Аграрний тиждень. Україна
» » У Румунії біля кордону з Україною побудували найбільший зерновий термінал в Європі
» » У Румунії біля кордону з Україною побудували найбільший зерновий термінал в Європі

    У Румунії біля кордону з Україною побудували найбільший зерновий термінал в Європі


    У Румунії біля кордону з Україною побудували найбільший зерновий термінал в Європі

    Grampet Group, лідер приватних залізничних вантажних перевезень у Румунії, завершила будівництво найбільшого перевалювального терміналу для сільськогосподарської продукції в Європі після інвестицій у розмірі €10 млн, пише Forbes Romania.

    Новий комплекс розташований у Дорнешті біля кордону з Україною, він призначений для перевалки сільськогосподарської продукції.

    Завершення будівництва знаменує собою новий розподіл у зусиллях Grampet щодо модернізації й оптимізації залізничної інфраструктури в регіоні та підтримки України.

    Президент Grampet Group Груя Стойко зазначив, що Румунія відіграє важливу роль у роботі коридорів солідарності, створених країнами-членами ЄС для полегшення транспортування товарів з України.

    «Після початку війни залізничні оператори Grampet Group зробили суттєвий внесок у налагодження руху та відновлення роботи основних коридорів по осі Північ-Південь, забезпечивши перевезення понад 1,5 млн т вантажів з України», – сказав він.

    Новий комплекс у Дорнешті дасть змогу перевозити 240.000 т зерна та сільськогосподарської продукції на місяць, ставши стратегічним пунктом в оптимізації вантажопотоку до порту Констанца.

    Його проектна потужність становить 3 млн т зерна на рік. Комплекс оснащений станцією навантаження вагонів (завдовжки 128 м) і станцією розвантаження (завдовжки 120 м), що дає змогу одночасно завантажувати/розвантажувати 8 вагонів. Потужності комплексу аналогічні терміналам у морських і річкових портах, що дозволяє транспортувати продукцію без втрати якості та з максимальною продуктивністю – 500 т на годину.

    Найбільший у Європі перевалювальний термінал для сільськогосподарської продукції буде відкрито одразу після завершення тестового періоду.

    Для довідки: заснована 25 років тому Grampet Group є найбільшою залізничною групою та приватним логістичним оператором у Румунії, а також у Центральній і Південно-Східній Європі.

    На початку року стало відомо, що Румунія отримає від ЄС €126 млн для інвестицій у порти, які зіткнулися зі збільшенням потоків після початку російського вторгнення в Україну. Цей захід має полегшити торгівлю України в межах плану дій ЄС «Шляхи солідарності».

    Кошти надаються у вигляді грантів до €10 млн логістичним компаніям, що працюють у румунських портах. Ідеться про порти Констанца, Галац, Джурджа на східному кордоні ЄС; Поарта-Альба, Мідія та Наводаріканал – Дунай –Чорне море, а також про порти-супутники Констанци – Мідія та Мангалія у Сулінському каналі.

    ІЦ УАК за матеріалами Forbes Ukraine

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Молдова отримала додаткові гроші від ЄС для розвитку «коридорів солідарності»
  • В Угорщині відкрили мультимодальний термінал біля кордону з Україною
  • Румунія відремонтує залізничні колії для перевезення вантажів з України
  • На кордоні Угорщини та України будують найбільший у Європі залізничний термінал
  • Американська Cargill побудує зерновий термінал в порту "Южний" за $100 мільйонів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

У Румунії біля кордону з Україною побудували найбільший зерновий термінал в Європі


У Румунії біля кордону з Україною побудували найбільший зерновий термінал в Європі

Grampet Group, лідер приватних залізничних вантажних перевезень у Румунії, завершила будівництво найбільшого перевалювального терміналу для сільськогосподарської продукції в Європі після інвестицій у розмірі €10 млн, пише Forbes Romania.

Новий комплекс розташований у Дорнешті біля кордону з Україною, він призначений для перевалки сільськогосподарської продукції.

Завершення будівництва знаменує собою новий розподіл у зусиллях Grampet щодо модернізації й оптимізації залізничної інфраструктури в регіоні та підтримки України.

Президент Grampet Group Груя Стойко зазначив, що Румунія відіграє важливу роль у роботі коридорів солідарності, створених країнами-членами ЄС для полегшення транспортування товарів з України.

«Після початку війни залізничні оператори Grampet Group зробили суттєвий внесок у налагодження руху та відновлення роботи основних коридорів по осі Північ-Південь, забезпечивши перевезення понад 1,5 млн т вантажів з України», – сказав він.

Новий комплекс у Дорнешті дасть змогу перевозити 240.000 т зерна та сільськогосподарської продукції на місяць, ставши стратегічним пунктом в оптимізації вантажопотоку до порту Констанца.

Його проектна потужність становить 3 млн т зерна на рік. Комплекс оснащений станцією навантаження вагонів (завдовжки 128 м) і станцією розвантаження (завдовжки 120 м), що дає змогу одночасно завантажувати/розвантажувати 8 вагонів. Потужності комплексу аналогічні терміналам у морських і річкових портах, що дозволяє транспортувати продукцію без втрати якості та з максимальною продуктивністю – 500 т на годину.

Найбільший у Європі перевалювальний термінал для сільськогосподарської продукції буде відкрито одразу після завершення тестового періоду.

Для довідки: заснована 25 років тому Grampet Group є найбільшою залізничною групою та приватним логістичним оператором у Румунії, а також у Центральній і Південно-Східній Європі.

На початку року стало відомо, що Румунія отримає від ЄС €126 млн для інвестицій у порти, які зіткнулися зі збільшенням потоків після початку російського вторгнення в Україну. Цей захід має полегшити торгівлю України в межах плану дій ЄС «Шляхи солідарності».

Кошти надаються у вигляді грантів до €10 млн логістичним компаніям, що працюють у румунських портах. Ідеться про порти Констанца, Галац, Джурджа на східному кордоні ЄС; Поарта-Альба, Мідія та Наводаріканал – Дунай –Чорне море, а також про порти-супутники Констанци – Мідія та Мангалія у Сулінському каналі.

ІЦ УАК за матеріалами Forbes Ukraine

agroconf.org





Схожі новини
  • Молдова отримала додаткові гроші від ЄС для розвитку «коридорів солідарності»
  • В Угорщині відкрили мультимодальний термінал біля кордону з Україною
  • Румунія відремонтує залізничні колії для перевезення вантажів з України
  • На кордоні Угорщини та України будують найбільший у Європі залізничний термінал
  • Американська Cargill побудує зерновий термінал в порту "Южний" за $100 мільйонів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.