Аграрний тиждень. Україна
» » Стефанчук: Коридор в порти Румунії та Болгарії трансформується в глобальний ринок зерна
» » Стефанчук: Коридор в порти Румунії та Болгарії трансформується в глобальний ринок зерна

    Стефанчук: Коридор в порти Румунії та Болгарії трансформується в глобальний ринок зерна


    Стефанчук: Коридор в порти Румунії та Болгарії трансформується в глобальний ринок зерна

    Наразі можна говорити про поступове перетворення коридору «Україна – порти Румунії та Болгарії» в один із глобальних ринків торгівлі зерном у Північно-Західному Причорномор’ї з відгалуженням до річки Дунай.

    Як передає власний кореспондент Укрінформу, про це заявив голова Верховної Ради Руслан Стефанчук під час виступу на Конференції спікерів Стратегії ЄС щодо Дунайського регіону у вівторок у парламенті Австрії.

    «Ми вдячні Європейському Союзу за створення «Шляхів солідарності», які дозволяють експортувати найважливішу продукцію до ЄС і третіх країн. До речі, дунайський маршрут «Шляхів солідарності» залишається ключовим маршрутом українського аграрного експорту», – сказав він.

    Стефанчук наголосив на тому, що попри вихід росії з Чорноморської зернової ініціативи, Україні разом із міжнародними партнерами, насамперед ЄС, вдалося забезпечити експорт сільськогосподарської продукції альтернативними шляхами.

    «З жовтня минулого року почав діяти новий зерновий коридор Україна–Молдова–Румунія, який також робить вагомий внесок у подолання наслідків російської блокади. Вже зараз можна говорити про створення зернового коридору «Україна – порти Румунії та Болгарії», який поступово трансформується в один із глобальних ринків торгівлі зерном у Північно-Західному Причорномор’ї з відгалуженням до річки Дунай», – заявив спікер українського парламенту.

    Він додав, що Україна також «активізує розвиток судноплавства Дунаєм уверх по його течії для створення нових маршрутів торгівлі та постачання товарів між Україною й іншими дунайськими державами».

    Разом з цим, Стефанчук вказав на те, що Україна бореться та робить вагомий внесок у забезпечення безпеки Дунайського регіону – «звільнено острів Зміїний, російського агресора витіснено із західної частини Чорного моря».

    «Дунайський регіон є вагомою складовою функціонування української економіки. Ми зацікавлені у підтримці та розвитку судноплавства й української річкової портової інфраструктури на Дунаї, зокрема портів Рені, Ізмаїл та Усть-Дунайський», – сказав він.

    Голова Верховної Ради зазначив, що в умовах, коли вся країна працює на оборону від агресії, українських внутрішніх резервів недостатньо для цього. «А отже, Україні важливо працювати з партнерами та залучати міжнародну технічну допомогу для оновлення флоту та портового обладнання, відновлення об’єктів портової інфраструктури», – додав він.

    Нагадаємо, 18 березня Стефанчук прибув з робочим візитом до Австрії для участі у конференції спікерів Стратегії ЄС щодо Дунайського регіону.

    Читайте також: УДП працює з партнерами в Європі по створенню комплексних логістичних ланцюгів

    ІЦ УАК за матеріалами Укрінформу

    agroconf.org





    Схожі новини
  • ЄС запропонує Україні погодитися на продовження заборони зернового експорту до п’яти країн
  • Найкращим шляхом для поновлення постачання українського зерна є завершення війни – Столтенберг
  • Хорватія пропонує свої порти для вивезення українського зерна. А порт Литви Клайпеда може потенційно щорічно перевантажувати до 10 млн тонн українського зерна
  • ЄС надасть 56 млн євро фермерам Румунії, Болгарії та Польщі через наплив зерна з України
  • Підписано Закон «Про Фонд часткового гарантування кредитів у сільському господарстві».

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Стефанчук: Коридор в порти Румунії та Болгарії трансформується в глобальний ринок зерна


Стефанчук: Коридор в порти Румунії та Болгарії трансформується в глобальний ринок зерна

Наразі можна говорити про поступове перетворення коридору «Україна – порти Румунії та Болгарії» в один із глобальних ринків торгівлі зерном у Північно-Західному Причорномор’ї з відгалуженням до річки Дунай.

Як передає власний кореспондент Укрінформу, про це заявив голова Верховної Ради Руслан Стефанчук під час виступу на Конференції спікерів Стратегії ЄС щодо Дунайського регіону у вівторок у парламенті Австрії.

«Ми вдячні Європейському Союзу за створення «Шляхів солідарності», які дозволяють експортувати найважливішу продукцію до ЄС і третіх країн. До речі, дунайський маршрут «Шляхів солідарності» залишається ключовим маршрутом українського аграрного експорту», – сказав він.

Стефанчук наголосив на тому, що попри вихід росії з Чорноморської зернової ініціативи, Україні разом із міжнародними партнерами, насамперед ЄС, вдалося забезпечити експорт сільськогосподарської продукції альтернативними шляхами.

«З жовтня минулого року почав діяти новий зерновий коридор Україна–Молдова–Румунія, який також робить вагомий внесок у подолання наслідків російської блокади. Вже зараз можна говорити про створення зернового коридору «Україна – порти Румунії та Болгарії», який поступово трансформується в один із глобальних ринків торгівлі зерном у Північно-Західному Причорномор’ї з відгалуженням до річки Дунай», – заявив спікер українського парламенту.

Він додав, що Україна також «активізує розвиток судноплавства Дунаєм уверх по його течії для створення нових маршрутів торгівлі та постачання товарів між Україною й іншими дунайськими державами».

Разом з цим, Стефанчук вказав на те, що Україна бореться та робить вагомий внесок у забезпечення безпеки Дунайського регіону – «звільнено острів Зміїний, російського агресора витіснено із західної частини Чорного моря».

«Дунайський регіон є вагомою складовою функціонування української економіки. Ми зацікавлені у підтримці та розвитку судноплавства й української річкової портової інфраструктури на Дунаї, зокрема портів Рені, Ізмаїл та Усть-Дунайський», – сказав він.

Голова Верховної Ради зазначив, що в умовах, коли вся країна працює на оборону від агресії, українських внутрішніх резервів недостатньо для цього. «А отже, Україні важливо працювати з партнерами та залучати міжнародну технічну допомогу для оновлення флоту та портового обладнання, відновлення об’єктів портової інфраструктури», – додав він.

Нагадаємо, 18 березня Стефанчук прибув з робочим візитом до Австрії для участі у конференції спікерів Стратегії ЄС щодо Дунайського регіону.

Читайте також: УДП працює з партнерами в Європі по створенню комплексних логістичних ланцюгів

ІЦ УАК за матеріалами Укрінформу

agroconf.org





Схожі новини
  • ЄС запропонує Україні погодитися на продовження заборони зернового експорту до п’яти країн
  • Найкращим шляхом для поновлення постачання українського зерна є завершення війни – Столтенберг
  • Хорватія пропонує свої порти для вивезення українського зерна. А порт Литви Клайпеда може потенційно щорічно перевантажувати до 10 млн тонн українського зерна
  • ЄС надасть 56 млн євро фермерам Румунії, Болгарії та Польщі через наплив зерна з України
  • Підписано Закон «Про Фонд часткового гарантування кредитів у сільському господарстві».

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.