Аграрний тиждень. Україна
» » "Нібулон" відправлятиме збіжжя до Констанци за допомогою флоту УДП
» » "Нібулон" відправлятиме збіжжя до Констанци за допомогою флоту УДП

    "Нібулон" відправлятиме збіжжя до Констанци за допомогою флоту УДП


    "Нібулон" відправлятиме збіжжя до Констанци за допомогою флоту УДП

    У НІБУЛОНі оголосили про початок партнерської співпраці з державною судноплавною компанією «Українське Дунайське пароплавство». Умови договору передбачають використання одного каравану флоту УДП для перевезення українського збіжжя з Ізмаїла до румунського порту Констанца.

    Наразі на філії «Бессарабська», що в Ізмаїлі, відбувається навантаження збіжжям від українських аграріїв перших барж, які незабаром самохідним флотом вирушать у перший рейс на Констанцу.

    Коментуючи важливість об’єднання зусиль двох компаній для бізнесу, агросектору та держави в цілому, директор з логістики «НІБУЛОНу» Сергій Калкутін зазначив наступне:

    «Після 24 лютого 2022 року через повномасштабне вторгнення рф робота внутрішніх водних шляхів для перевезення аграрної продукції, на яку був орієнтований «НІБУЛОН», була заблокована. Навіть у таких умовах нам вдалось знайти оперативне рішення й поновити роботу свого флоту і терміналів, зробивши акцент на перевезеннях Дунаєм через новозбудовану філію «Бессарабська».

    Сьогодні Україна ризикує втратити цей альтернативний канал експорту збіжжя від українських агровиробників: з відкриттям портів Великої Одеси вартість доставки на маршруті Ізмаїл – Констанца дорожча в середньому на 8-10 доларів на тонну.

    У той же час у ситуації, коли Миколаїв як конкурентний ринок перевалки збіжжя заблокований, покладатись на експорт лише через порти Великої Одеси не варто, адже ситуація в Чорному морі може різко змінитись.

    Саме тому Україні вкрай важливо зберегти альтернативний ланцюг перевезень Ізмаїл – Констанца. Ми в «НІБУЛОНі» прагнемо диверсифікувати ризики, покращувати ефективність роботи та гарантувати нашим партнерам-агровиробникам стабільні перевезення їхньої продукції до світових ринків. Упевнені, що співпраця «НІБУЛОНу» та УДП сприятиме цьому. Адже питання експорту зерна – це питання національної економічної безпеки та продовольчої безпеки світу».

    ІЦ УАК за матеріалами НІБУЛОНу

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Альтернатива західному кордону: УДП починає формувати контейнерні каравани
  • Міжнародна фінансова корпорація (IFC) сприятиме оновленню флоту Українського Дунайського пароплавства
  • 5 досягнень логістичного напряму "НІБУЛОНу" у 2023 році
  • «Нібулон» відновив перевезення на Середньому Дніпрі
  • Можливості сучасного флоту компанії «НІБУЛОН» підтверджуються новими рекордами з експорту

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

"Нібулон" відправлятиме збіжжя до Констанци за допомогою флоту УДП


"Нібулон" відправлятиме збіжжя до Констанци за допомогою флоту УДП

У НІБУЛОНі оголосили про початок партнерської співпраці з державною судноплавною компанією «Українське Дунайське пароплавство». Умови договору передбачають використання одного каравану флоту УДП для перевезення українського збіжжя з Ізмаїла до румунського порту Констанца.

Наразі на філії «Бессарабська», що в Ізмаїлі, відбувається навантаження збіжжям від українських аграріїв перших барж, які незабаром самохідним флотом вирушать у перший рейс на Констанцу.

Коментуючи важливість об’єднання зусиль двох компаній для бізнесу, агросектору та держави в цілому, директор з логістики «НІБУЛОНу» Сергій Калкутін зазначив наступне:

«Після 24 лютого 2022 року через повномасштабне вторгнення рф робота внутрішніх водних шляхів для перевезення аграрної продукції, на яку був орієнтований «НІБУЛОН», була заблокована. Навіть у таких умовах нам вдалось знайти оперативне рішення й поновити роботу свого флоту і терміналів, зробивши акцент на перевезеннях Дунаєм через новозбудовану філію «Бессарабська».

Сьогодні Україна ризикує втратити цей альтернативний канал експорту збіжжя від українських агровиробників: з відкриттям портів Великої Одеси вартість доставки на маршруті Ізмаїл – Констанца дорожча в середньому на 8-10 доларів на тонну.

У той же час у ситуації, коли Миколаїв як конкурентний ринок перевалки збіжжя заблокований, покладатись на експорт лише через порти Великої Одеси не варто, адже ситуація в Чорному морі може різко змінитись.

Саме тому Україні вкрай важливо зберегти альтернативний ланцюг перевезень Ізмаїл – Констанца. Ми в «НІБУЛОНі» прагнемо диверсифікувати ризики, покращувати ефективність роботи та гарантувати нашим партнерам-агровиробникам стабільні перевезення їхньої продукції до світових ринків. Упевнені, що співпраця «НІБУЛОНу» та УДП сприятиме цьому. Адже питання експорту зерна – це питання національної економічної безпеки та продовольчої безпеки світу».

ІЦ УАК за матеріалами НІБУЛОНу

agroconf.org





Схожі новини
  • Альтернатива західному кордону: УДП починає формувати контейнерні каравани
  • Міжнародна фінансова корпорація (IFC) сприятиме оновленню флоту Українського Дунайського пароплавства
  • 5 досягнень логістичного напряму "НІБУЛОНу" у 2023 році
  • «Нібулон» відновив перевезення на Середньому Дніпрі
  • Можливості сучасного флоту компанії «НІБУЛОН» підтверджуються новими рекордами з експорту

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.