Аграрний тиждень. Україна
» » Складна логістика гальмує вихід птахівників на нові ринки
» » Складна логістика гальмує вихід птахівників на нові ринки

    Складна логістика гальмує вихід птахівників на нові ринки


    Складна логістика гальмує вихід птахівників на нові ринки

    Програма розвитку тваринництва передбачає збільшення виробництва яєць вдвічі, а також на 50% — виробництва м'яса птиці до 2030 року. Це 2,5 млн т додаткового споживання зернових в Україні.

    Про це розповів виконавчий директор асоціації «Союз птахівників України» Сергій Карпенко на міжнародній конференції Grain Ukraine 2024.

    Сергій Карпенко, виконавчий директор асоціації «Союз птахівників України» зазначає: "З огляду на урожай, який у нас є, я не думаю, що це буде суттєвим поштовхом до збільшення споживання зернової групи на внутрішньому ринку. Питання в тому, кому споживати продукцію, якщо ми будемо виробляти більше. Ми сьогодні у профіциті, і те, що ми більше виробляємо, ми повинні експортувати".

    За словами Сергія Карпенка, логістика сьогодні складна, європейський ринок ввів квоти на продукцію птахівництва, тому галузі потрібно шукати альтернативні шляхи збуту (наприклад, ринки Африки, Близького Сходу, Азії). Але через проблеми з логістикою птахівники навряд чи зможуть швидко переключитися на ці ринки, зважаючи на те, що контейнерні перевезення здійснюються з європейських портів.

    Сергій Карпенко нагадав, що птахівники — одні з найбільших споживачів зернової групи та групи переробки олійних культур: споживають 4-4,5 млн т зернових культур на рік, при цьому виробляють 1,2 млн т м'яса і 6 млрд яєць. З цього обсягу експортується 40% продукції.

    «При цьому я вважаю, що внутрішній ринок у нас є профіцитним. Якщо ми навіть збільшимо експорт до 50%, то це суттєво не вплине на наше внутрішнє споживання, оскільки всі розуміють, що за 10 років війни половина населення скоротилася, і це ті споживачі, які виїхали за кордон», — говорить Сергій Карпенко.

    ІЦ УАК за матеріалами AgroPortal

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Птахофабрики на окупованих територіях на межі знищення
  • Експортери продукції птахівництва шукатимуть шляхи зменшення собівартості продукції
  • Вперше за 30 років Україна купувала яйця в Білорусі
  • Галузь птахівництва та Держпродспоживслужба співпрацюватимуть для збільшення експорту
  • Україна може поставляти в ЄС утричі більше яєць і курятини

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Складна логістика гальмує вихід птахівників на нові ринки


Складна логістика гальмує вихід птахівників на нові ринки

Програма розвитку тваринництва передбачає збільшення виробництва яєць вдвічі, а також на 50% — виробництва м'яса птиці до 2030 року. Це 2,5 млн т додаткового споживання зернових в Україні.

Про це розповів виконавчий директор асоціації «Союз птахівників України» Сергій Карпенко на міжнародній конференції Grain Ukraine 2024.

Сергій Карпенко, виконавчий директор асоціації «Союз птахівників України» зазначає: "З огляду на урожай, який у нас є, я не думаю, що це буде суттєвим поштовхом до збільшення споживання зернової групи на внутрішньому ринку. Питання в тому, кому споживати продукцію, якщо ми будемо виробляти більше. Ми сьогодні у профіциті, і те, що ми більше виробляємо, ми повинні експортувати".

За словами Сергія Карпенка, логістика сьогодні складна, європейський ринок ввів квоти на продукцію птахівництва, тому галузі потрібно шукати альтернативні шляхи збуту (наприклад, ринки Африки, Близького Сходу, Азії). Але через проблеми з логістикою птахівники навряд чи зможуть швидко переключитися на ці ринки, зважаючи на те, що контейнерні перевезення здійснюються з європейських портів.

Сергій Карпенко нагадав, що птахівники — одні з найбільших споживачів зернової групи та групи переробки олійних культур: споживають 4-4,5 млн т зернових культур на рік, при цьому виробляють 1,2 млн т м'яса і 6 млрд яєць. З цього обсягу експортується 40% продукції.

«При цьому я вважаю, що внутрішній ринок у нас є профіцитним. Якщо ми навіть збільшимо експорт до 50%, то це суттєво не вплине на наше внутрішнє споживання, оскільки всі розуміють, що за 10 років війни половина населення скоротилася, і це ті споживачі, які виїхали за кордон», — говорить Сергій Карпенко.

ІЦ УАК за матеріалами AgroPortal

agroconf.org





Схожі новини
  • Птахофабрики на окупованих територіях на межі знищення
  • Експортери продукції птахівництва шукатимуть шляхи зменшення собівартості продукції
  • Вперше за 30 років Україна купувала яйця в Білорусі
  • Галузь птахівництва та Держпродспоживслужба співпрацюватимуть для збільшення експорту
  • Україна може поставляти в ЄС утричі більше яєць і курятини

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.