Понад 80 українських виробників харчової продукції розмістили на Національному стенді України, колективних експозиціях та індивідуальних стендах на SIAL PARIS 2024.
Учасниками національної експозиції стали компанії-виробники харчової продукції в таких категоріях: молочна, органічна, кондитерська, бакалійна, мʼясна та рибна, овочева та фруктова тощо.
Значним досягненням для України стала перемога компанії ТОВ «ПРАЙМ СНЕК» у номінації Dairy Products Award у межах премії SIAL Innovation Awards. Їхній продукт – хрусткі сирні кульки – визнано найкращим інноваційним продуктом у категорії молочних виробів.
На Національному стенді України на SIAL PARIS 2024 вперше було представлено органічну продукцію, марковану не тільки логотипом для органічної продукції ЄС (євролисток), але й державним логотипом для органічної продукції, який належить Міністерству аграрної політики та продовольства України. Цей логотип використовують лише ті українські компанії, які внесені до Державного реєстру операторів, що здійснюють виробництво продукції відповідно до вимог законодавства у сфері органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції зі статусом «органічна продукція».
Також українські компанії провели понад 1700 B2B-зустрічей з імпортерами та дистриб’юторами з Європи, США, Близького Сходу, Африки, Азії й узяли участь у події B2B & BSO event Ufood2chains. Крім того, відбулася презентація авторських поєднань українських сирів.
Дізнатись більше про продукцію та виробничі потужності компаній-учасників можна за посиланням, про органічних виробників читайте за посиланням, а про компанії молочного сектору – за цим посиланням.
Довідково. Національний стенд України на SIAL PARIS 2024 організований ГС «Ю-Фуд» (Ukrainian Food Association) під патронатом Міністерства аграрної політики та продовольства України за сприяння державної установи «Офіс з розвитку підприємництва та експорту», національного проекту Дія.Бізнес, Міністерства закордонних справ України, Посольства України у Французькій Республіці, платформи Nazovni та за підтримки: Швейцарії в межах швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія); Європейського Союзу й уряду Німеччини в межах програми міжнародної співпраці «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Цього року виставка відзначила 60-ту річницю та зібрала 7500 експонентів, які представили харчову продукцію в 10 тематичних секторах. Виставку відвідали понад 8000 лідерів у галузі продовольства зі 130 країн.
ІЦ УАК за матеріалами Мінагрополітики
agroconf.org