Аграрний тиждень. Україна
» » Перше «агу» дитячого харчування в Україні
» » Перше «агу» дитячого харчування в Україні

    Перше «агу» дитячого харчування в Україні


    Останнім часом репутація молочних продуктів в Україні стрімко падає. Споживачі просто не знають, як обрати та перевірити якість молочних продуктів, а через це дедалі частіше приймають рішення не купувати їх взагалі. Як наслідок, за даними офіційної статистики, споживання молока і молочних продуктів у перерахунку на молоко складає 206 кг на 1 особу на рік, а за дослідженнями Інституту харчування ще менше — 131 кілограм. В будь-якому разі обидві цифри менші за рекомендовану сучасними дієтологами норму для дорослої людини: 255 кг на рік. А що ж споживають наші діти?

    Щодо дитячого харчування, то маємо добру новину — наприкінці травня у місті Вишневе Київської області відбулося відкриття заводу «Агуша» – першого в Україні спеціалізованого підприємства з виробництва дитячих молочних продуктів із використанням сучасних екотехнологій

    «Завод «Агуша» – перший в Україні проект, в якому вдалося об'єднати екологічно чисту сировину найвищої якості та новітні світові екотехнології виробництва, – підкреслив комерційний директор напрямку молочних продуктів «ПепсіКо Україна» Андрій Наумов. – Ми контролюємо якість продукту на кожному етапі виробництва, проявляючи всебічну турботу про здорове харчування малюків. Завдяки найсучаснішим науковим розробкам нам вдалося отримати збалансований продукт, збагачений вітамінами та пребіотиком, – корисне, смачне, безпечне і дійсно дитяче харчування”.

    В урочистостях з нагоди відкриття нового підприємства взяли участь голова Київської обласної державної адміністрації Анатолій Присяжнюк, генеральний директор компанії PepsiCo Ніл Старрок та чемпіонка олімпійських ігор Яна Клочкова, яка зі своїм маленьким сином стала обличчям торгової марки «Агуша». Відкриття заводу стало визначною подією для Київщини, адже введення в експлуатацію нового виробництва створить близько 100 нових робочих місць. Окрім того, завдяки виробництву продукції компанії PepsiCo надходження до державного бюджету зростуть на 10-15%. «Завдяки залученню іноземних інвестицій до Київського регіону, нині спостерігаються значні тенденції щодо покращення умов соціально-економічного розвитку краю у відповідності до європейських стандартів, - наголосив губернатор Київщини Анатолій Присяжнюк. - Представники влади та бізнесу сьогодні вийшли на новий етап співпраці в економічній сфері, що надає змогу відкривати нові підприємства, а це додаткові надходження до бюджету, нові робочі місця та соціальна підтримка для місцевого населення».

    Введення заводу дитячого харчування в експлуатацію та виведення його на заплановану потужність дозволить переробляти до 50 т молока на добу і виготовляти таку кількість дитячої кисломолочної продукції, яка дозволить за підрахунками маркетологів ТМ «Агуша» зайняти третину ринку дитячого харчування в Україні. І виграє в цьому не лише бізнес, адже для виробництва якісної продукції потрібна якісна сировина, а цю нішу можуть зайняти сільгосппідприємства та фермери, які займаються виробництвом молока. Наразі усі постачальники сировини для заводу пройшли сертифікацію МОЗ України як виробники сировини і продуктів, дозволених для дитячого харчування. Екологічно чисте молоко найвищої якості поставляється на підприємство фермерським господарством «Агроекологія», розташованим в Полтавській області, на полях якого вже більше 30 років застосовуються тільки органічні добрива. Для виробництва сирків та йогуртів різних смаків використовуються свіжі фрукти і ягоди, вирощені без застосування хімічних добрив в екологічно чистому районі Вінницької області.

    Новий завод «Агуша» повністю відповідає вимогам Закону України «Про дитяче харчування», які набрали чинності 6 січня 2011 року. На підприємстві забезпечено автономний цикл виробництва продуктів для дітей до 3-х років: від окремого приймання сировини до автономних технологічних процесів і окремого зберігання готової продукції. На підприємстві створене унікальне інженерне середовище, що забезпечує максимальний ступінь очищення повітря і води, яка використовується в процесі виробництва. Новітнє обладнання кращих світових виробників дозволяє забезпечити найвищий рівень якості та безпеки на всіх етапах технологічного процесу. Реалізація проекту зайняла 1 рік, а інвестиції в це підприємство склали 120 млн. гривень.

    Щоб виробляти якісні продукти, найперше потрібно мати якісну сировину. Питання ж розвитку молочного тваринництва вже багато років є в Україні актуальним і невирішеним. Потужних тваринних комплексів маємо замало, бо окупність підприємств з виробництва молока відбувається повільно. І небагато бажаючих чекати на перші прибутки 7-10 років. А приватний сектор, зважаючи на низькі закупівельні ціни на молоко, теж збуває корів. В селах кажуть, що тримати корову сьогодні затратно і зовсім невигідно. Та є надія, що «Агуша» стане тим першим словом у виробництві молочної продукції, і займатися виробництвом молока для підприємств, фермерів і селян стане прибутковіше. Лишається змінити тільки дві речі — виробникам «молочки» потрібно підвищити закупівельні ціни на молоко, а фермерам та селянам – потурбуватись про якість молока.

     

    Людмила ЛЕБІДЬ





    Схожі новини
  • Інвестиційна привабливість виробництва продуктів дитячого харчування зростає
  • Виробництво продукції дитячого харчування збільшилося на 17%
  • Виробництво дитячого харчування в Україні зросло на 9%
  • Нові йогурти на радість малюкам
  • В Україні посилять нагляд за якістю молока

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Перше «агу» дитячого харчування в Україні


Останнім часом репутація молочних продуктів в Україні стрімко падає. Споживачі просто не знають, як обрати та перевірити якість молочних продуктів, а через це дедалі частіше приймають рішення не купувати їх взагалі. Як наслідок, за даними офіційної статистики, споживання молока і молочних продуктів у перерахунку на молоко складає 206 кг на 1 особу на рік, а за дослідженнями Інституту харчування ще менше — 131 кілограм. В будь-якому разі обидві цифри менші за рекомендовану сучасними дієтологами норму для дорослої людини: 255 кг на рік. А що ж споживають наші діти?

Щодо дитячого харчування, то маємо добру новину — наприкінці травня у місті Вишневе Київської області відбулося відкриття заводу «Агуша» – першого в Україні спеціалізованого підприємства з виробництва дитячих молочних продуктів із використанням сучасних екотехнологій

«Завод «Агуша» – перший в Україні проект, в якому вдалося об'єднати екологічно чисту сировину найвищої якості та новітні світові екотехнології виробництва, – підкреслив комерційний директор напрямку молочних продуктів «ПепсіКо Україна» Андрій Наумов. – Ми контролюємо якість продукту на кожному етапі виробництва, проявляючи всебічну турботу про здорове харчування малюків. Завдяки найсучаснішим науковим розробкам нам вдалося отримати збалансований продукт, збагачений вітамінами та пребіотиком, – корисне, смачне, безпечне і дійсно дитяче харчування”.

В урочистостях з нагоди відкриття нового підприємства взяли участь голова Київської обласної державної адміністрації Анатолій Присяжнюк, генеральний директор компанії PepsiCo Ніл Старрок та чемпіонка олімпійських ігор Яна Клочкова, яка зі своїм маленьким сином стала обличчям торгової марки «Агуша». Відкриття заводу стало визначною подією для Київщини, адже введення в експлуатацію нового виробництва створить близько 100 нових робочих місць. Окрім того, завдяки виробництву продукції компанії PepsiCo надходження до державного бюджету зростуть на 10-15%. «Завдяки залученню іноземних інвестицій до Київського регіону, нині спостерігаються значні тенденції щодо покращення умов соціально-економічного розвитку краю у відповідності до європейських стандартів, - наголосив губернатор Київщини Анатолій Присяжнюк. - Представники влади та бізнесу сьогодні вийшли на новий етап співпраці в економічній сфері, що надає змогу відкривати нові підприємства, а це додаткові надходження до бюджету, нові робочі місця та соціальна підтримка для місцевого населення».

Введення заводу дитячого харчування в експлуатацію та виведення його на заплановану потужність дозволить переробляти до 50 т молока на добу і виготовляти таку кількість дитячої кисломолочної продукції, яка дозволить за підрахунками маркетологів ТМ «Агуша» зайняти третину ринку дитячого харчування в Україні. І виграє в цьому не лише бізнес, адже для виробництва якісної продукції потрібна якісна сировина, а цю нішу можуть зайняти сільгосппідприємства та фермери, які займаються виробництвом молока. Наразі усі постачальники сировини для заводу пройшли сертифікацію МОЗ України як виробники сировини і продуктів, дозволених для дитячого харчування. Екологічно чисте молоко найвищої якості поставляється на підприємство фермерським господарством «Агроекологія», розташованим в Полтавській області, на полях якого вже більше 30 років застосовуються тільки органічні добрива. Для виробництва сирків та йогуртів різних смаків використовуються свіжі фрукти і ягоди, вирощені без застосування хімічних добрив в екологічно чистому районі Вінницької області.

Новий завод «Агуша» повністю відповідає вимогам Закону України «Про дитяче харчування», які набрали чинності 6 січня 2011 року. На підприємстві забезпечено автономний цикл виробництва продуктів для дітей до 3-х років: від окремого приймання сировини до автономних технологічних процесів і окремого зберігання готової продукції. На підприємстві створене унікальне інженерне середовище, що забезпечує максимальний ступінь очищення повітря і води, яка використовується в процесі виробництва. Новітнє обладнання кращих світових виробників дозволяє забезпечити найвищий рівень якості та безпеки на всіх етапах технологічного процесу. Реалізація проекту зайняла 1 рік, а інвестиції в це підприємство склали 120 млн. гривень.

Щоб виробляти якісні продукти, найперше потрібно мати якісну сировину. Питання ж розвитку молочного тваринництва вже багато років є в Україні актуальним і невирішеним. Потужних тваринних комплексів маємо замало, бо окупність підприємств з виробництва молока відбувається повільно. І небагато бажаючих чекати на перші прибутки 7-10 років. А приватний сектор, зважаючи на низькі закупівельні ціни на молоко, теж збуває корів. В селах кажуть, що тримати корову сьогодні затратно і зовсім невигідно. Та є надія, що «Агуша» стане тим першим словом у виробництві молочної продукції, і займатися виробництвом молока для підприємств, фермерів і селян стане прибутковіше. Лишається змінити тільки дві речі — виробникам «молочки» потрібно підвищити закупівельні ціни на молоко, а фермерам та селянам – потурбуватись про якість молока.

 

Людмила ЛЕБІДЬ





Схожі новини
  • Інвестиційна привабливість виробництва продуктів дитячого харчування зростає
  • Виробництво продукції дитячого харчування збільшилося на 17%
  • Виробництво дитячого харчування в Україні зросло на 9%
  • Нові йогурти на радість малюкам
  • В Україні посилять нагляд за якістю молока

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.