Аграрний тиждень. Україна
» » На внутрішньому ринку автомобільних перевезень спостерігається падіння ставок
» » На внутрішньому ринку автомобільних перевезень спостерігається падіння ставок

    На внутрішньому ринку автомобільних перевезень спостерігається падіння ставок


    На внутрішньому ринку автомобільних перевезень спостерігається падіння ставок

    Основною причиною цього стало різке скорочення обсягу зворотного вантажу з портів, зокрема через зниження вантажопотоків і зміну попиту на перевезення.

    Про це повідомляють аналітики Spike Brokers.

    "Відсутність стабільного обсягу роботи зумовлює складнощі у плануванні кругорейсів, що робить їх нерентабельними. Це спонукає перевізників тимчасово призупинити діяльність або суттєво скоротити кількість виконуваних рейсів.

    Зменшення активності перевізників призводить до посилення конкуренції за доступні вантажі, що тисне на ставки. В умовах відсутності зворотного завантаження значна частина транспортних засобів вимушена повертатися порожніми, що збільшує витрати на перевезення", - зазначили аналітики.

    Експерти очікують, що найближчим часом ситуація залишатиметься напруженою. Подальше падіння ставок є цілком імовірним, якщо потоки вантажів із портів не відновляться у стабільному обсязі. Частина перевізників, що не зможуть адаптуватися до нових умов, може вийти з ринку, що призведе до скорочення пропозиції логістичних послуг.

    Ставки на автомобільні перевезення до Європи залишаються ж стабільними завдяки сталому попиту на експортні вантажі та довгостроковим контрактам. Перевізники активно використовують кругорейси через прогнозованість європейських ринків і зручність зворотного завантаження.

    Ринкові ставки транспортування самоскидами по Україні:



    центр. Україна - порти Дунаю - 35-39$;



    центр. Україна - порти Одеси - 21-25$.

    Ринкові ставки транспортування самоскидами до Європи:



    Тернопільська обл. - центр. / пн. Італія - 100-130€;



    Тернопільська обл. - центр. Болгарія - 80-110€;



    Черкаська обл. - пд. Румунія - 112-120€.

    Ринкові ставки транспортування тентами до Європи:



    Тернопільська обл. - центр. / пн. Італія - 80-115€;



    Тернопільська обл. - центр. Болгарія - 71-80€;



    Черкаська обл. - пд. Румунія - 73-90€.

    Аналітики додали, що ставки на залізничні перевезення залишаються сталими, в очікуванні перерахунку тарифної відстані 1-2 лютого, а ринок морських перевезень демонструє ознаки стабілізації після попередніх коливань. За тиждень фрахтові ставки переважно залишалися стабільними, попри те, що вантажопотік на ринку все ще низький.

    ІЦ УАК за матеріалами Spike Brokers

    agroconf.org





    Схожі новини
  • УЗ прогнозує падіння обсягу перевезень вантажів у 2025 році
  • Деркач: Більшість країн ЄС підтримують лібералізацію вантажних перевезень з Україною
  • Фрахтові ставки на каботажні судна з дунайських портів припинили падіння
  • Тарифи на автомобільні перевезення зернових продовжують падати
  • В Україні запустили Єдину агрологістичну систему

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

На внутрішньому ринку автомобільних перевезень спостерігається падіння ставок


На внутрішньому ринку автомобільних перевезень спостерігається падіння ставок

Основною причиною цього стало різке скорочення обсягу зворотного вантажу з портів, зокрема через зниження вантажопотоків і зміну попиту на перевезення.

Про це повідомляють аналітики Spike Brokers.

"Відсутність стабільного обсягу роботи зумовлює складнощі у плануванні кругорейсів, що робить їх нерентабельними. Це спонукає перевізників тимчасово призупинити діяльність або суттєво скоротити кількість виконуваних рейсів.

Зменшення активності перевізників призводить до посилення конкуренції за доступні вантажі, що тисне на ставки. В умовах відсутності зворотного завантаження значна частина транспортних засобів вимушена повертатися порожніми, що збільшує витрати на перевезення", - зазначили аналітики.

Експерти очікують, що найближчим часом ситуація залишатиметься напруженою. Подальше падіння ставок є цілком імовірним, якщо потоки вантажів із портів не відновляться у стабільному обсязі. Частина перевізників, що не зможуть адаптуватися до нових умов, може вийти з ринку, що призведе до скорочення пропозиції логістичних послуг.

Ставки на автомобільні перевезення до Європи залишаються ж стабільними завдяки сталому попиту на експортні вантажі та довгостроковим контрактам. Перевізники активно використовують кругорейси через прогнозованість європейських ринків і зручність зворотного завантаження.

Ринкові ставки транспортування самоскидами по Україні:



центр. Україна - порти Дунаю - 35-39$;



центр. Україна - порти Одеси - 21-25$.

Ринкові ставки транспортування самоскидами до Європи:



Тернопільська обл. - центр. / пн. Італія - 100-130€;



Тернопільська обл. - центр. Болгарія - 80-110€;



Черкаська обл. - пд. Румунія - 112-120€.

Ринкові ставки транспортування тентами до Європи:



Тернопільська обл. - центр. / пн. Італія - 80-115€;



Тернопільська обл. - центр. Болгарія - 71-80€;



Черкаська обл. - пд. Румунія - 73-90€.

Аналітики додали, що ставки на залізничні перевезення залишаються сталими, в очікуванні перерахунку тарифної відстані 1-2 лютого, а ринок морських перевезень демонструє ознаки стабілізації після попередніх коливань. За тиждень фрахтові ставки переважно залишалися стабільними, попри те, що вантажопотік на ринку все ще низький.

ІЦ УАК за матеріалами Spike Brokers

agroconf.org





Схожі новини
  • УЗ прогнозує падіння обсягу перевезень вантажів у 2025 році
  • Деркач: Більшість країн ЄС підтримують лібералізацію вантажних перевезень з Україною
  • Фрахтові ставки на каботажні судна з дунайських портів припинили падіння
  • Тарифи на автомобільні перевезення зернових продовжують падати
  • В Україні запустили Єдину агрологістичну систему

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.