Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Укрзалізниця презентувала аграріям тарифні ініціативи
АТУ»Новини»Укрзалізниця презентувала аграріям тарифні ініціативи

    Укрзалізниця презентувала аграріям тарифні ініціативи


    Укрзалізниця презентувала аграріям тарифні ініціативи

    Керівник Укрзалізниці презентував учасникам конференції, серед яких представники великих та малих агрокомпаній та трейдери, зміни у роботі залізниці та нещодавні тарифні ініціативи.

    За його словами, Укрзалізниця вибудовує абсолютно прозору комунікацію й хоче говорити з ринком «очі в очі». «Завдяки тарифним ініціативам ми зможемо покрити наші операційні витрати, які значно зросли з моменту останньої індексації тарифів. На це вплинуло багато факторів: дорожчання запасних частин, дизелю, електроенергії. Також ми маємо думати про матеріальну підтримку залізничників, які, як і аграрії, мужньо працюють в умовах великої війни. Наразі наше завдання – знайти для вас дієві компенсатори, щоб залізниця не втратила обсяги та не вплинула на можливості українського агроекспорту», – зазначив Олександр Перцовський.

    Він також додав, що, враховуючи всі фактори: ціну зерновозів, курс валюти та запропоновану індексацію тарифів, – реальний вплив на вартість зернових вантажів після перегляду тарифів становитиме менше одного долара США на тонну.

    Натомість Укрзалізниця вже бачить декілька компенсаторів для агробізнесу, серед яких:

    1. Укладання довгих договорів за фіксованими цінами.

    2. Участь у державній програмі, яка субсидує перевезення агропродукції з прифронтових територій.

    3. Організація маршрутних відправок зернових.

    «Укрзалізниця готова обговорювати ці компенсатори та вислухати пропозицію партнерів. Також у наших інтересах перевезення зернових «на короткі плечі» – на відстань 200-300 км, де наразі домінує автотранспорт», – резюмував Олександр Перцовський.

    Нагадаємо, що відповідно до постанови КМУ від 16.12.2009 № 1392 «Про забезпечення прозорості державної тарифної політики щодо перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України» тарифи на залізничні вантажні перевезення мають індексуватися щороку. Востаннє вони переглядалися влітку 2022 року. Наразі залізниця пропонує проіндексувати тарифи на 37% (або близько 13% у річному вимірі), враховуючи, що з останньої індексації минуло 2,5 роки.

    ІЦ УАК за матеріалами УЗ

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Мінінфраструктури підтримало підвищення тарифів Укрзалізниці на 70% на всі групи вантажів
  • ДУМКА: В разі індексації вантажних залізничних тарифів бізнес не постраждає
  • Вантажні перевезення подорожчають вже влітку
  • Укрзалізниця проіндексує тарифи на вантажні перевезення на 12,2%
  • Укрзалізниця оскаржила рішення суду щодо зміни тарифів на вантажні перевезення

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Укрзалізниця презентувала аграріям тарифні ініціативи

12 грудень, Розділ Новини, переглядів 447

Укрзалізниця презентувала аграріям тарифні ініціативи

Керівник Укрзалізниці презентував учасникам конференції, серед яких представники великих та малих агрокомпаній та трейдери, зміни у роботі залізниці та нещодавні тарифні ініціативи.

За його словами, Укрзалізниця вибудовує абсолютно прозору комунікацію й хоче говорити з ринком «очі в очі». «Завдяки тарифним ініціативам ми зможемо покрити наші операційні витрати, які значно зросли з моменту останньої індексації тарифів. На це вплинуло багато факторів: дорожчання запасних частин, дизелю, електроенергії. Також ми маємо думати про матеріальну підтримку залізничників, які, як і аграрії, мужньо працюють в умовах великої війни. Наразі наше завдання – знайти для вас дієві компенсатори, щоб залізниця не втратила обсяги та не вплинула на можливості українського агроекспорту», – зазначив Олександр Перцовський.

Він також додав, що, враховуючи всі фактори: ціну зерновозів, курс валюти та запропоновану індексацію тарифів, – реальний вплив на вартість зернових вантажів після перегляду тарифів становитиме менше одного долара США на тонну.

Натомість Укрзалізниця вже бачить декілька компенсаторів для агробізнесу, серед яких:

1. Укладання довгих договорів за фіксованими цінами.

2. Участь у державній програмі, яка субсидує перевезення агропродукції з прифронтових територій.

3. Організація маршрутних відправок зернових.

«Укрзалізниця готова обговорювати ці компенсатори та вислухати пропозицію партнерів. Також у наших інтересах перевезення зернових «на короткі плечі» – на відстань 200-300 км, де наразі домінує автотранспорт», – резюмував Олександр Перцовський.

Нагадаємо, що відповідно до постанови КМУ від 16.12.2009 № 1392 «Про забезпечення прозорості державної тарифної політики щодо перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України» тарифи на залізничні вантажні перевезення мають індексуватися щороку. Востаннє вони переглядалися влітку 2022 року. Наразі залізниця пропонує проіндексувати тарифи на 37% (або близько 13% у річному вимірі), враховуючи, що з останньої індексації минуло 2,5 роки.

ІЦ УАК за матеріалами УЗ

agroconf.org





Схожі новини
  • Мінінфраструктури підтримало підвищення тарифів Укрзалізниці на 70% на всі групи вантажів
  • ДУМКА: В разі індексації вантажних залізничних тарифів бізнес не постраждає
  • Вантажні перевезення подорожчають вже влітку
  • Укрзалізниця проіндексує тарифи на вантажні перевезення на 12,2%
  • Укрзалізниця оскаржила рішення суду щодо зміни тарифів на вантажні перевезення

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.