У листопаді скоротився середньодобовий обсяг передачі вантажів через україно-румунські залізничні прикордонні переходи. Негативна тенденція триває і в грудні. Про це йшлося під час онлайн-наради представників АТ «Укрзалізниця» з перевізниками Румунії та Молдови 17 грудня, пише Rail.insider.
Як розповів заступник директора департаменту технології перевезень та комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов, у листопаді через перехід Вадул-Сірет—Дорнешти передавалося в середньому 82,7 вагона на добу. Це на 42,4 одиниці менше, ніж у жовтні. На падіння передусім вплинуло скорочення передачі зернових через переорієнтацію потоків на порти Великої Одеси та проведення слідчих заходів по станції Вадул-Сірет співробітниками Бюро економічної безпеки України. Скорочення становило 79%, або 27,8 вагона на добу. Також на понад 11 одиниць на добу знизився обсяг передачі нафтовантажів.
У грудні негативна тенденція зберігається. Так, наразі середньодобовий обсяг передачі вантажів через стик скоротився до 77,6 вагона на добу (–5,1 одиниці на добу). Ще більше скоротилася передача зернових (на 5,2 одиниці на добу) і наразі через стик передається трохи більше двох вагонів на добу. Також падіння фіксується щодо транспортування цементу і вантажів у контейнерах. Водночас зріс обсяг передачі нафтовантажів (на понад 10 вагонів на добу).
Скорочується обсяг передачі вантажів і через другий україно-румунський перехід — Дяково—Халмеу. У листопаді через нього прямувало 21,5 вагона на добу, що на 2,5 одиниці менше, ніж у жовтні. Фіксувалося падіння передачі зернових, мінбудматеріалів та нафтовантажів. У грудні обсяг передачі знизився ще більше — до 13,4 вагона на добу. Передусім це пов’язано зі скороченням передачі цементу — на понад 10 вагонів на добу.
ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider
agroconf.org