У першій декаді жовтня фрахтувальники й надалі стикаються з гострим дефіцитом костерного тоннажу, особливо в сегменті дедвейтом 7 000–11 000/12 000 тонн.
Обмежений вибір суден дозволяє судновласникам упевнено диктувати свої умови і рівні фрахту наразі є нестабільними. Тим часом «бичачі» настрої серед власників хендісайз-флоту охололи, а позиції фрахтувальників під час переговорів посилюються, оскільки дедалі більше суден відкривається на жовтневі дати, тоді як потік вантажів у цьому сегменті залишається помірно стабільним. Сегмент панамаксів також демонструє «ведмежі» настрої – ставки знизилися на 1 USD/т за тиждень.
Про це повідомила компанія ASAP Agri.
Згідно з даними фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт панамаксу для перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю знизився на 1 USD/т — до 46–47 USD/т.
У сегменті хендісайзів фрахт для відправки 30 000 т кукурудзи до Східного узбережжя Італії становить 24–25 USD/т (–1 USD/т).
У сегменті костерів фрахт для перевезення 6 000 т кукурудзи з українських дунайських портів до Східного узбережжя Італії залишається стабільним — 35–37 USD/т.
Забезпечення безперебійної роботи сільськогосподарської техніки безпосередньо залежить від своєчасного та якісного
Докладніше