Аграрний тиждень. Україна
» » Укрзалізниця презентувала аграріям тарифні ініціативи
» » Укрзалізниця презентувала аграріям тарифні ініціативи

    Укрзалізниця презентувала аграріям тарифні ініціативи


    Укрзалізниця презентувала аграріям тарифні ініціативи

    Керівник Укрзалізниці презентував учасникам конференції, серед яких представники великих та малих агрокомпаній та трейдери, зміни у роботі залізниці та нещодавні тарифні ініціативи.

    За його словами, Укрзалізниця вибудовує абсолютно прозору комунікацію й хоче говорити з ринком «очі в очі». «Завдяки тарифним ініціативам ми зможемо покрити наші операційні витрати, які значно зросли з моменту останньої індексації тарифів. На це вплинуло багато факторів: дорожчання запасних частин, дизелю, електроенергії. Також ми маємо думати про матеріальну підтримку залізничників, які, як і аграрії, мужньо працюють в умовах великої війни. Наразі наше завдання – знайти для вас дієві компенсатори, щоб залізниця не втратила обсяги та не вплинула на можливості українського агроекспорту», – зазначив Олександр Перцовський.

    Він також додав, що, враховуючи всі фактори: ціну зерновозів, курс валюти та запропоновану індексацію тарифів, – реальний вплив на вартість зернових вантажів після перегляду тарифів становитиме менше одного долара США на тонну.

    Натомість Укрзалізниця вже бачить декілька компенсаторів для агробізнесу, серед яких:

    1. Укладання довгих договорів за фіксованими цінами.

    2. Участь у державній програмі, яка субсидує перевезення агропродукції з прифронтових територій.

    3. Організація маршрутних відправок зернових.

    «Укрзалізниця готова обговорювати ці компенсатори та вислухати пропозицію партнерів. Також у наших інтересах перевезення зернових «на короткі плечі» – на відстань 200-300 км, де наразі домінує автотранспорт», – резюмував Олександр Перцовський.

    Нагадаємо, що відповідно до постанови КМУ від 16.12.2009 № 1392 «Про забезпечення прозорості державної тарифної політики щодо перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України» тарифи на залізничні вантажні перевезення мають індексуватися щороку. Востаннє вони переглядалися влітку 2022 року. Наразі залізниця пропонує проіндексувати тарифи на 37% (або близько 13% у річному вимірі), враховуючи, що з останньої індексації минуло 2,5 роки.

    ІЦ УАК за матеріалами УЗ

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Укрзалізниця оскаржила рішення суду щодо зміни тарифів на вантажні перевезення
  • Мінінфраструктури підтримало підвищення тарифів Укрзалізниці на 70% на всі групи вантажів
  • ДУМКА: В разі індексації вантажних залізничних тарифів бізнес не постраждає
  • Вантажні перевезення подорожчають вже влітку
  • Укрзалізниця проіндексує тарифи на вантажні перевезення на 12,2%

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Укрзалізниця презентувала аграріям тарифні ініціативи


Укрзалізниця презентувала аграріям тарифні ініціативи

Керівник Укрзалізниці презентував учасникам конференції, серед яких представники великих та малих агрокомпаній та трейдери, зміни у роботі залізниці та нещодавні тарифні ініціативи.

За його словами, Укрзалізниця вибудовує абсолютно прозору комунікацію й хоче говорити з ринком «очі в очі». «Завдяки тарифним ініціативам ми зможемо покрити наші операційні витрати, які значно зросли з моменту останньої індексації тарифів. На це вплинуло багато факторів: дорожчання запасних частин, дизелю, електроенергії. Також ми маємо думати про матеріальну підтримку залізничників, які, як і аграрії, мужньо працюють в умовах великої війни. Наразі наше завдання – знайти для вас дієві компенсатори, щоб залізниця не втратила обсяги та не вплинула на можливості українського агроекспорту», – зазначив Олександр Перцовський.

Він також додав, що, враховуючи всі фактори: ціну зерновозів, курс валюти та запропоновану індексацію тарифів, – реальний вплив на вартість зернових вантажів після перегляду тарифів становитиме менше одного долара США на тонну.

Натомість Укрзалізниця вже бачить декілька компенсаторів для агробізнесу, серед яких:

1. Укладання довгих договорів за фіксованими цінами.

2. Участь у державній програмі, яка субсидує перевезення агропродукції з прифронтових територій.

3. Організація маршрутних відправок зернових.

«Укрзалізниця готова обговорювати ці компенсатори та вислухати пропозицію партнерів. Також у наших інтересах перевезення зернових «на короткі плечі» – на відстань 200-300 км, де наразі домінує автотранспорт», – резюмував Олександр Перцовський.

Нагадаємо, що відповідно до постанови КМУ від 16.12.2009 № 1392 «Про забезпечення прозорості державної тарифної політики щодо перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України» тарифи на залізничні вантажні перевезення мають індексуватися щороку. Востаннє вони переглядалися влітку 2022 року. Наразі залізниця пропонує проіндексувати тарифи на 37% (або близько 13% у річному вимірі), враховуючи, що з останньої індексації минуло 2,5 роки.

ІЦ УАК за матеріалами УЗ

agroconf.org





Схожі новини
  • Укрзалізниця оскаржила рішення суду щодо зміни тарифів на вантажні перевезення
  • Мінінфраструктури підтримало підвищення тарифів Укрзалізниці на 70% на всі групи вантажів
  • ДУМКА: В разі індексації вантажних залізничних тарифів бізнес не постраждає
  • Вантажні перевезення подорожчають вже влітку
  • Укрзалізниця проіндексує тарифи на вантажні перевезення на 12,2%

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.