Костер, завантажений 7 тис. тонн сої, вирушив з філії «Бессарабська» в порту Ізмаїла до Туреччини. У компанії розраховують здійснювати такі відправлення на регулярній основі.
Подія відкриває для України нову еру використання експортного ланцюга через порти Дунаю, адже ще більше урівнює можливості альтернативного маршруту відносно традиційного через порти Чорного моря.
Власний баржево-буксирний флот «НІБУЛОНу» продовжить працювати на маршруті Ізмаїл–Констанца для реалізації можливості завантаження багатотоннажних суден.
Додаткова опція навантаження костерів морського слідування посилює торговельні та логістичні переваги компанії з доставки товарів партіями до 7 тисяч тонн безпосередньо в країну призначення.
«З питань навантаження костерів ми працюємо з окремим сегментом споживачів, переважно в Середземноморському басейні. Для них важлива мобільність, притаманна середнім партіям, і зменшення фактору воєнного ризику відносно портів Великої Одеси, – пояснює Володимир Славінський, директор з торгівлі «НІБУЛОНу».
Водночас поява можливості доставляти збіжжя напряму до замовника дасть нам змогу втримати рівень закупівельних цін на зерно, підтримуючи наших партнерів-агровиробників».
Сергій Калкутін, директор з логістики «НІБУЛОНу», додає, що компанія готова надавати послуги перевалки іншим експортерам, оскільки три причали термінала в змозі забезпечити паралельне завантаження суден різного класу.
ІЦ УАК за матеріалами «НІБУЛОНу»
agroconf.org