Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»"Нібулон" відправлятиме збіжжя до Констанци за допомогою флоту УДП
АТУ»Новини»"Нібулон" відправлятиме збіжжя до Констанци за допомогою флоту УДП

    "Нібулон" відправлятиме збіжжя до Констанци за допомогою флоту УДП


    "Нібулон" відправлятиме збіжжя до Констанци за допомогою флоту УДП

    У НІБУЛОНі оголосили про початок партнерської співпраці з державною судноплавною компанією «Українське Дунайське пароплавство». Умови договору передбачають використання одного каравану флоту УДП для перевезення українського збіжжя з Ізмаїла до румунського порту Констанца.

    Наразі на філії «Бессарабська», що в Ізмаїлі, відбувається навантаження збіжжям від українських аграріїв перших барж, які незабаром самохідним флотом вирушать у перший рейс на Констанцу.

    Коментуючи важливість об’єднання зусиль двох компаній для бізнесу, агросектору та держави в цілому, директор з логістики «НІБУЛОНу» Сергій Калкутін зазначив наступне:

    «Після 24 лютого 2022 року через повномасштабне вторгнення рф робота внутрішніх водних шляхів для перевезення аграрної продукції, на яку був орієнтований «НІБУЛОН», була заблокована. Навіть у таких умовах нам вдалось знайти оперативне рішення й поновити роботу свого флоту і терміналів, зробивши акцент на перевезеннях Дунаєм через новозбудовану філію «Бессарабська».

    Сьогодні Україна ризикує втратити цей альтернативний канал експорту збіжжя від українських агровиробників: з відкриттям портів Великої Одеси вартість доставки на маршруті Ізмаїл – Констанца дорожча в середньому на 8-10 доларів на тонну.

    У той же час у ситуації, коли Миколаїв як конкурентний ринок перевалки збіжжя заблокований, покладатись на експорт лише через порти Великої Одеси не варто, адже ситуація в Чорному морі може різко змінитись.

    Саме тому Україні вкрай важливо зберегти альтернативний ланцюг перевезень Ізмаїл – Констанца. Ми в «НІБУЛОНі» прагнемо диверсифікувати ризики, покращувати ефективність роботи та гарантувати нашим партнерам-агровиробникам стабільні перевезення їхньої продукції до світових ринків. Упевнені, що співпраця «НІБУЛОНу» та УДП сприятиме цьому. Адже питання експорту зерна – це питання національної економічної безпеки та продовольчої безпеки світу».

    ІЦ УАК за матеріалами НІБУЛОНу

    agroconf.org





    Схожі новини
  • 5 досягнень логістичного напряму "НІБУЛОНу" у 2023 році
  • «Нібулон» відновив перевезення на Середньому Дніпрі
  • Можливості сучасного флоту компанії «НІБУЛОН» підтверджуються новими рекордами з експорту
  • Альтернатива західному кордону: УДП починає формувати контейнерні каравани
  • Міжнародна фінансова корпорація (IFC) сприятиме оновленню флоту Українського Дунайського пароплавства

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

"Нібулон" відправлятиме збіжжя до Констанци за допомогою флоту УДП

17 липень, Розділ Новини, переглядів 755

"Нібулон" відправлятиме збіжжя до Констанци за допомогою флоту УДП

У НІБУЛОНі оголосили про початок партнерської співпраці з державною судноплавною компанією «Українське Дунайське пароплавство». Умови договору передбачають використання одного каравану флоту УДП для перевезення українського збіжжя з Ізмаїла до румунського порту Констанца.

Наразі на філії «Бессарабська», що в Ізмаїлі, відбувається навантаження збіжжям від українських аграріїв перших барж, які незабаром самохідним флотом вирушать у перший рейс на Констанцу.

Коментуючи важливість об’єднання зусиль двох компаній для бізнесу, агросектору та держави в цілому, директор з логістики «НІБУЛОНу» Сергій Калкутін зазначив наступне:

«Після 24 лютого 2022 року через повномасштабне вторгнення рф робота внутрішніх водних шляхів для перевезення аграрної продукції, на яку був орієнтований «НІБУЛОН», була заблокована. Навіть у таких умовах нам вдалось знайти оперативне рішення й поновити роботу свого флоту і терміналів, зробивши акцент на перевезеннях Дунаєм через новозбудовану філію «Бессарабська».

Сьогодні Україна ризикує втратити цей альтернативний канал експорту збіжжя від українських агровиробників: з відкриттям портів Великої Одеси вартість доставки на маршруті Ізмаїл – Констанца дорожча в середньому на 8-10 доларів на тонну.

У той же час у ситуації, коли Миколаїв як конкурентний ринок перевалки збіжжя заблокований, покладатись на експорт лише через порти Великої Одеси не варто, адже ситуація в Чорному морі може різко змінитись.

Саме тому Україні вкрай важливо зберегти альтернативний ланцюг перевезень Ізмаїл – Констанца. Ми в «НІБУЛОНі» прагнемо диверсифікувати ризики, покращувати ефективність роботи та гарантувати нашим партнерам-агровиробникам стабільні перевезення їхньої продукції до світових ринків. Упевнені, що співпраця «НІБУЛОНу» та УДП сприятиме цьому. Адже питання експорту зерна – це питання національної економічної безпеки та продовольчої безпеки світу».

ІЦ УАК за матеріалами НІБУЛОНу

agroconf.org





Схожі новини
  • 5 досягнень логістичного напряму "НІБУЛОНу" у 2023 році
  • «Нібулон» відновив перевезення на Середньому Дніпрі
  • Можливості сучасного флоту компанії «НІБУЛОН» підтверджуються новими рекордами з експорту
  • Альтернатива західному кордону: УДП починає формувати контейнерні каравани
  • Міжнародна фінансова корпорація (IFC) сприятиме оновленню флоту Українського Дунайського пароплавства

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.