Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Підвищення вантажних тарифів може обернутися катастрофою для економіки — нардеп
АТУ»Новини»Підвищення вантажних тарифів може обернутися катастрофою для економіки — нардеп

    Підвищення вантажних тарифів може обернутися катастрофою для економіки — нардеп


    Підвищення вантажних тарифів може обернутися катастрофою для економіки — нардеп

    Народний депутат України, голова Підкомітету з питань промислової політики Муса Магомедов попереджає: різке підвищення тарифів на вантажні перевезення залізницею може завдати потужного удару по економіці країни. За його словами, пропозиція підняти тарифи на 37% може призвести до відтоку вантажної бази на 10–15%, що принесе лише 12–16 млрд грн додаткових надходжень, але водночас спричинить істотний негативний макроефект.

    «Таке рішення означатиме скорочення виробництва, експорту, податкових надходжень і зростання навантаження на автодороги, які й так перебувають у критичному стані», — зазначає Магомедов.

    За його оцінками, у грошовому вимірі це може призвести до мінус 96 млрд грн ВВП і мінус 36 млрд грн податкових надходжень.

    Найбільше постраждають гірничо-металургійний комплекс і аграрний сектор, які є ключовими експортними галузями країни. Вони вже працюють у надскладних умовах війни — зруйнована інфраструктура, зміна логістичних маршрутів, дефіцит кадрів і підвищення цін на пальне.

    Магомедов наголошує, що залізниця має залишатися доступною, а збитки пасажирських перевезень слід покривати не за рахунок вантажного сегмента, а через пряму державну підтримку.

    «Підтримка Укрзалізниці має бути системною, передбачуваною і прив’язаною до показників ефективності. Це інвестиція у стабільність сполучення, економіку й соціальну безпеку в умовах війни», — підкреслив народний депутат.

    Він пропонує закласти у проєкті держбюджету-2026 не менше 20–30 млрд грн на компенсацію пасажирських перевезень за моделлю, що діє в ЄС — через прозорі контракти та фінансування послуг загального інтересу.

    Раніше народна депутат України, перша заступниця голови Комітету Верховної Ради з питань транспорту та інфраструктури Юлія Клименко (Сірко) заявила, що програма «УЗ-3000» може суттєво погіршити фінансовий стан Укрзалізниці, збільшивши її збитки, які нині покриваються з державного бюджету.

    [b]ІЦ УАК[/b] за матеріалами Rail.insider

    agroconf.org





    Схожі новини
  • УЗА: підвищення тарифів на вантажні залізничні перевезення призведе до скорочення посівних площ під зерновими
  • Втрати аграріїв від підвищення тарифів на перевезення становитимуть 1,5 млрд грн
  • УЗА виступає проти підвищення залізничних тарифів для аграріїв
  • Підвищення тарифів на Укразалізниці коштуватиме аграріям 1,5 млрд грн
  • Рада не підтримала у першому читанні законопроект про збільшення податків на 30 млрд

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Підвищення вантажних тарифів може обернутися катастрофою для економіки — нардеп

04 листопад, Розділ Новини, переглядів 4

Підвищення вантажних тарифів може обернутися катастрофою для економіки — нардеп

Народний депутат України, голова Підкомітету з питань промислової політики Муса Магомедов попереджає: різке підвищення тарифів на вантажні перевезення залізницею може завдати потужного удару по економіці країни. За його словами, пропозиція підняти тарифи на 37% може призвести до відтоку вантажної бази на 10–15%, що принесе лише 12–16 млрд грн додаткових надходжень, але водночас спричинить істотний негативний макроефект.

«Таке рішення означатиме скорочення виробництва, експорту, податкових надходжень і зростання навантаження на автодороги, які й так перебувають у критичному стані», — зазначає Магомедов.

За його оцінками, у грошовому вимірі це може призвести до мінус 96 млрд грн ВВП і мінус 36 млрд грн податкових надходжень.

Найбільше постраждають гірничо-металургійний комплекс і аграрний сектор, які є ключовими експортними галузями країни. Вони вже працюють у надскладних умовах війни — зруйнована інфраструктура, зміна логістичних маршрутів, дефіцит кадрів і підвищення цін на пальне.

Магомедов наголошує, що залізниця має залишатися доступною, а збитки пасажирських перевезень слід покривати не за рахунок вантажного сегмента, а через пряму державну підтримку.

«Підтримка Укрзалізниці має бути системною, передбачуваною і прив’язаною до показників ефективності. Це інвестиція у стабільність сполучення, економіку й соціальну безпеку в умовах війни», — підкреслив народний депутат.

Він пропонує закласти у проєкті держбюджету-2026 не менше 20–30 млрд грн на компенсацію пасажирських перевезень за моделлю, що діє в ЄС — через прозорі контракти та фінансування послуг загального інтересу.

Раніше народна депутат України, перша заступниця голови Комітету Верховної Ради з питань транспорту та інфраструктури Юлія Клименко (Сірко) заявила, що програма «УЗ-3000» може суттєво погіршити фінансовий стан Укрзалізниці, збільшивши її збитки, які нині покриваються з державного бюджету.

[b]ІЦ УАК[/b] за матеріалами Rail.insider

agroconf.org





Схожі новини
  • УЗА: підвищення тарифів на вантажні залізничні перевезення призведе до скорочення посівних площ під зерновими
  • Втрати аграріїв від підвищення тарифів на перевезення становитимуть 1,5 млрд грн
  • УЗА виступає проти підвищення залізничних тарифів для аграріїв
  • Підвищення тарифів на Укразалізниці коштуватиме аграріям 1,5 млрд грн
  • Рада не підтримала у першому читанні законопроект про збільшення податків на 30 млрд

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.