Аграрний тиждень. Україна
» » Укрзалізниця завершила впровадження єдиного цифрового вікна для роботи клієнтів
» » Укрзалізниця завершила впровадження єдиного цифрового вікна для роботи клієнтів

    Укрзалізниця завершила впровадження єдиного цифрового вікна для роботи клієнтів


    Укрзалізниця завершила впровадження єдиного цифрового вікна для роботи клієнтів

    До єдиного цифрового вікна для роботи клієнтів з вантажних перевезень «е.Портал УЗ-Карго» вже приєдналося близько 2 тисяч замовників послуг і 5 тисяч користувачів. З 1 липня Укрзалізниця припиняє роботу системи «АС Клієнт УЗ», яка використовувалася вантажовласниками з 2011 року дотепер.

    «е.Портал УЗ-Карго» — більш сучасна та зручна альтернатива програмного продукту «АС Клієнт УЗ». Тут користувачі мають доступ до електронних сервісів для організації перевезень вантажів, можуть отримувати інші послуги, пов’язані з ними, а також інформацію про події та зміни.

    Також «е.Портал УЗ-Карго» надає можливість проведення спрощеної процедури укладання різних типів договорів, погодження замовлень на перевезення та інші супутні послуги, обміну електронними документами та даними щодо послуг з організації перевезень, у тому числі при вирішенні спірних питань, що виникли у процесі виконання перевезення та проведення розрахунків за них.

    Окрім цього, «е.Портал УЗ-Карго» має сучасні засоби захисту інформації від несанкціонованих втручань у роботу системи та інших спроб зламу. При цьому АТ «Укрзалізниця» постійно проводить роботу з удосконалення роботи системи, і в подальшому нові електронні сервіси, пов’язані з вантажними перевезеннями, будуть розміщуватися в системі «е.Портал УЗ-Карго».

    Інші сервіси, зокрема АРМ Вантажовідправника, і робота у власних системах користувачів послуг через сервер модуля узгодження будуть працювати й надалі.

    Довідково. Для коректної роботи особистого кабінету необхідно відкривати кабінет в одному з браузерів:

    • Google Chrome версії не нижче 113.0.5672.64;

    • Microsoft Edge версії не нижче 112.0.1722.68;

    • Mozilla Firefox версії не нижче 112.0.2.

    Ознайомитись із системою «е.Портал УЗ-Карго» та підключитися до неї можна за посиланням: https://www.uz.gov.ua/cargo_transportation/electronic_transportation/eportal/.

    Інформацію щодо вантажних перевезень можна отримати за телефоном служби підтримки «е.Портал УЗ-Карго» щоденно з 08:00 до 20:00 за тел.: +38 (044) 4652222.

    ІЦ УАК за матеріалами УЗ

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Укрзалізниця впроваджує єдине цифрове вікно для вантажовласників
  • Укрзалізниця презентувала програму цифрової трансформації вантажних перевезень
  • «Укрзалізниця» впроваджує комбінований інтермодальний сервіс
  • «Укрзалізниця» приймає замовлення на серпневі перевезення за довгостроковими контрактами
  • Укрзалізниця ввела планування перевезення зерна та штрафи за відмову від замовлених маршрутів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Укрзалізниця завершила впровадження єдиного цифрового вікна для роботи клієнтів


Укрзалізниця завершила впровадження єдиного цифрового вікна для роботи клієнтів

До єдиного цифрового вікна для роботи клієнтів з вантажних перевезень «е.Портал УЗ-Карго» вже приєдналося близько 2 тисяч замовників послуг і 5 тисяч користувачів. З 1 липня Укрзалізниця припиняє роботу системи «АС Клієнт УЗ», яка використовувалася вантажовласниками з 2011 року дотепер.

«е.Портал УЗ-Карго» — більш сучасна та зручна альтернатива програмного продукту «АС Клієнт УЗ». Тут користувачі мають доступ до електронних сервісів для організації перевезень вантажів, можуть отримувати інші послуги, пов’язані з ними, а також інформацію про події та зміни.

Також «е.Портал УЗ-Карго» надає можливість проведення спрощеної процедури укладання різних типів договорів, погодження замовлень на перевезення та інші супутні послуги, обміну електронними документами та даними щодо послуг з організації перевезень, у тому числі при вирішенні спірних питань, що виникли у процесі виконання перевезення та проведення розрахунків за них.

Окрім цього, «е.Портал УЗ-Карго» має сучасні засоби захисту інформації від несанкціонованих втручань у роботу системи та інших спроб зламу. При цьому АТ «Укрзалізниця» постійно проводить роботу з удосконалення роботи системи, і в подальшому нові електронні сервіси, пов’язані з вантажними перевезеннями, будуть розміщуватися в системі «е.Портал УЗ-Карго».

Інші сервіси, зокрема АРМ Вантажовідправника, і робота у власних системах користувачів послуг через сервер модуля узгодження будуть працювати й надалі.

Довідково. Для коректної роботи особистого кабінету необхідно відкривати кабінет в одному з браузерів:

• Google Chrome версії не нижче 113.0.5672.64;

• Microsoft Edge версії не нижче 112.0.1722.68;

• Mozilla Firefox версії не нижче 112.0.2.

Ознайомитись із системою «е.Портал УЗ-Карго» та підключитися до неї можна за посиланням: https://www.uz.gov.ua/cargo_transportation/electronic_transportation/eportal/.

Інформацію щодо вантажних перевезень можна отримати за телефоном служби підтримки «е.Портал УЗ-Карго» щоденно з 08:00 до 20:00 за тел.: +38 (044) 4652222.

ІЦ УАК за матеріалами УЗ

agroconf.org





Схожі новини
  • Укрзалізниця впроваджує єдине цифрове вікно для вантажовласників
  • Укрзалізниця презентувала програму цифрової трансформації вантажних перевезень
  • «Укрзалізниця» впроваджує комбінований інтермодальний сервіс
  • «Укрзалізниця» приймає замовлення на серпневі перевезення за довгостроковими контрактами
  • Укрзалізниця ввела планування перевезення зерна та штрафи за відмову від замовлених маршрутів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.