Фрахтовий ринок Чорного моря входить у другу половину листопада зі стабільними ставками. Потік зернових вантажів з України сповільнився, однак загалом баланс між обсягом вантажів і пропозицією тоннажу в регіоні залишається врівноваженим, що дозволяє судновласникам утримувати ставки на раніше досягнутих рівнях. Однак варто зазначити, що кількість костерів дедвейтом 7–12 тис. тонн, які відкриваються на другу половину листопада, зростає, що послаблює позиції власників такого флоту під час твердих переговорів.
У сегменті хендісайзів фрахт для відправки 30 000 т кукурудзи до Східного узбережжя Італії становить 24–25 USD/т, без змін за тиждень.
У сегменті костерів фрахт для перевезення 6 000 т кукурудзи з українських дунайських портів до Східного узбережжя Італії оцінюється на рівні 36–38 USD/т, теж без змін.
Забезпечення безперебійної роботи сільськогосподарської техніки безпосередньо залежить від своєчасного та якісного
Докладніше