На минулому тижні ставки фрахту на перевезення зерна коастерами з дунайських портів та хендісайзами з глибоководних портів Одеси продовжили знижуватися. У свою чергу, у сегменті панамаксів спостерігалося зростання ставок.
Про це повідомила компанія ASAP.
Вже третій тиждень поспіль у напрямку східного Середземномор’я ставки для костерів та хендісайзів знаходяться майже на одному рівні – 25-26 USD/т та 25-27 USD/т відповідно.
Станом на 25 квітня, ставки на перевезення кукурудзи костерами 6000 т з портів Рені та Ізмаїл у напрямку східного узбережжя Греції та Ізраїлю знизилися на 2 USD/т – до 23-24 USD/т та 31-33 USD/т відповідно. До східного Середземномор’я фрахт знизився на 1-2 USD/т – до 25-26 USD/т. У напрямку Мармари ставки опустилися на 1 USD/т – до 21-22 USD/т. Максимальні ставки до Іспанії також знизилися на 1 USD/т і фрахт у даному напрямку становить 35-36 USD/т. Ставки до східного узбережжя Італії стабільні на рівні 30-32 USD/т.
У сегменті хендісайзів у глибоководних портах Одеси ставки у напрямку Тунісу знизилися на 2-3 USD/т – до 34-36 USD/т. До Єгипту вони опустилися на 1-2 USD/т – до 25-27 USD/т, до Італії на 1 USD/т – до 27-28 USD/т. Фрахт до Іспанії залишився на рівні 29-30 USD/т.
Фрахт на перевезення зерна панамаксами з глибоководних портів Одеси до Китаю підвищився на 2 USD/т до 56-58 USD/т. Для фуражної пшениці фрахт у напрямку південного В’єтнаму також зріс на 2 USD/т до 54-56 USD/т.
Фрахт на перевезення кукурудзи баржами на Константу залишився на рівні 10-11 EUR/т. Для соняшнику ставки на Русе/Сілістра теж стабільні – 16-17 EUR/т.