Аграрний тиждень. Україна
» » Укрзалізниця продовжує розвиток інфраструктури для інтеграції у ЄС: між Чопом та Ужгородом зʼявиться євроколія
» » Укрзалізниця продовжує розвиток інфраструктури для інтеграції у ЄС: між Чопом та Ужгородом зʼявиться євроколія

    Укрзалізниця продовжує розвиток інфраструктури для інтеграції у ЄС: між Чопом та Ужгородом зʼявиться євроколія


    Укрзалізниця продовжує розвиток інфраструктури для інтеграції у ЄС: між Чопом та Ужгородом зʼявиться євроколія

    Укрзалізниця розпочала будівництво європейської колії Чоп-Ужгород – один із проектів стратегічної програми розвитку залізничної інфраструктури для інтеграції України до ЄС. 11 квітня у присутності премʼєр-міністра України Дениса Шмигаля та голови правління АТ «Укрзалізниця» Євгена Лященка відбулось укладання першої ланки рейкошпальної решітки нової євроколії.

    «Сьогодні ми відкриваємо процес будівництва важливого проекту – створення першої євроколії від Чопа до Ужгорода. Цей проект дозволить підвищити комфорт не лише пасажирського сполучення та перерозподілити пасажирський потік, а й паралельно дасть нам нові логістичні можливості до вантажних перевезень, розвантажить автомобільні пункти пропуску. Ужгород стає першим обласним центром, який отримає сполучення з Європою колією європейського зразка», – наголосив Денис Шмигаль.

    «Ми розпочали реалізацію проекту, зараз закінчуємо підготовчі роботи, й у травні розпочнеться основна стадія будівництва. Проектна документація та ТЕО були розроблені за кошти державного бюджету у 2021-2022 роках. Проект буде реалізовано за 50% грантового співфінансування фонду ЄС Connecting Europe Facility (CEF). Укрзалізниця отримала можливість реалізувати цей проект у результаті успішної участі у конкурсному відборі проектів CEF у 2022 році. Загальна сума проекту 1,3 млрд грн. Термін виконання проекту складає 14 місяців», – повідомив очільник Укрзалізниці Євген Лященко.

    Проект передбачає:



    Будівництво 22 км залізничної колії європейського стандарту.





    Реконструкцію штучних споруд, об'єктів і мереж інженерного забезпечення.





    Оснащення колії двостороннім напівавтоматичним блокуванням і пристроями мікропроцесорної диспетчерської централізації.



    Реалізація проекту дозволить запустити прямі пасажирські маршрути по євроколії з Ужгорода до країн Європи, а також здійснювати пересадки з поїздів з усіх регіонів України для подальших подорожей країнами Європи.

    Крім того, на наступному етапі планується проведення електрифікації нової європейської колії 1435 мм на дільниці Чоп – Ужгород. Євген Лященко повідомив, що Укрзалізниця подала заявку для участі в новому конкурсі проектів CEF на отримання грантового співфінансування.

    Також планується проведення техніко-економічного обґрунтування можливого продовження євроколії від Ужгорода до Львова, що стане важливим кроком для приєднання Львова до двох Європейських Транспортних Коридорів TEN-T – Рейн-Дунайського та Середземноморського.

    ІЦ УАК за матеріалами УЗ

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Планується будівництво євроколії з Чернівців до кордону Румунії
  • Україна та Іспанія разом адаптують успішну технологію автоматизованої зміни ширини колісних пар для західних переходів
  • На дільниці від Мостиської до Львова побудують євроколію шириною 1435 мм
  • Експорт зерна: порти Балтії треба інтегрувати до європейської залізничної інфраструктури – УЗ
  • Укрзалізниця поповнить парк 100 фітинговими платформами для євроколії

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Укрзалізниця продовжує розвиток інфраструктури для інтеграції у ЄС: між Чопом та Ужгородом зʼявиться євроколія


Укрзалізниця продовжує розвиток інфраструктури для інтеграції у ЄС: між Чопом та Ужгородом зʼявиться євроколія

Укрзалізниця розпочала будівництво європейської колії Чоп-Ужгород – один із проектів стратегічної програми розвитку залізничної інфраструктури для інтеграції України до ЄС. 11 квітня у присутності премʼєр-міністра України Дениса Шмигаля та голови правління АТ «Укрзалізниця» Євгена Лященка відбулось укладання першої ланки рейкошпальної решітки нової євроколії.

«Сьогодні ми відкриваємо процес будівництва важливого проекту – створення першої євроколії від Чопа до Ужгорода. Цей проект дозволить підвищити комфорт не лише пасажирського сполучення та перерозподілити пасажирський потік, а й паралельно дасть нам нові логістичні можливості до вантажних перевезень, розвантажить автомобільні пункти пропуску. Ужгород стає першим обласним центром, який отримає сполучення з Європою колією європейського зразка», – наголосив Денис Шмигаль.

«Ми розпочали реалізацію проекту, зараз закінчуємо підготовчі роботи, й у травні розпочнеться основна стадія будівництва. Проектна документація та ТЕО були розроблені за кошти державного бюджету у 2021-2022 роках. Проект буде реалізовано за 50% грантового співфінансування фонду ЄС Connecting Europe Facility (CEF). Укрзалізниця отримала можливість реалізувати цей проект у результаті успішної участі у конкурсному відборі проектів CEF у 2022 році. Загальна сума проекту 1,3 млрд грн. Термін виконання проекту складає 14 місяців», – повідомив очільник Укрзалізниці Євген Лященко.

Проект передбачає:



Будівництво 22 км залізничної колії європейського стандарту.





Реконструкцію штучних споруд, об'єктів і мереж інженерного забезпечення.





Оснащення колії двостороннім напівавтоматичним блокуванням і пристроями мікропроцесорної диспетчерської централізації.



Реалізація проекту дозволить запустити прямі пасажирські маршрути по євроколії з Ужгорода до країн Європи, а також здійснювати пересадки з поїздів з усіх регіонів України для подальших подорожей країнами Європи.

Крім того, на наступному етапі планується проведення електрифікації нової європейської колії 1435 мм на дільниці Чоп – Ужгород. Євген Лященко повідомив, що Укрзалізниця подала заявку для участі в новому конкурсі проектів CEF на отримання грантового співфінансування.

Також планується проведення техніко-економічного обґрунтування можливого продовження євроколії від Ужгорода до Львова, що стане важливим кроком для приєднання Львова до двох Європейських Транспортних Коридорів TEN-T – Рейн-Дунайського та Середземноморського.

ІЦ УАК за матеріалами УЗ

agroconf.org





Схожі новини
  • Планується будівництво євроколії з Чернівців до кордону Румунії
  • Україна та Іспанія разом адаптують успішну технологію автоматизованої зміни ширини колісних пар для західних переходів
  • На дільниці від Мостиської до Львова побудують євроколію шириною 1435 мм
  • Експорт зерна: порти Балтії треба інтегрувати до європейської залізничної інфраструктури – УЗ
  • Укрзалізниця поповнить парк 100 фітинговими платформами для євроколії

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.