Аграрний тиждень. Україна
» » Свій серед чужих, чужий серед своїх
» » Свій серед чужих, чужий серед своїх

    Свій серед чужих, чужий серед своїх


    Що не кажіть, а відчуття патріотизму нам поки що бракує. Хоча останнього часу все частіше й частіше ми з екранів телевізорів, газетних шпальт чуємо, бачимо, читаємо про спроби підтримати саме вітчизняного виробника.

     

    Криза змусила розгледіти в цьому понятті не просто глобальне значення, що об'єднує націю, а конкретні особистості, тих простих українців, які ще минулого року працювали у верстатів на Херсонському комбайновому, Південному машинобудівному, Харківському тракторному та інших малих і великих заводах України. Особистостей, що сьогодні живуть в очікуванні дива під назвою «реальна підтримка українського виробника».

    Та, на жаль, ми забуваємо, що підтримка потрібна не тому, хто навмисно падає. А тому, кого свідомо валять, підтримка вже не допоможе.

    Сумний приклад: серія зустрічей, нарад, організованих спільно міністерствами аграрної політики і промислової політики. А запам'яталися вони кількістю неприємних слів, які були висловлені представникам заводів вітчизняного сільгоспмашинобудування.

    Дісталося і моєму рідному Харківському тракторному заводу. Науковці говорили про невідповідність техніки світовим стандартам, практики наводили приклади низької надійності... Жодного позитивного відгуку. Ніяковів навіть за те, що працюю на ХТЗ, що взагалі ходжу по українській землі, дихаю українським повітрям...

    Тепер постійно думаю: невже я насправді так не люблю свою країну, якщо маю безпосереднє відношення до постачання такої «недоброякісної» техніки? А з іншого боку, як же на ній працюють і роблять свій бізнес Бурковський з Полтави, Попович з Донбасу?.. Чому їх не запрошують на ці наради, чому не прислухаються і до їхніх думок? 

    Відповідь на поверхні. Не вигідно...

    Скажу відверто: якщо не заважати працювати, то можна й не підтримувати. І для цього багато не треба - потрібне одне: припинити лити бруд на вітчизняного виробника і формувати негативну думку про нього.     

    Бо сьогодні є покупець і на наш товар. Ікру ложками не їсть та й на будь-що заморське не зазіхає. На нього ми і орієнтуємося, модернізуючі існуючі базові моделі.

    За короткий строк (9 місяців) поставили на поток принципово нову машину - бульдозер класу 10 т - трактор ТС-10. Вельми не розхвалюватиму, але аналогам російського і китайського виробництва до нього далеченько. Проте ціна...

    Дбаємо й про завтрашній день. Підготовлений до випробувань новий трактор ХТЗ-22021. Можна багато говорити про його технічні характеристики, та певне цікавійше навести головний бізнес-показник - продуктивність вашого виробництва виросте в 1,3-1,5 рази. Трактор буде універсальнішим, комфортабельнішим. Сучасний дизайн і умови роботи оператора зроблять його ще привабливішим .

    І Україні від нас користь, повірте, чимала. Бо, окрім випущених якісних тракторів, сплатили торік до бюджету країни 72 млн. грн. податків, підняли експортний потенцал нашої держави, поставивши за рубіж продукції на 463 млн. гривень.

    Ще хочу процитувати лист фермера з Сумщини Ф. І. Климашевського: «Фермерське господарство «Злак» працює з 1993 року, маючи в обробітку 1600 гектарів землі. Лани нерівномірні, різної конфігурації, площею від 5 до 150 гектарів. На даний час у господарстві 3 трактори Т-150К 1988-90 рр. випуску, які несуть основний тягар з обробітку ґрунту.

    Працівники ФГ «Злак» вважають, що у відношенні «ціна-якість» трактор ХТЗ-17221 з вищевказаними опціями набагато кращий за імпортні. Виходячи з цього, протягом 2009-2010 рр. мають потребу й бажання придбати ще три трактори ХТЗ-17221, адже визнають їх найперспективнішими як в Україні, так і в ближньому та далекому зарубіжжі»...

     

                                                            Сергій КАРАБИЛО,

    директор з продажу ООО «Торговий дім ВАТ «ХТЗ»

     

     





    Схожі новини
  • №4 (259)
  • №42 (254)
  • №35 (247
  • Лабораторії Держсільгоспінспекції мають міжнародну акредитацію та працюють у штатному режимі
  • Молока стало меньше

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Свій серед чужих, чужий серед своїх


Що не кажіть, а відчуття патріотизму нам поки що бракує. Хоча останнього часу все частіше й частіше ми з екранів телевізорів, газетних шпальт чуємо, бачимо, читаємо про спроби підтримати саме вітчизняного виробника.

 

Криза змусила розгледіти в цьому понятті не просто глобальне значення, що об'єднує націю, а конкретні особистості, тих простих українців, які ще минулого року працювали у верстатів на Херсонському комбайновому, Південному машинобудівному, Харківському тракторному та інших малих і великих заводах України. Особистостей, що сьогодні живуть в очікуванні дива під назвою «реальна підтримка українського виробника».

Та, на жаль, ми забуваємо, що підтримка потрібна не тому, хто навмисно падає. А тому, кого свідомо валять, підтримка вже не допоможе.

Сумний приклад: серія зустрічей, нарад, організованих спільно міністерствами аграрної політики і промислової політики. А запам'яталися вони кількістю неприємних слів, які були висловлені представникам заводів вітчизняного сільгоспмашинобудування.

Дісталося і моєму рідному Харківському тракторному заводу. Науковці говорили про невідповідність техніки світовим стандартам, практики наводили приклади низької надійності... Жодного позитивного відгуку. Ніяковів навіть за те, що працюю на ХТЗ, що взагалі ходжу по українській землі, дихаю українським повітрям...

Тепер постійно думаю: невже я насправді так не люблю свою країну, якщо маю безпосереднє відношення до постачання такої «недоброякісної» техніки? А з іншого боку, як же на ній працюють і роблять свій бізнес Бурковський з Полтави, Попович з Донбасу?.. Чому їх не запрошують на ці наради, чому не прислухаються і до їхніх думок? 

Відповідь на поверхні. Не вигідно...

Скажу відверто: якщо не заважати працювати, то можна й не підтримувати. І для цього багато не треба - потрібне одне: припинити лити бруд на вітчизняного виробника і формувати негативну думку про нього.     

Бо сьогодні є покупець і на наш товар. Ікру ложками не їсть та й на будь-що заморське не зазіхає. На нього ми і орієнтуємося, модернізуючі існуючі базові моделі.

За короткий строк (9 місяців) поставили на поток принципово нову машину - бульдозер класу 10 т - трактор ТС-10. Вельми не розхвалюватиму, але аналогам російського і китайського виробництва до нього далеченько. Проте ціна...

Дбаємо й про завтрашній день. Підготовлений до випробувань новий трактор ХТЗ-22021. Можна багато говорити про його технічні характеристики, та певне цікавійше навести головний бізнес-показник - продуктивність вашого виробництва виросте в 1,3-1,5 рази. Трактор буде універсальнішим, комфортабельнішим. Сучасний дизайн і умови роботи оператора зроблять його ще привабливішим .

І Україні від нас користь, повірте, чимала. Бо, окрім випущених якісних тракторів, сплатили торік до бюджету країни 72 млн. грн. податків, підняли експортний потенцал нашої держави, поставивши за рубіж продукції на 463 млн. гривень.

Ще хочу процитувати лист фермера з Сумщини Ф. І. Климашевського: «Фермерське господарство «Злак» працює з 1993 року, маючи в обробітку 1600 гектарів землі. Лани нерівномірні, різної конфігурації, площею від 5 до 150 гектарів. На даний час у господарстві 3 трактори Т-150К 1988-90 рр. випуску, які несуть основний тягар з обробітку ґрунту.

Працівники ФГ «Злак» вважають, що у відношенні «ціна-якість» трактор ХТЗ-17221 з вищевказаними опціями набагато кращий за імпортні. Виходячи з цього, протягом 2009-2010 рр. мають потребу й бажання придбати ще три трактори ХТЗ-17221, адже визнають їх найперспективнішими як в Україні, так і в ближньому та далекому зарубіжжі»...

 

                                                        Сергій КАРАБИЛО,

директор з продажу ООО «Торговий дім ВАТ «ХТЗ»

 

 





Схожі новини
  • №4 (259)
  • №42 (254)
  • №35 (247
  • Лабораторії Держсільгоспінспекції мають міжнародну акредитацію та працюють у штатному режимі
  • Молока стало меньше

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.