Аграрний тиждень. Україна
» » АМПУ працює над підвищенням конкурентоспроможності портів Дунаю
» » АМПУ працює над підвищенням конкурентоспроможності портів Дунаю

    АМПУ працює над підвищенням конкурентоспроможності портів Дунаю


    АМПУ працює над підвищенням конкурентоспроможності портів Дунаю

    Олександр Семирга разом із командою ДП «АМПУ» здійснив триденну робочу поїздку до портів Дунайського регіону. Поїздки до Ізмаїла та Рені відбулися в рамках комплексної роботи, спрямованої на підвищення конкурентоспроможності українських портів на Дунаї в умовах війни.

    Під час круглих столів із портовими операторами обговорювалися як стратегічні напрями розвитку, так і низка гострих питань. Серед ключових тем — підвищення операційної ефективності, тарифне регулювання, функціонування прикордонної інфраструктури та механізми залучення нових учасників ринку до логістичних процесів у дунайському регіоні.

    «Ми активно шукаємо шляхи розширення конкурентних можливостей портів Дунайського регіону — через вдосконалення логістичних процесів і залучення додаткового вантажопотоку. Уже зараз напрацьовуємо конкретний план дій, який має забезпечити стабілізацію цього логістичного напряму в довгостроковій перспективі та гарантувати сталу роботу підприємства і колективу», — зазначив Олександр Семирга.

    Як у Рені, так і в Ізмаїлі порушувалося питання зниження обсягів перевалки — ця тема стала ключовою під час спілкування з портовими операторами. Після відновлення роботи портів Великої Одеси частина вантажів переорієнтувалася, що суттєво знизило навантаження на порти Дунаю. Водночас по всій портовій системі України спостерігається загальна тенденція до зниження вантажообігу. Це зумовлено скороченням аграрного виробництва, падінням обсягів промисловості, зокрема металургійної галузі, та ускладненням логістичних ланцюгів.

    Окремо відбулися робочі зустрічі з портовиками Ізмаїльської та Ренійської філій АМПУ, а також із представниками державних стивідорних компаній — «Ізмаїльського морського торговельного порту» і «Ренійського морського торговельного порту». Також Олександр Семирга зустрівся з керівництвом поромного комплексу Орлівка – Ісакча для обговорення питань логістичних можливостей і взаємодії з суміжною інфраструктурою.

    Попри постійні російські атаки на критичну інфраструктуру, які створюють колосальний тиск на портову галузь України, робота не зупиняється. Порти Дунаю продовжують функціонувати завдяки людям, які щодня — навіть під обстрілами — забезпечують обробку вантажів і підтримують стабільність регіону.

    «Наше завдання — створити умови для сталого розвитку портів Дунаю. І ми це робимо разом із тими, хто забезпечує постійну роботу портів як складової логістичного ланцюга», — підкреслив керівник АМПУ.

    ІЦ УАК за матеріалами АМПУ

    agroconf.org





    Схожі новини
  • На українській ділянці Дунаю будують понад 12 терміналів
  • Порт Рені прийняв балкер з рекордним дедвейтом
  • Українські порти та Зернова ініціатива — у фокусі робочої поїздки Президента України на Одещину
  • АМПУ прагне залучити українські лоцмани при проходженні суден Сулінським каналом
  • За 11 місяців 2022 року порти Дунайського регіону майже втричі наростили перевалку вантажів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

АМПУ працює над підвищенням конкурентоспроможності портів Дунаю


АМПУ працює над підвищенням конкурентоспроможності портів Дунаю

Олександр Семирга разом із командою ДП «АМПУ» здійснив триденну робочу поїздку до портів Дунайського регіону. Поїздки до Ізмаїла та Рені відбулися в рамках комплексної роботи, спрямованої на підвищення конкурентоспроможності українських портів на Дунаї в умовах війни.

Під час круглих столів із портовими операторами обговорювалися як стратегічні напрями розвитку, так і низка гострих питань. Серед ключових тем — підвищення операційної ефективності, тарифне регулювання, функціонування прикордонної інфраструктури та механізми залучення нових учасників ринку до логістичних процесів у дунайському регіоні.

«Ми активно шукаємо шляхи розширення конкурентних можливостей портів Дунайського регіону — через вдосконалення логістичних процесів і залучення додаткового вантажопотоку. Уже зараз напрацьовуємо конкретний план дій, який має забезпечити стабілізацію цього логістичного напряму в довгостроковій перспективі та гарантувати сталу роботу підприємства і колективу», — зазначив Олександр Семирга.

Як у Рені, так і в Ізмаїлі порушувалося питання зниження обсягів перевалки — ця тема стала ключовою під час спілкування з портовими операторами. Після відновлення роботи портів Великої Одеси частина вантажів переорієнтувалася, що суттєво знизило навантаження на порти Дунаю. Водночас по всій портовій системі України спостерігається загальна тенденція до зниження вантажообігу. Це зумовлено скороченням аграрного виробництва, падінням обсягів промисловості, зокрема металургійної галузі, та ускладненням логістичних ланцюгів.

Окремо відбулися робочі зустрічі з портовиками Ізмаїльської та Ренійської філій АМПУ, а також із представниками державних стивідорних компаній — «Ізмаїльського морського торговельного порту» і «Ренійського морського торговельного порту». Також Олександр Семирга зустрівся з керівництвом поромного комплексу Орлівка – Ісакча для обговорення питань логістичних можливостей і взаємодії з суміжною інфраструктурою.

Попри постійні російські атаки на критичну інфраструктуру, які створюють колосальний тиск на портову галузь України, робота не зупиняється. Порти Дунаю продовжують функціонувати завдяки людям, які щодня — навіть під обстрілами — забезпечують обробку вантажів і підтримують стабільність регіону.

«Наше завдання — створити умови для сталого розвитку портів Дунаю. І ми це робимо разом із тими, хто забезпечує постійну роботу портів як складової логістичного ланцюга», — підкреслив керівник АМПУ.

ІЦ УАК за матеріалами АМПУ

agroconf.org





Схожі новини
  • На українській ділянці Дунаю будують понад 12 терміналів
  • Порт Рені прийняв балкер з рекордним дедвейтом
  • Українські порти та Зернова ініціатива — у фокусі робочої поїздки Президента України на Одещину
  • АМПУ прагне залучити українські лоцмани при проходженні суден Сулінським каналом
  • За 11 місяців 2022 року порти Дунайського регіону майже втричі наростили перевалку вантажів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.