Аграрний тиждень. Україна
» » Індонезія підтвердила перехід на біодизель B40 з 2025 року
» » Індонезія підтвердила перехід на біодизель B40 з 2025 року

    Індонезія підтвердила перехід на біодизель B40 з 2025 року


    Індонезія підтвердила перехід на біодизель B40 з 2025 року

    Міністр-координатор з економічних питань Індонезії Аірлангга Хартарто підтвердив, що Індонезія, найбільший у світі виробник пальмової олії, офіційно запровадить програму біодизеля B40, починаючи з 1 січня 2025 року. Очікується, що біодизель на основі пальмової олії зменшить викиди вуглекислого газу (CO2) до 40 млн тонн щорічно.

    «Ми прагнемо розпочати програму біодизеля B40 1 січня 2025 року», — сказав Аірлангга під час прес-конференції на міністерській зустрічі Ради країн-виробників пальмової олії (CPOPC) у п’ятницю, 29 листопада.

    Міністр також повідомив, що уряд погодився збільшити національну квоту на виробництво пальмової олії для задоволення потреб програми B40.

    «З нинішньою схемою Агентство з управління фондами плантацій пальмової олії (BPDPKS) готове надати фінансування, щоб покрити ціновий розрив між сирою пальмовою олією (CPO) і дизелем», — сказав він.

    Прискорення впровадження біодизелю B40, який поєднує 40 відсотків біопалива на основі пальмової олії з дизелем, є ключовою частиною зобов’язань уряду зробити Індонезію більш екологічною та стійкою.

    Аірлангга Хартарто сказав, що програма B40 узгоджується з баченням президента Прабово Субіанто щодо продовольчої безпеки, енергетичної незалежності та подальшої індустріалізації промисловості пальмової олії.

    За допомогою ініціативи B40 уряд прагне розширити використання біодизеля на основі пальмової олії в різних типах транспортних засобів. За словами міністра економіки Індонезії, програма B40 має потенціал для значного внеску в глобальні зусилля зі скорочення викидів вуглецю.

    «За програмою B35 ми скоротили близько 32 млн тонн CO2. За допомогою B40 ми очікуємо скорочення викидів більше ніж на 40 млн тонн CO2», – додав він.

    Під час того ж заходу міністр плантацій і сировинних товарів Малайзії Датук Сері Джохарі Абдул Гані високо оцінив індонезійську програму B40, назвавши її конкретним внеском у скорочення глобальних викидів вуглецю та підтримку переходу до зеленої енергії.

    «Використання біодизелю, виготовленого з пальмової олії, має бути сприйняте в усьому світі, оскільки воно вже значно скоротило викиди вуглецю», — сказав Абдул Гані.

    На думку аналітиків, реалізація зазначених планів Індонезії збільшить річний попит на пальмову олію на 1,5-1,7 млн тонн.

    ІЦ УАК за матеріалами Jakarta Globe

    agroconf.org





    Схожі новини
  • В січні запаси пальмової олії в Малайзії вкотре зросли
  • Індонезія запроваджує біопаливний мандат В35
  • Індонезія запровадила схему прискореного експорту пальмової олії
  • Індонезія не планує знижувати частку пальмової олії в біодизелі
  • Індонезія заборонила експорт пальмової олії

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Індонезія підтвердила перехід на біодизель B40 з 2025 року


Індонезія підтвердила перехід на біодизель B40 з 2025 року

Міністр-координатор з економічних питань Індонезії Аірлангга Хартарто підтвердив, що Індонезія, найбільший у світі виробник пальмової олії, офіційно запровадить програму біодизеля B40, починаючи з 1 січня 2025 року. Очікується, що біодизель на основі пальмової олії зменшить викиди вуглекислого газу (CO2) до 40 млн тонн щорічно.

«Ми прагнемо розпочати програму біодизеля B40 1 січня 2025 року», — сказав Аірлангга під час прес-конференції на міністерській зустрічі Ради країн-виробників пальмової олії (CPOPC) у п’ятницю, 29 листопада.

Міністр також повідомив, що уряд погодився збільшити національну квоту на виробництво пальмової олії для задоволення потреб програми B40.

«З нинішньою схемою Агентство з управління фондами плантацій пальмової олії (BPDPKS) готове надати фінансування, щоб покрити ціновий розрив між сирою пальмовою олією (CPO) і дизелем», — сказав він.

Прискорення впровадження біодизелю B40, який поєднує 40 відсотків біопалива на основі пальмової олії з дизелем, є ключовою частиною зобов’язань уряду зробити Індонезію більш екологічною та стійкою.

Аірлангга Хартарто сказав, що програма B40 узгоджується з баченням президента Прабово Субіанто щодо продовольчої безпеки, енергетичної незалежності та подальшої індустріалізації промисловості пальмової олії.

За допомогою ініціативи B40 уряд прагне розширити використання біодизеля на основі пальмової олії в різних типах транспортних засобів. За словами міністра економіки Індонезії, програма B40 має потенціал для значного внеску в глобальні зусилля зі скорочення викидів вуглецю.

«За програмою B35 ми скоротили близько 32 млн тонн CO2. За допомогою B40 ми очікуємо скорочення викидів більше ніж на 40 млн тонн CO2», – додав він.

Під час того ж заходу міністр плантацій і сировинних товарів Малайзії Датук Сері Джохарі Абдул Гані високо оцінив індонезійську програму B40, назвавши її конкретним внеском у скорочення глобальних викидів вуглецю та підтримку переходу до зеленої енергії.

«Використання біодизелю, виготовленого з пальмової олії, має бути сприйняте в усьому світі, оскільки воно вже значно скоротило викиди вуглецю», — сказав Абдул Гані.

На думку аналітиків, реалізація зазначених планів Індонезії збільшить річний попит на пальмову олію на 1,5-1,7 млн тонн.

ІЦ УАК за матеріалами Jakarta Globe

agroconf.org





Схожі новини
  • В січні запаси пальмової олії в Малайзії вкотре зросли
  • Індонезія запроваджує біопаливний мандат В35
  • Індонезія запровадила схему прискореного експорту пальмової олії
  • Індонезія не планує знижувати частку пальмової олії в біодизелі
  • Індонезія заборонила експорт пальмової олії

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.