, нещодавно передача вагонів-зерновозів через західні переходи перевищила 400 одиниць на добу.
ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider
agroconf.org