Аграрний тиждень. Україна
» » Невправний розподіл додаткової дотації
» » Невправний розподіл додаткової дотації

    Невправний розподіл додаткової дотації


    Місцеві органи влади Вінницької, Житомирської та Кіровоградської областей не забезпечили в повному обсязі у 2011 році ефективного управління коштами додаткової дотації, виділеної з державного бюджету на підвищення рівня оплати праці працівників бюджетної сфери зазначених регіонів. Це призвело до спрямування бюджетних призначень з оплати праці, сформованих з її урахуванням, на фінансування інших видатків бюджетних установ та їх невикористання на кінець року на загальну суму 30,5 млн. грн. (21 відс. від загального обсягу – 148 млн. гривень). Такі висновки Колегії Рахункової палати за результатами відповідного аудиту.

     Бюджети 343 сільських і селищних рад Вінницької, Житомирської та Кіровоградської областей (20 відс. від їх загальної кількості) взагалі не отримали 1,4 млн. грн. додаткової дотації на підвищення рівня оплати праці. Причина – неналежне виконання низкою держадміністрацій і виконкомів місцевих рад обласного та районного рівня функції бюджетного вирівнювання, яка полягає у наданні  бюджетам нижчого рівня трансфертів, якщо обсягів цих бюджетів недостатньо для додаткових видатків.

    Аудитом встановлено, що місцеві чиновники, користуючись недосконалістю механізму фінансування таких додаткових витрат, перерозподіляли бюджетні призначення з оплати праці, сформовані з урахуванням додаткової дотації, на фінансування інших заходів, не пов’язаних з оплатою праці і не забезпечених власними ресурсами. Всього таким чином перерозподілено 26,9 млн. гривень. Крім того, внаслідок необґрунтованого розподілу додаткової дотації станом на кінець 2011 року не використано 4,3 млн. гривень.

    Через незабезпеченість місцевих бюджетів достатніми ресурсами на виплату заробітної плати місцеві органи влади були змушені вишукувати інші джерела фінансування зазначених видатків, залучати позики, вживати жорстких заходів для заощадження коштів, зокрема шляхом надання працівникам бюджетних установ вимушених відпусток без збереження заробітної плати.

    Колегія Рахункової палати констатувала, що виявлені аудитом факти перешкоджали   діяльності   окремих   бюджетних   установ,   особливо         тих, що фінансуються із сільських та селищних бюджетів, створювали умови для зниження якості послуг, що надаються цими установами громадянам.

     

                                                                      Прес-служба Рахункової палати





    Схожі новини
  • №4 (259)
  • Державну підтримку садівництва гальмує недосконале законодавство
  • №42 (254)
  • Фінансування місцевих рад непрозоре
  • Молока стало меньше

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Невправний розподіл додаткової дотації


Місцеві органи влади Вінницької, Житомирської та Кіровоградської областей не забезпечили в повному обсязі у 2011 році ефективного управління коштами додаткової дотації, виділеної з державного бюджету на підвищення рівня оплати праці працівників бюджетної сфери зазначених регіонів. Це призвело до спрямування бюджетних призначень з оплати праці, сформованих з її урахуванням, на фінансування інших видатків бюджетних установ та їх невикористання на кінець року на загальну суму 30,5 млн. грн. (21 відс. від загального обсягу – 148 млн. гривень). Такі висновки Колегії Рахункової палати за результатами відповідного аудиту.

 Бюджети 343 сільських і селищних рад Вінницької, Житомирської та Кіровоградської областей (20 відс. від їх загальної кількості) взагалі не отримали 1,4 млн. грн. додаткової дотації на підвищення рівня оплати праці. Причина – неналежне виконання низкою держадміністрацій і виконкомів місцевих рад обласного та районного рівня функції бюджетного вирівнювання, яка полягає у наданні  бюджетам нижчого рівня трансфертів, якщо обсягів цих бюджетів недостатньо для додаткових видатків.

Аудитом встановлено, що місцеві чиновники, користуючись недосконалістю механізму фінансування таких додаткових витрат, перерозподіляли бюджетні призначення з оплати праці, сформовані з урахуванням додаткової дотації, на фінансування інших заходів, не пов’язаних з оплатою праці і не забезпечених власними ресурсами. Всього таким чином перерозподілено 26,9 млн. гривень. Крім того, внаслідок необґрунтованого розподілу додаткової дотації станом на кінець 2011 року не використано 4,3 млн. гривень.

Через незабезпеченість місцевих бюджетів достатніми ресурсами на виплату заробітної плати місцеві органи влади були змушені вишукувати інші джерела фінансування зазначених видатків, залучати позики, вживати жорстких заходів для заощадження коштів, зокрема шляхом надання працівникам бюджетних установ вимушених відпусток без збереження заробітної плати.

Колегія Рахункової палати констатувала, що виявлені аудитом факти перешкоджали   діяльності   окремих   бюджетних   установ,   особливо         тих, що фінансуються із сільських та селищних бюджетів, створювали умови для зниження якості послуг, що надаються цими установами громадянам.

 

                                                                  Прес-служба Рахункової палати





Схожі новини
  • №4 (259)
  • Державну підтримку садівництва гальмує недосконале законодавство
  • №42 (254)
  • Фінансування місцевих рад непрозоре
  • Молока стало меньше

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.