Аграрний тиждень. Україна
» » Філософія «Центруму» - працювати на результат
» » Філософія «Центруму» - працювати на результат

    Філософія «Центруму» - працювати на результат


    Міжнародний науково-практичний семінар «День поля», який нещодавно відбувся у Кегичівському районі Харківщини, безумовно запам’ятається відвідувачам. Адже вони  мали можливість і придбати різноманітне насіння, і побачити на власні очі – який врожай можна від нього отримати. А подивитися, як завжди, було на що. Досягнення, продемонстровані лідерами вітчизняного ринку насінництва, традиційно дивували.   

    На спеціальному демонстраційному полі АФ «Сади України» гостям показали посіви гібридів соняшнику та кукурудзи, сорти сої, вирощені за новітніми технологіями. Відвідувачі із задоволенням ділилися враженнями щодо продукції компаній. Особливо покупці цікавилися насіння фірми «Центрум», зізнавшись, що бажають і надалі бути постійними клієнтами. У чому ж секрет такого успіху?

    Про це ми дізналися, звернувшись із запитанням до керівника компанії Дмитра Зайцева.

    - Пане Дмитре, розкажіть, будь ласка, чому, спробувавши ваше насіння хоча б раз, споживачі стають вашими постійними клієнтами? У чому секрет такої популярності продукції «Центруму»?

    - Щоб отримати високоякісну продукцію, потрібно вкласти достатньо коштів та зусиль. Від цього залежать якісні показники насіння. Такий підхід є свідченням кваліфікації кадрів. Цікаву тенденцію я простежив у минулому році: урожай був хорошим і ціни сприятливими, тому люди почали виявляти бажання перейти на іноземну селекцію. Мовляв, іноземне дорожче, отож якісніше. Цілком зрозуміло, що вітчизняні гібриди мають нижчу ціну. Щодо якості – можна посперечатись. Окрім цього, не варто забувати, що все, зароблене на території України, тут же і витрачається. Тут і зарплатні, і податки – цю низку можна продовжувати до нескінченності. Хоча люди про таке не завжди памятають, та це дуже важливо. Хочу сказати, що яка якість насіння, така й урожайність. А про наші результати свідчить кількість людей на заході.

    З людьми і для людей

             Також керівник підприємства розповів, що важливою складовою успіху є ставлення у фірмі до клієнтів. «На наше переконання, люди повинні жити для людей, – сказав він, – тому ми прагнемо до зворотнього зв’язку зі своїми партнерами.» Філософія компанії – супроводжувати клієнта до кінцевого результату. Дмитро Зайцев розповів, що, враховуючи складну фінансову ситуацію деяких сільськогосподарських підприємств, які часто не в змозі утримувати необхідних фахівців, спеціалісти «Центруму» допомагають у досягненні максимального результату від їхнього насіння з мінімальними витратами. Також «Центрум» практикує надання юридичних консультацій, консультацій з аудиту, безпеки тощо. Проводяться різні схеми роботи з клієнтами, які передбачають індивідуальний підхід. Адже, за переконанням керівника підприємства, хтось може дозволити собі придбати насіння по передоплаті, а для іншого єдиний вихід – кредитування. Компанія завжди йде назустріч клієнтам.

    - Ми добре розуміємо, що означає не посіяти вчасно, – запевнив Дмитро.Це справжня катастрофа для людей – невиплачені зарплати, батько або мати, що не принесли гроші в сім’ю.

    Підприємець твердо переконаний, що люди – це головне. Тому для нього відношення до покупців – справа совісті.

    - Розкажіть, будь ласка, якими новинками ви можете порадувати своїх клієнтів?

    -  У цьому році ми отримали ексклюзив на продаж гібридів сільськогосподарських культур з покращеними якісними показниками. Наприклад, високоурожайний гібрид соняшнику Мирослав, зареєстрований у 2007 році. Гібрид має короткий період вегетації, що дозволяє використовувати його як страховий гібрид. Також – широку екологічну пластичність, генетичний потенціал – понад 50 ц/га, вміст олії – 49-52%. Стійкий до патогенних шкідників, зокрема – до несправжньої борошнистої роси, іржі, фомопсису, фомозу, заразихи, соняшникової молі тощо. Хочу також нагадати про чудові результати у вирощуванні такого гібриду як Мілутін. Генетичний потенціал сорту перевищує 55 ц/га, вміст олії – 50-52%. Дуже стійкий до захворювань та шкідників. Можна порекомендувати такий сорт соняшника як Бєлград. Це також гібрид, що відзначається високою врожайністю – понад 55 ц/га, має чудові адаптаційні властивості до зовнішніх умов, стійкий до шкідників. Також – ексклюзивний гібрид компанії «Центрум» Президент, зареєстрований у 2006 році. Це універсальний гібрид, що підходить для всіх зон, в яких висівається соняшник. Генетичний потенціал перевищує 50 ц/га, вміст олії – 49-52%, стійкий до шкідників.

     

    Щедрий врожай за будь-якої погоди

    Доповнило картину спілкування з одним із відвідувачів. Чоловік виявився приватним підприємцем, який насіння «Центруму» купує вже 5 років поспіль і ще жодного разу, незалежно від погодних умов, воно не підвело.

    - Навіть у цьому році, – повідав Сергій Гринченко з Херсонщини, – не зважаючи на несприятливі погодні умови в період вегетації, я маю дуже хороший урожай соняшнику і очікую на щедрий врожай кукурудзи.

              Торік господар отримав 25 ц/а соняшника. Інший підприємець - Юрій Надточій з Миколаївщини - похвалився тим, що задоволений не тільки насінням фірми «Центрум», але й тим, що у її фахівців завжди можна отримати детальну інформацію про новітні технології вирощування відповідних культур.

    - Ми не вперше користуємося послугами цієї компанії, – розповів він, – і завжди задоволені. Її спеціалісти не працюють за схемою «продали й забули», а зорієнтовані на те, щоб клієнт отримав добрий результат. Це дуже приємно. Я й надалі буду з ними співпрацювати.

    Всебічно допомагаємо

    Структура підприємства має всі необхідні ланки. Тут є адміністративний підрозділ, відділ кадрів, фінансів, реконструкцій розвитку, юридичний, виробничий, комерційний – тобто всі ті складові, без яких не може існувати велике виробництво. Кожен фахівець на своєму місці прагне зробити максимум. Компанія не тільки забезпечує насінням та надає консультації, а й допомагає споживачам відшукати та придбати необхідну техніку, добрива, хімію, засоби захисту рослин.

    - Я вважаю, що тим досвідом, який ми маємо, потрібно ділитися, – зізнається Дмитро. – Наша позиція – не консервувати вдалі ідеї, а розповсюджувати їх по всій території України. Тим більше, що нам це під силу – у компанії є представництва майже в усіх Центральних, Східних, Північних та Південних регіонах України.

    - А чи є у вас представництва в РФ?

    - Поки що ні, але робота у цьому напрямку ведеться.

    - Ви співпрацюєте з великою кількістю сільськогосподарських підприємств, чи є у вас боржники?

    - Звісно, враховуючи цінову політику, є підприємства, які нам заборгували. Але їх зовсім небагато. І ми розуміємо їх становище. Ставимо певні строки, отримуємо гарантійні листи. Якщо ж люди не дотримуються свого слова, більше з ними не співпрацюємо. Переважна більшість підприємств розраховується вчасно.

    Якість та партнери – незмінні

    Керівник переконаний, що така позиція забезпечує постійно зростаючу кількість клієнтів. Люди, отримуючи очікувані результати, підтримку та розуміння, із задоволенням стають постійними партнерами підприємства.

    - «Центрум» – компанія, що зацікавлена у всебічному розвитку села. Ми молода динамічна команда і тому намагаємося максимально підтримувати не лише сільгоспвиробників, але і сільську молодь, – підкреслює Дмитро.

    - Скажіть, а що, крім якості, є постійним, незмінним у «Центрумі»?

    - Насамперед, це партнери. Переконаний, що як і хороших друзів, стратегічних партнерів багато бути не може. Тому я особливо ціную співпрацю з «Садами України».

    Тож Дмитро висловив їм щиру вдячність своїм партнерам. Зазначив, що співпраця з ними – теж одна із вагомих складових їхнього успіху. А в кінці розмови побажав усім вдалої посівної, таких необхідних для цього дощів та сприятливої цінової ситуації на вирощену продукцію.

    Сподіваємось, і вам є над чим замислитись. Адже з такими як «Центрум» ви безумовно працюватимете на результат.

                     

                                                                 Дарина ПОЛІЩУК





    Схожі новини
  • «Бізон-Тех»: бути лідерами і завжди тримати перші позиції
  • «Бізон-Тех»: стабільність і ефективність для аграріїв
  • БІЗОН ТЕХ: ОПТИМАЛЬНІ РІШЕННЯ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ УСПІХУ
  • „Терра-Юг”: ближче, якісніше, доступніше
  • Філософія компанії «Центрум» - жити для людей

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Філософія «Центруму» - працювати на результат


Міжнародний науково-практичний семінар «День поля», який нещодавно відбувся у Кегичівському районі Харківщини, безумовно запам’ятається відвідувачам. Адже вони  мали можливість і придбати різноманітне насіння, і побачити на власні очі – який врожай можна від нього отримати. А подивитися, як завжди, було на що. Досягнення, продемонстровані лідерами вітчизняного ринку насінництва, традиційно дивували.   

На спеціальному демонстраційному полі АФ «Сади України» гостям показали посіви гібридів соняшнику та кукурудзи, сорти сої, вирощені за новітніми технологіями. Відвідувачі із задоволенням ділилися враженнями щодо продукції компаній. Особливо покупці цікавилися насіння фірми «Центрум», зізнавшись, що бажають і надалі бути постійними клієнтами. У чому ж секрет такого успіху?

Про це ми дізналися, звернувшись із запитанням до керівника компанії Дмитра Зайцева.

- Пане Дмитре, розкажіть, будь ласка, чому, спробувавши ваше насіння хоча б раз, споживачі стають вашими постійними клієнтами? У чому секрет такої популярності продукції «Центруму»?

- Щоб отримати високоякісну продукцію, потрібно вкласти достатньо коштів та зусиль. Від цього залежать якісні показники насіння. Такий підхід є свідченням кваліфікації кадрів. Цікаву тенденцію я простежив у минулому році: урожай був хорошим і ціни сприятливими, тому люди почали виявляти бажання перейти на іноземну селекцію. Мовляв, іноземне дорожче, отож якісніше. Цілком зрозуміло, що вітчизняні гібриди мають нижчу ціну. Щодо якості – можна посперечатись. Окрім цього, не варто забувати, що все, зароблене на території України, тут же і витрачається. Тут і зарплатні, і податки – цю низку можна продовжувати до нескінченності. Хоча люди про таке не завжди памятають, та це дуже важливо. Хочу сказати, що яка якість насіння, така й урожайність. А про наші результати свідчить кількість людей на заході.

З людьми і для людей

         Також керівник підприємства розповів, що важливою складовою успіху є ставлення у фірмі до клієнтів. «На наше переконання, люди повинні жити для людей, – сказав він, – тому ми прагнемо до зворотнього зв’язку зі своїми партнерами.» Філософія компанії – супроводжувати клієнта до кінцевого результату. Дмитро Зайцев розповів, що, враховуючи складну фінансову ситуацію деяких сільськогосподарських підприємств, які часто не в змозі утримувати необхідних фахівців, спеціалісти «Центруму» допомагають у досягненні максимального результату від їхнього насіння з мінімальними витратами. Також «Центрум» практикує надання юридичних консультацій, консультацій з аудиту, безпеки тощо. Проводяться різні схеми роботи з клієнтами, які передбачають індивідуальний підхід. Адже, за переконанням керівника підприємства, хтось може дозволити собі придбати насіння по передоплаті, а для іншого єдиний вихід – кредитування. Компанія завжди йде назустріч клієнтам.

- Ми добре розуміємо, що означає не посіяти вчасно, – запевнив Дмитро.Це справжня катастрофа для людей – невиплачені зарплати, батько або мати, що не принесли гроші в сім’ю.

Підприємець твердо переконаний, що люди – це головне. Тому для нього відношення до покупців – справа совісті.

- Розкажіть, будь ласка, якими новинками ви можете порадувати своїх клієнтів?

-  У цьому році ми отримали ексклюзив на продаж гібридів сільськогосподарських культур з покращеними якісними показниками. Наприклад, високоурожайний гібрид соняшнику Мирослав, зареєстрований у 2007 році. Гібрид має короткий період вегетації, що дозволяє використовувати його як страховий гібрид. Також – широку екологічну пластичність, генетичний потенціал – понад 50 ц/га, вміст олії – 49-52%. Стійкий до патогенних шкідників, зокрема – до несправжньої борошнистої роси, іржі, фомопсису, фомозу, заразихи, соняшникової молі тощо. Хочу також нагадати про чудові результати у вирощуванні такого гібриду як Мілутін. Генетичний потенціал сорту перевищує 55 ц/га, вміст олії – 50-52%. Дуже стійкий до захворювань та шкідників. Можна порекомендувати такий сорт соняшника як Бєлград. Це також гібрид, що відзначається високою врожайністю – понад 55 ц/га, має чудові адаптаційні властивості до зовнішніх умов, стійкий до шкідників. Також – ексклюзивний гібрид компанії «Центрум» Президент, зареєстрований у 2006 році. Це універсальний гібрид, що підходить для всіх зон, в яких висівається соняшник. Генетичний потенціал перевищує 50 ц/га, вміст олії – 49-52%, стійкий до шкідників.

 

Щедрий врожай за будь-якої погоди

Доповнило картину спілкування з одним із відвідувачів. Чоловік виявився приватним підприємцем, який насіння «Центруму» купує вже 5 років поспіль і ще жодного разу, незалежно від погодних умов, воно не підвело.

- Навіть у цьому році, – повідав Сергій Гринченко з Херсонщини, – не зважаючи на несприятливі погодні умови в період вегетації, я маю дуже хороший урожай соняшнику і очікую на щедрий врожай кукурудзи.

          Торік господар отримав 25 ц/а соняшника. Інший підприємець - Юрій Надточій з Миколаївщини - похвалився тим, що задоволений не тільки насінням фірми «Центрум», але й тим, що у її фахівців завжди можна отримати детальну інформацію про новітні технології вирощування відповідних культур.

- Ми не вперше користуємося послугами цієї компанії, – розповів він, – і завжди задоволені. Її спеціалісти не працюють за схемою «продали й забули», а зорієнтовані на те, щоб клієнт отримав добрий результат. Це дуже приємно. Я й надалі буду з ними співпрацювати.

Всебічно допомагаємо

Структура підприємства має всі необхідні ланки. Тут є адміністративний підрозділ, відділ кадрів, фінансів, реконструкцій розвитку, юридичний, виробничий, комерційний – тобто всі ті складові, без яких не може існувати велике виробництво. Кожен фахівець на своєму місці прагне зробити максимум. Компанія не тільки забезпечує насінням та надає консультації, а й допомагає споживачам відшукати та придбати необхідну техніку, добрива, хімію, засоби захисту рослин.

- Я вважаю, що тим досвідом, який ми маємо, потрібно ділитися, – зізнається Дмитро. – Наша позиція – не консервувати вдалі ідеї, а розповсюджувати їх по всій території України. Тим більше, що нам це під силу – у компанії є представництва майже в усіх Центральних, Східних, Північних та Південних регіонах України.

- А чи є у вас представництва в РФ?

- Поки що ні, але робота у цьому напрямку ведеться.

- Ви співпрацюєте з великою кількістю сільськогосподарських підприємств, чи є у вас боржники?

- Звісно, враховуючи цінову політику, є підприємства, які нам заборгували. Але їх зовсім небагато. І ми розуміємо їх становище. Ставимо певні строки, отримуємо гарантійні листи. Якщо ж люди не дотримуються свого слова, більше з ними не співпрацюємо. Переважна більшість підприємств розраховується вчасно.

Якість та партнери – незмінні

Керівник переконаний, що така позиція забезпечує постійно зростаючу кількість клієнтів. Люди, отримуючи очікувані результати, підтримку та розуміння, із задоволенням стають постійними партнерами підприємства.

- «Центрум» – компанія, що зацікавлена у всебічному розвитку села. Ми молода динамічна команда і тому намагаємося максимально підтримувати не лише сільгоспвиробників, але і сільську молодь, – підкреслює Дмитро.

- Скажіть, а що, крім якості, є постійним, незмінним у «Центрумі»?

- Насамперед, це партнери. Переконаний, що як і хороших друзів, стратегічних партнерів багато бути не може. Тому я особливо ціную співпрацю з «Садами України».

Тож Дмитро висловив їм щиру вдячність своїм партнерам. Зазначив, що співпраця з ними – теж одна із вагомих складових їхнього успіху. А в кінці розмови побажав усім вдалої посівної, таких необхідних для цього дощів та сприятливої цінової ситуації на вирощену продукцію.

Сподіваємось, і вам є над чим замислитись. Адже з такими як «Центрум» ви безумовно працюватимете на результат.

                 

                                                             Дарина ПОЛІЩУК





Схожі новини
  • «Бізон-Тех»: бути лідерами і завжди тримати перші позиції
  • «Бізон-Тех»: стабільність і ефективність для аграріїв
  • БІЗОН ТЕХ: ОПТИМАЛЬНІ РІШЕННЯ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ УСПІХУ
  • „Терра-Юг”: ближче, якісніше, доступніше
  • Філософія компанії «Центрум» - жити для людей

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.