Аграрний тиждень. Україна
» » Укрзалізниця продовжує будувати євроколію від Чопа до Ужгорода
» » Укрзалізниця продовжує будувати євроколію від Чопа до Ужгорода

    Укрзалізниця продовжує будувати євроколію від Чопа до Ужгорода


    Укрзалізниця продовжує будувати євроколію від Чопа до Ужгорода

    Компанія на дільниці Чоп – Ужгород розпочала комплекс робіт з підготовки земельного полотна до укладення євроколії 1435 мм. Для цієї дільниці залізничники наразі збирають на власних потужностях рейкошпальну решітку.

    Також триває ремонт штучних споруд, які знаходяться вздовж дільниці. Раніше залізничники вже виконали комплекс підготовчих робіт. Зокрема, проведена зачистка місця будівництва від порослі, чагарників, завершено поточний ремонт колії №2 станції Струмківка для руху залізнично-будівельної техніки.

    Попри складність, реалізація проекту з будівництва європейської колії Чоп – Ужгород йде за графіком і буде завершена до липня 2025 року.

    Проект передбачає:



    будівництво 22 км залізничної колії європейського стандарту;



    реконструкцію штучних споруд, об'єктів і мереж інженерного забезпечення;



    оснащення колії двостороннім напівавтоматичним блокуванням і пристроями мікропроцесорної диспетчерської централізації.

    Загальна вартість проекту становить 1,3 млрд грн, 50% фінансується з фонду ЄС Connecting Europe Facilit (CEF). Укрзалізниця отримала можливість реалізувати цей проект у результаті успішної участі в конкурсному відборі проектів CEF у 2022 році.

    Також читайте: У вересні піввагони та зерновози ЦТЛ вартуватимуть 1350 грн на добу

    Філія «Центр транспортної логістики» АТ «Укрзалізниця» визначила ставки плати за використання вагонів товариства у вересні. Зокрема, піввагони та зерновози вартуватимуть 1350 грн на добу без ПДВ.

    У вересні вартість використання більшості типів рухомого складу зросте. Так, порівняно із серпнем на 200 грн на добу здорожчають піввагони (до 1350 грн на добу без ПДВ), обкотишовози (до 950 грн на добу без ПДВ), цементовози (до 1400 грн на добу без ПДВ). Крім того, 100 грн додадуть у ціні зерновози (вереснева ставка — 1350 грн на добу без ПДВ); цистерни переобладані та модернізовані, а також для перевезення зрідженого газу (5400 і 550 грн на добу без ПДВ відповідно); фітингові платформи довжиною 40 і 80 футів (1400 і 900 грн на добу без ПДВ відповідно).

    Не зміниться вартість використання контрейлерних платформ (150 грн на добу без ПДВ) і мінераловозів (550 грн на добу без ПДВ).

    У свою чергу здешевшають деякі цистерни та фітингова платформа довжиною 60 футів.

    ІЦ УАК за матеріалами УЗ

    agroconf.org





    Схожі новини
  • ЄС виділить Укрзалізниці майже 43 млн євро для реалізації євроінтеграційних проектів
  • Укрзалізниця продовжує розвиток інфраструктури для інтеграції у ЄС: між Чопом та Ужгородом зʼявиться євроколія
  • Планується будівництво євроколії з Чернівців до кордону Румунії
  • Шлях у ЄС: Укрзалізниця відновила дві дільниці на кордоні з Румунією
  • Відтепер «НІБУЛОН» самостійно здійснюватиме подачу і забирання вагонів з колії станції Миколаїв-Вантажний до перевантажувального термінала компанії

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Укрзалізниця продовжує будувати євроколію від Чопа до Ужгорода


Укрзалізниця продовжує будувати євроколію від Чопа до Ужгорода

Компанія на дільниці Чоп – Ужгород розпочала комплекс робіт з підготовки земельного полотна до укладення євроколії 1435 мм. Для цієї дільниці залізничники наразі збирають на власних потужностях рейкошпальну решітку.

Також триває ремонт штучних споруд, які знаходяться вздовж дільниці. Раніше залізничники вже виконали комплекс підготовчих робіт. Зокрема, проведена зачистка місця будівництва від порослі, чагарників, завершено поточний ремонт колії №2 станції Струмківка для руху залізнично-будівельної техніки.

Попри складність, реалізація проекту з будівництва європейської колії Чоп – Ужгород йде за графіком і буде завершена до липня 2025 року.

Проект передбачає:



будівництво 22 км залізничної колії європейського стандарту;



реконструкцію штучних споруд, об'єктів і мереж інженерного забезпечення;



оснащення колії двостороннім напівавтоматичним блокуванням і пристроями мікропроцесорної диспетчерської централізації.

Загальна вартість проекту становить 1,3 млрд грн, 50% фінансується з фонду ЄС Connecting Europe Facilit (CEF). Укрзалізниця отримала можливість реалізувати цей проект у результаті успішної участі в конкурсному відборі проектів CEF у 2022 році.

Також читайте: У вересні піввагони та зерновози ЦТЛ вартуватимуть 1350 грн на добу

Філія «Центр транспортної логістики» АТ «Укрзалізниця» визначила ставки плати за використання вагонів товариства у вересні. Зокрема, піввагони та зерновози вартуватимуть 1350 грн на добу без ПДВ.

У вересні вартість використання більшості типів рухомого складу зросте. Так, порівняно із серпнем на 200 грн на добу здорожчають піввагони (до 1350 грн на добу без ПДВ), обкотишовози (до 950 грн на добу без ПДВ), цементовози (до 1400 грн на добу без ПДВ). Крім того, 100 грн додадуть у ціні зерновози (вереснева ставка — 1350 грн на добу без ПДВ); цистерни переобладані та модернізовані, а також для перевезення зрідженого газу (5400 і 550 грн на добу без ПДВ відповідно); фітингові платформи довжиною 40 і 80 футів (1400 і 900 грн на добу без ПДВ відповідно).

Не зміниться вартість використання контрейлерних платформ (150 грн на добу без ПДВ) і мінераловозів (550 грн на добу без ПДВ).

У свою чергу здешевшають деякі цистерни та фітингова платформа довжиною 60 футів.

ІЦ УАК за матеріалами УЗ

agroconf.org





Схожі новини
  • ЄС виділить Укрзалізниці майже 43 млн євро для реалізації євроінтеграційних проектів
  • Укрзалізниця продовжує розвиток інфраструктури для інтеграції у ЄС: між Чопом та Ужгородом зʼявиться євроколія
  • Планується будівництво євроколії з Чернівців до кордону Румунії
  • Шлях у ЄС: Укрзалізниця відновила дві дільниці на кордоні з Румунією
  • Відтепер «НІБУЛОН» самостійно здійснюватиме подачу і забирання вагонів з колії станції Миколаїв-Вантажний до перевантажувального термінала компанії

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.