Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Українські компанії представлять органічну та молочну продукцію на міжнародній виставці Anuga 2025
АТУ»Новини»Українські компанії представлять органічну та молочну продукцію на міжнародній виставці Anuga 2025

    Українські компанії представлять органічну та молочну продукцію на міжнародній виставці Anuga 2025


    Українські компанії представлять органічну та молочну продукцію на міжнародній виставці Anuga 2025

    Із 4 по 8 жовтня 2025 року у виставковому центрі Koelnmesse (м. Кьольн, Німеччина) відбудеться виставка Anuga 2025 — одна з наймасштабніших міжнародних подій для представників харчової галузі. Що два роки Anuga збирає тисячі виробників, імпортерів, дистриб’юторів і закупівельників з усього світу.

    Цього року Україну на Anuga представлятимуть одразу два Національні стенди — органічної та молочної продукції. Їх організовує Офіс із розвитку підприємництва й експорту, національний проект "Дія.Бізнес", під патронатом Міністерства економіки, довкілля та сільського господарства України та за підтримки Швейцарії.

    Свою продукцію презентують 14 українських компаній: 7 експортерів органічної продукції та 7 — молочної.

    На стенді (Hall 05.1 | Stand D059g) буде представлено широкий асортимент органічних продуктів — від заморожених ягід, концентрованих соків та органічної молочної продукції до каш і супів миттєвого приготування, круп, пластівців, сублімованих ягід, фруктів і овочевих снеків, горіхів, дитячих сухих сніданків і повної лінійки органічних снеків: чипсів, грісіні та хлібців.

    [b]Учасники національного стенда на Anuga 2025 — експортери органічної продукції:[/b]



    ТОВ «КАТАНЗАРО ЄВРАЗІЯ»;



    ТОВ «ТЕРРА»;



    ТОВ «СОФІ-НУТС»;



    ТОВ «ОРГАНІК МІЛК»;



    ТОВ «ПАНФРУТ УКРАЇНА»;



    ТОВ «ДПК «ВАЙЗ»;



    ТОВ «БРЕЙН БОКС».

    Молочний павільйон є одним з найбільших майданчиків за кількістю експонентів, що відкриває для українських виробників хороші можливості.

    На стенді (Hall 10.1 | Stand C079g) компанії презентують широкий асортимент молочної продукції, зокрема: вершкове масло, згущене молоко, цільномолочну продукцію, тверді та плавлені сири, сироватку, сухе молоко, сирні снеки, дитячі молочні суміші та каші.

    [b]Учасники національного стенда на Anuga 2025 — українські виробники молочної продукції:[/b]



    ПРАТ «ДУБНОМОЛОКО»;



    ТОВ «ПРАЙМ СНЕК»;



    АТ «МОЛОЧНИЙ АЛЬЯНС»;



    ПРАТ «ПЕРВОМАЙСЬКИЙ МКК»;



    ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «РУЖИН-МОЛОКО»;



    ТОВ «РАДИВИЛІВМОЛОКО»;



    ТОВ «ХОРОЛЬСЬКИЙ ЗАВОД ДИТЯЧИХ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ».

    Також цього року чотири компанії з українських стендів відібрані для участі у Anuga taste Innovation Show — престижній платформі для презентації новітніх продуктів і трендів. Серед них:



    виробники молочної продукції: «ДУБНОМОЛОКО» під брендом «Komo» та «ПРАЙМ СНЕК» під «брендом snEco»;





    експортери органічної продукції: «ПАНФРУТ УКРАЇНА» під брендом «Panfruit» і «БРЕЙН БОКС» під брендом «Hroom Room».



    Участь українських компаній у виставці Anuga 2025 — ще один крок до зміцнення позицій України як надійного постачальника якісної, безпечної й інноваційної харчової продукції на світовому ринку.

    [b]Довідково. [/b]Національний стенд України з експортерами органічної продукції на міжнародній виставці ANUGA 2025 організовано Офісом із розвитку підприємництва й експорту, національним проектом "Дія.Бізнес", під патронатом Міністерства економіки, довкілля та сільського господарства України за підтримки Швейцарії в межах трьох програм:



    Швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія);



    Швейцарської програми просування імпорту (SIPPO), що впроваджується Швейцарською фундацією технічного співробітництва з розвитку «Cвісконтакт»;



    Глобальної програми якості та стандартів (Фаза 2), що імплементується ЮНІДО (спеціалізованою агенцією Організації Об’єднаних Націй).

    [b]ІЦ УАК[/b] за матеріалами Мінекономіки

    agroconf.org





    Схожі новини
  • 38 українських компаній презентують органічну продукцію на міжнародній виставці в Німеччині
  • 52 компанії презентували експортний потенціал агрохарчового сектору України на Gulfood 2025
  • Астарта взяла участь у виставці органічної продукції BIOFACH 2025
  • Українські компанії представили свою продукцію на міжнародній виставці харчової промисловості SIAL PARIS 2024
  • Міжнародну виставку органічних харчових продуктів «БіоФах 2023» відкрито

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Українські компанії представлять органічну та молочну продукцію на міжнародній виставці Anuga 2025

24 вересень, Розділ Новини, переглядів 2

Українські компанії представлять органічну та молочну продукцію на міжнародній виставці Anuga 2025

Із 4 по 8 жовтня 2025 року у виставковому центрі Koelnmesse (м. Кьольн, Німеччина) відбудеться виставка Anuga 2025 — одна з наймасштабніших міжнародних подій для представників харчової галузі. Що два роки Anuga збирає тисячі виробників, імпортерів, дистриб’юторів і закупівельників з усього світу.

Цього року Україну на Anuga представлятимуть одразу два Національні стенди — органічної та молочної продукції. Їх організовує Офіс із розвитку підприємництва й експорту, національний проект "Дія.Бізнес", під патронатом Міністерства економіки, довкілля та сільського господарства України та за підтримки Швейцарії.

Свою продукцію презентують 14 українських компаній: 7 експортерів органічної продукції та 7 — молочної.

На стенді (Hall 05.1 | Stand D059g) буде представлено широкий асортимент органічних продуктів — від заморожених ягід, концентрованих соків та органічної молочної продукції до каш і супів миттєвого приготування, круп, пластівців, сублімованих ягід, фруктів і овочевих снеків, горіхів, дитячих сухих сніданків і повної лінійки органічних снеків: чипсів, грісіні та хлібців.

[b]Учасники національного стенда на Anuga 2025 — експортери органічної продукції:[/b]



ТОВ «КАТАНЗАРО ЄВРАЗІЯ»;



ТОВ «ТЕРРА»;



ТОВ «СОФІ-НУТС»;



ТОВ «ОРГАНІК МІЛК»;



ТОВ «ПАНФРУТ УКРАЇНА»;



ТОВ «ДПК «ВАЙЗ»;



ТОВ «БРЕЙН БОКС».

Молочний павільйон є одним з найбільших майданчиків за кількістю експонентів, що відкриває для українських виробників хороші можливості.

На стенді (Hall 10.1 | Stand C079g) компанії презентують широкий асортимент молочної продукції, зокрема: вершкове масло, згущене молоко, цільномолочну продукцію, тверді та плавлені сири, сироватку, сухе молоко, сирні снеки, дитячі молочні суміші та каші.

[b]Учасники національного стенда на Anuga 2025 — українські виробники молочної продукції:[/b]



ПРАТ «ДУБНОМОЛОКО»;



ТОВ «ПРАЙМ СНЕК»;



АТ «МОЛОЧНИЙ АЛЬЯНС»;



ПРАТ «ПЕРВОМАЙСЬКИЙ МКК»;



ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «РУЖИН-МОЛОКО»;



ТОВ «РАДИВИЛІВМОЛОКО»;



ТОВ «ХОРОЛЬСЬКИЙ ЗАВОД ДИТЯЧИХ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ».

Також цього року чотири компанії з українських стендів відібрані для участі у Anuga taste Innovation Show — престижній платформі для презентації новітніх продуктів і трендів. Серед них:



виробники молочної продукції: «ДУБНОМОЛОКО» під брендом «Komo» та «ПРАЙМ СНЕК» під «брендом snEco»;





експортери органічної продукції: «ПАНФРУТ УКРАЇНА» під брендом «Panfruit» і «БРЕЙН БОКС» під брендом «Hroom Room».



Участь українських компаній у виставці Anuga 2025 — ще один крок до зміцнення позицій України як надійного постачальника якісної, безпечної й інноваційної харчової продукції на світовому ринку.

[b]Довідково. [/b]Національний стенд України з експортерами органічної продукції на міжнародній виставці ANUGA 2025 організовано Офісом із розвитку підприємництва й експорту, національним проектом "Дія.Бізнес", під патронатом Міністерства економіки, довкілля та сільського господарства України за підтримки Швейцарії в межах трьох програм:



Швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія);



Швейцарської програми просування імпорту (SIPPO), що впроваджується Швейцарською фундацією технічного співробітництва з розвитку «Cвісконтакт»;



Глобальної програми якості та стандартів (Фаза 2), що імплементується ЮНІДО (спеціалізованою агенцією Організації Об’єднаних Націй).

[b]ІЦ УАК[/b] за матеріалами Мінекономіки

agroconf.org





Схожі новини
  • 38 українських компаній презентують органічну продукцію на міжнародній виставці в Німеччині
  • 52 компанії презентували експортний потенціал агрохарчового сектору України на Gulfood 2025
  • Астарта взяла участь у виставці органічної продукції BIOFACH 2025
  • Українські компанії представили свою продукцію на міжнародній виставці харчової промисловості SIAL PARIS 2024
  • Міжнародну виставку органічних харчових продуктів «БіоФах 2023» відкрито

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.