Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Ставки фрахту суден на перевезення зерна з України залишаються стабільними
АТУ»Новини»Ставки фрахту суден на перевезення зерна з України залишаються стабільними

    Ставки фрахту суден на перевезення зерна з України залишаються стабільними






    Ситуація на фрахтовому ринку Чорного моря суттєво не змінилася порівняно з попереднім тижнем. Торгова активність залишається доволі низькою, і попри хвилювання серед учасників ринку після нещодавніх атак на танкери в регіоні, ставки фрахту на відправки українських зернових залишаються стабільними, а в окремих випадках навіть демонструють тенденцію до зниження.

    Джерела ASAP повідомляють, що попри розмови про підвищення страхових премій для суден, які працюють у Чорному морі, власники суховантажів, що виконують рейси з України, продовжують сплачувати ті самі страхові ставки, що й раніше.

    Щодо сегментів, ринок костерів залишається стабільним: судновласники твердо утримують свої рівні, оскільки фрахтувальники стикаються з труднощами у пошуку відповідного тоннажу на спотові відправки. Сегмент хендісайзів перебуває під “ведмежим” трендом: судновласники погоджуються на ставки, близькі до ідей фрахтувальників для вантажів із лейканами на другу половину – кінець грудня. Сегмент Panamax виглядає стабільним, із обмеженою активністю щодо відправок з України.

    У сегменті панамаксів Atria Brokers оцінює фрахт на партію кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю на рівні 42–44 USD/т.

    У сегменті хендісайзів фрахт для відправки 30 000 т кукурудзи до Східного узбережжя Італії утримується на рівні  24 USD/т, тоді як для інших напрямків спостерігалося зниження ставок.

    У сегменті костерів фрахт для перевезення 6 000 т кукурудзи з українських дунайських портів до Східного узбережжя Італії оцінюється на рівні 36–38 USD/т, без змін за тиждень.






    Схожі новини
  • Ставки фрахту суден для експорту зерна залишаються стабільними
  • Ставки фрахту на перевезення зерна з України костерами та хендісайзами продовжують знижуватися
  • Фрахтові ставки на перевезення зерна з України не змінилися
  • Cтавки фрахту стабільні попри традиційно активний період
  • Ставки фрахту в сегментах костерів і хендісайзів для експорту зерна залишаються стабільними

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Ставки фрахту суден на перевезення зерна з України залишаються стабільними

15 грудень, Розділ Новини, переглядів 3





Ситуація на фрахтовому ринку Чорного моря суттєво не змінилася порівняно з попереднім тижнем. Торгова активність залишається доволі низькою, і попри хвилювання серед учасників ринку після нещодавніх атак на танкери в регіоні, ставки фрахту на відправки українських зернових залишаються стабільними, а в окремих випадках навіть демонструють тенденцію до зниження.

Джерела ASAP повідомляють, що попри розмови про підвищення страхових премій для суден, які працюють у Чорному морі, власники суховантажів, що виконують рейси з України, продовжують сплачувати ті самі страхові ставки, що й раніше.

Щодо сегментів, ринок костерів залишається стабільним: судновласники твердо утримують свої рівні, оскільки фрахтувальники стикаються з труднощами у пошуку відповідного тоннажу на спотові відправки. Сегмент хендісайзів перебуває під “ведмежим” трендом: судновласники погоджуються на ставки, близькі до ідей фрахтувальників для вантажів із лейканами на другу половину – кінець грудня. Сегмент Panamax виглядає стабільним, із обмеженою активністю щодо відправок з України.

У сегменті панамаксів Atria Brokers оцінює фрахт на партію кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю на рівні 42–44 USD/т.

У сегменті хендісайзів фрахт для відправки 30 000 т кукурудзи до Східного узбережжя Італії утримується на рівні  24 USD/т, тоді як для інших напрямків спостерігалося зниження ставок.

У сегменті костерів фрахт для перевезення 6 000 т кукурудзи з українських дунайських портів до Східного узбережжя Італії оцінюється на рівні 36–38 USD/т, без змін за тиждень.






Схожі новини
  • Ставки фрахту суден для експорту зерна залишаються стабільними
  • Ставки фрахту на перевезення зерна з України костерами та хендісайзами продовжують знижуватися
  • Фрахтові ставки на перевезення зерна з України не змінилися
  • Cтавки фрахту стабільні попри традиційно активний період
  • Ставки фрахту в сегментах костерів і хендісайзів для експорту зерна залишаються стабільними

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.