Фрахтовий ринок Чорного моря входить у жовтень із тенденцією зростання у сегментах хендісайзів та костерів. Ставки на хендісайзи зросли ще на 1 USD/т на всіх маршрутах з України, тоді як ставки на костери зросли на 1–2 USD/т порівняно з минулим тижнем.
Варто зазначити, що попит на костери наразі відносно вищий, ніж на судна типу хендісайз, особливо в сегменті дедвейтом 5 000–7 000 тонн. У результаті фрахтувальники змушені й надалі підвищувати свої фрахтові ідеї, щоб покрити жовтневі відправки костерами або флотом хендісайз, тоді як ставки на панамакси залишаються переважно стабільними.
Про це повідомила компанія ASAP Agri.
Згідно з даними фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт панамаксу для перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю утримується на рівні 47–48 USD/т.
У сегменті хендісайзів фрахт для відправки 30 000 т кукурудзи до Східного узбережжя Італії становить 25–26 USD/т (+1 USD/т за тиждень).
У сегменті костерів фрахт для перевезення 6 000 т кукурудзи з українських дунайських портів до Східного узбережжя Італії піднявся до 35–37 USD/т (+2 USD/т).
Забезпечення безперебійної роботи сільськогосподарської техніки безпосередньо залежить від своєчасного та якісного
Докладніше